Hakutulokset

  1. Hendu79

    * Heinäkuiset 2016 *

    Ai niin, joku oli puhunut turvotuksesta... Mulla on muutamana päivänä ollut myös vatsa tosi turvoksissa. Perjantaina töissä esim. mun oli istuessa pakko pitää farkkujen nappia (ja välillä myös vetskaria) auki, koska housut puristi ihan kauheasti vyötäröltä. Muistelen kuulleeni, et useamman...
  2. Hendu79

    * Heinäkuiset 2016 *

    Mäkin voisin liittyä mukaan ryhmään. :) Alkuviikosta mulla oli rusehtavaa ja osin myös ihan kirkkaan punaista vuotoa, joka sitten osoittautui kiinnittymisvuodoksi, sillä keskiviikkoaamuna testasin haamun One Stepillä ja hieman vahvemman viivan Pregcheckillä. Töiden jälkeen hain kaupasta vielä...
  3. Hendu79

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    Moikka! Mä liittyisin teidän joukkoomme tuolta kuumeilevien puolelta. :) Tänään kp 22/25 ja alkuviikon parin tuhrupäivän (kiinnittymisvuodon) jälkeen testafin plussan eilen. Aamulla One Stepissä oli sellainen haamujen haamu ja Pregcheckissä ihan selvä vaaleanpunainen viiva. Ja illalla oli pakko...
  4. Hendu79

    Toiveena vauva 2017-2018

    Kiitos kaikille onnitteluista! :) Pahoittelut negan testanneille! Muistakaa kuitenkin, et niin kauan kuin menkat ei ala, ei peli ole vielä menetetty! Musta tuntuu, et toi mun eilinen plussaus ihan kuin antoi luvan uusille raskausoireille. Mulla on nyt eilen ja tänään vihlonu välillä tosi...
  5. Hendu79

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tänään kp 21/25 ja parin tuhrupäivän (kiinnittymisvuodon) jälkeen tässä tämän aamuiset testit. One Stepissä sellainen haamujen haamu ja Pregcheckissä ihan selvä vaaleanpunainen viiva. Kuvassa näkyvät kyllä huonommin kuin livenä. :) http://aijaa.com/EXmMvz Ja illalla oli pakko vielä varmistaa...
  6. Hendu79

    Toiveena vauva 2017-2018

    Kunnon kinttaat Mä oon nyt koko tän kierron säännöllisesti joka päivä juonut vähintään yhden lasillisen greippimehua. Oon itse asiassa melkein jopa jäänyt siihen koukkuun. En oo aiemmin kauheasti välittänyt geipistä, kun se on niin kirpeää/katkeraa, mut Rybb & Deckersin greippimehu on itse...
  7. Hendu79

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mä oon käyny täällä lueskelemassa teidän juttuja säännöllisesti, mut ei oo tullut ite mitään kirjoiteltua hetkeen. Elsa84 Mä en saa auki tota sun kuvaa. Voitko laittaa aijaan kautta? Täällä on nyt useampia piinailijoita. Toivon, että plussia alkaa testeihin pian ilmestymään itse kullekin...
  8. Hendu79

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Tiketitok Paljon onnea ja tarrasukkia! :)
  9. Hendu79

    Toiveena vauva 2017-2018

    Moikka! Mä voisin liittyä mukaan myös tähän pinoon. Oon tuolla parissa muussa jo satunnaisesti kirjoitellu. Listaan mulle voi päivittää: Hendu79 (35) / kp 1/25-27 / 3.lapsi / ya 09/15 Pienenä pyyntönä sanoisin muuten tosta listasta, että voisiko fontin väriä muuttaa? Ite käytän pääasiassa...
  10. Hendu79

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tammityttö No on kyllä tosi onnettoman oloisia noi uudet tikut. :eek: Älä siis vielä heitä toivoa kaivoon, vaan toisella tikulla uutta yritystä. Pupelaattorin ja Natustelijan viivasille vahvistumisia! (y) Musta tuntuu, et se mun lauantainen ovistesti oli sittenkin jo plussa. Eilinen oli jo...
  11. Hendu79

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Perskule ovistesti näyttää tällaista ja mies on työmatkalla. http://i.imgur.com/mkJQtDV.jpg Testiviiva ei siis oo ihan yhtä tumma vielä kuin kontrolliviiva. Ovis saattais olla siis huomenna ja mies tulee kotiin vasta maanantaina varmaan just ennen puoltayötä. :( Mahtaakohan silloin olla jo...
  12. Hendu79

    Kolmannen kuumeilua <3

    Onnea Lotus! Puhaltelehan plussatuulia tänne meille muillekin! :)
  13. Hendu79

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Pepiitalle onnea plussasta ja Mimmille hyvistä ultrakuulumisista! :) ON: Täytyy kyllä vähän hölmönä myöntää, että ihmeen pettyny oon tädin tuloon ottaen huomioon, et ensimmäinen yritys oli vasta kyseessä. Kierukan poiston (3.9.) jälkeen ensin ihan vaan just innolla odotin ensimmäisten menkkojen...
  14. Hendu79

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Täti kurvasi kivuliaasti kylään, joten kp1 yk2 alkoi. :(
  15. Hendu79

    Kolmannen kuumeilua <3

    Täti kurvasi kivuliaasti kylään, joten kp1 yk2 alkoi. :(
  16. Hendu79

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Täti kurvasi kivuliaasti kylään, joten kp1 yk2 alkoi. :(
  17. Hendu79

    Kolmannen kuumeilua <3

    Niin ja tervetuloa Kesänlapsi86 mukaan joukkoon! :)
  18. Hendu79

    Kolmannen kuumeilua <3

    Pirpana Eiköhän siellä masussa kaikki ole kunnossa. :) Onko sulla jo aika np-ultraan? Tässä sitten omaa napaa. Saman litanian laitoinkin jo tonne toiseen ketjuun. Itsellä nyt siis menossa dpo9. - ti-pe heräsin joka aamu klo 05 aikohin. Välillä sain uudestaan unta, välillä en. Ja silti...
  19. Hendu79

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mimmille voimia! Toivottavasti ei ole vakavampaa Ja Vilijonkkalle pahoittelut menetyksestä! :( Pumpulipallero Mä toisaalta haluaisin odottaa ehkä ainakin sinne ekaan ultraan asti, mut toisaalta ehkä ihan lähimmille (omat vanhemmat ja miehen sisarukset) voisin kertoa jo aiemminkin. ON: Mulla...
  20. Hendu79

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Jospa mäkin tähän ketjuun jotain rustaisin. Tuolla Vauva vuodelle 2016 pinossa oon jo muutaman kerran kirjoitellut, mut siellä on nyt ollut jotenkin tosi hiljaista. Mulla on siis entuudestaan jo kaksi poikaa 03/09 ja 08/10 ja nyt toiveissa olis kolmas (mieluiten pieni prinsessa). :) Kierukka...

Yhteistyössä