Hakutulokset

  1. M

    Ostatko lapselle aina uudet kengät?

    :D Voi että joku menee kauppamiesten nalkkiin helposti!! Ei TIETENKÄÄN saa ostaa kun kauppa käy paremmin kun ostaa aina uudet. Ai ettäkö joku terveysviranomainenkin kieltänyt, joooh!. Haloo!!! Missä on ihmisen maalaisjärki. Jos kirpparilla on hyvät, uudenkarheat kengät Kymmenesosa hinnalla niin...
  2. M

    saatteletteko ekaluokkalaisen kouluun?

    Se on pikkusen eri tilanne jos asuu maalla kuin kaupungissa. Itse en todellakaan kulkenut usein seiskaluokkalaisena linja-autolla. Meiltä oli kaupunkiin matkaa vain 20km, vielä isompi juttu se on lapselle jos pitää päivittäin kulkea pitkäkin matka. Kaupunkilaislapsille tietenkin pikku kyydit...
  3. M

    Voi juma, eiks ihmiset osaa uida?

    Ai sä olitki sama ko tuon autismijutun takanaki :snotty: . Meneekö sulla muutenki huonosti elämässä?
  4. M

    Voi juma, eiks ihmiset osaa uida?

    No tuskinpa monikaan tahallaan hukkuu!!? Toiset osaa uida, toiset ei. Toiset osaa ajaa autolla, toiset ei!
  5. M

    Säälin aina autististen vanhempia

    Tämä aloitus nyt oli ihan penikan näpeistä! Ei haisuakaan siitä mitä kaikkea kuuluu autismin kirjoon. He eivät todellakaan ole möliseviä, aivottomia, 150 kiloisia, tyhmiä finninaamoja. Otappa ja tutustu pikkuisen tarkemmin! Saatat huomata että näissäkin ihmisissä on jotain todella rakastettavaa.
  6. M

    miksi kärpäset tykkää kipitellä näytöllä?

    Tykkäävät kaksplussan palstailijoista!
  7. M

    minkä hälveetin takia?

    Tuputetaanhan täällä paljon muutakin! Miksei sitte uskoa..? On monenlaista elämäntapaintiaania jotka toivoisivat kaikkien huomaavan että vain -minä ite oon oikeassa!
  8. M

    mitta täynnä

    Oispa kiva tietää miten se pitää sua itsestäänselvyytenä?
  9. M

    Yh:ta viedään

    Sitä minäkin ihmettelen että miten se, että huolehtii lapsestaan yksin, liittyy tähän aisaan. Eikä siinäkään mitään uutta ole että jotakuta käydään kiksauttamassa ilman tositarkoitusta. Eikö tuommoisia naikkosia ole maailma väärällään :/
  10. M

    Kauanko kestää parantua jos väliliha on revennyt?

    Huh kuinka pian te alatte hommiin synnytyksen jälkeen!!! En ikinä haluais seksiä jos olisin revennyt synnytyksessä pari viikkoa sitten. Tottakai paikat joutuu koville ja haavat alkaa vuotamaan. Oma alapääni oli kuosissa noin 1,5kk synnytyksestä ja silloinkin vielä kosketusarka.
  11. M

    Huudan ja paiskon tavaroita, hermo ei kestä! APUA!

    Mun kokemus on, että ainoa lääke tuohon tilanteeseen (josta itsenikin säännöllisin väliajoin löydän) on että ottaa edes päivän mittaisen tauon lapsista. Kummasti elämä kirkastuu kun saa olla muutaman tunnin pois tutuista ympyröistä ja huutamisen kierteestä.
  12. M

    missä vaiheea synnytystä alkaa tulla kauhee ponnistamisen tarve?

    Täysin auki, ilman mitään mömmöjä eikä minkäänlaista tarvetta työntää. Työnsin kun käskettiin. Kolme seuraavaa synnytin puudutettuna eikä ikinä mitään ponnistamisen tarvetta...paitsi se pään sisällä oleva tarve saada lapsi äkkiä ulos että rääkki loppuis!
  13. M

    Arvostele mun kämppä PINO, tehdäänkö???????

    Ihana koti! Ei liikaa romuakaan niinku usein näkee.
  14. M

    Taloyhtiömme kokouksessa tänään päätetty

    Millä silmällä sinä kattelet? Aina mukavan väriset lasten piirustukset harmaan asfaltin voittaa. Hyväne aika ku ihmiset on pieniä!!! Pitää kriminalisoida lasten leikitkin. Vesisade kuuraa kuitenkin mummeleille taas kadut puhtoisiksi.
  15. M

    Iso O ja synnytys

    On tainnu mennä orgasmi ja ihan tavallinen helpotuksen huokaus sekaisin. En usko että O:a saa kukaan!!!
  16. M

    Naurattaa sellaiset, jotka väittävät, että kenelle tahansa voi tulla yllätysvieraita!!

    Mulla ois tämä vuosi pilalla jos joku yllättäis vierailullaan. Ennen muinoinhan se oli ihan yleinen käytäntö että kurvattiin pihaan mitään kyselemättä. Toista se on nyt kännyköiden kanssa. Mitään ei voi tehdä ennenku on puhelimella homma varmistettu...mutta hyvä näin!
  17. M

    Mitä pidätte Helena-nimestä? Ehdottakaa myös siihen sopivaa toista ja kolmatta nimeä.

    Ei mikää suosikki nimi mutta onpa nuita paljon muitakin joista en niin tykkää. Helena Mariella? En kyllä tyykkä Mariellastakaan :D
  18. M

    Mitä mieltä talosta?

    Jos rehellisen mielipiteen haluat niin -Järkyttävä! En suostuis edes vuokralle tuommoiseen jos ei olis aivan pakko!
  19. M

    Mitä 7-vuotiaanne leikkii? Mitä 'saavat' tehdä?

    Meillä on naapurustossa pari tokaluokalle menevää poikalasta. Omani lähtee syksyllä eskariin. Tuntuu että noiden pari vuotta vanhempien leikit on hiiirveän kaukana omani leikeistä. Poika kyllä yrittää sitkeästi pysyä mukana ja olla isoa poikaa. Illalla onkin sitten pieni pää täynnä kysymyksiä...

Yhteistyössä