Hakutulokset

  1. Tiedän mitä onni on

    abortti rv 9...

    Voimia :hug:
  2. Tiedän mitä onni on

    Vauva putosi sängystä!

    Kiitos hyvistä neuvoista. Otamme jalat pois tuosta sängystä. Ja toki seurailen vauvan vointia, meni päikkäreille just (ulos vaunuihin, toivottavasti ei tipu sieltäkin...).
  3. Tiedän mitä onni on

    Vauva putosi sängystä!

    Tappeleenko te aloitte täällä hassut. Takaisin aiheeseen, saako turvalaidan runkopatjaan? Tarvittais siihen jalkopäähän niitä useampi, sivuilla kun tosiaan on ne sängyt esteenä. Tilanne tänään tosiaan oli se et yösyötöltä viereen jäänyt vauva oli lähtenyt ryömimään(?) kohti jalkopäätä ja...
  4. Tiedän mitä onni on

    Vauva putosi sängystä!

    Pinnasängyssä tuo toisinaan kyl nukkuukin, mut aina jossain välissä tulee viereen syömään ja siihen jää. Meidän sänky tosiaan on tavallista korkeampi. Toisella puolella on pinnasänky ja toisella esikoisen sänky, jalkopäästä pääsi vauva tippumaan. Pitänee keksiä lattialle patjoja yms sinne...
  5. Tiedän mitä onni on

    Vauva putosi sängystä!

    Sänky on varmaan noin metrin korkea, heräsin vasta siihen kun kuului kauhea itku ja vauva 7kk makasi maassa selällään. Ei tahtonut ensin rauhoittua millään. Sitten kyllä söi ja käyttäytyy nyt ihan normaalisti. Tuohon silmäkulmaan, silmän alle ja ylle on näköjään tulossa aikamoinen mustelma.
  6. Tiedän mitä onni on

    G: Yöpalasi?

    Ruisleipää ja lakritsia.
  7. Tiedän mitä onni on

    Kumpaa ne sai?

    Mahdotonko siis lienee ajatus, että hyttynen verenhimoissaan istahti rinnalleni, työnsi kärsänsä ihon läpi, vahingossa osui maitotiehyeeseen (joita lienee monia), ja imaisi maitoa? Sit se äkkiä ottais sen kärsänsä poies, sanois että "Thyi!" :whistle:
  8. Tiedän mitä onni on

    Kumpaa ne sai?

    Näin mäki luulen, pienet hyttysenposket lommollaan :D Toiselle kirjoittajalle joka sanoi etteihän se maito ihon alla heti ole: ei niin, mutku ne tissit oli tosiaan ihan täynnä, ja onhan se hyttysen kärsä aika pitkä? :)
  9. Tiedän mitä onni on

    Kumpaa ne sai?

    Ketään muuta ei muka kiinnosta, hei kamoon! Mitä tapahtuu maitoa juoneelle hyttyselle?
  10. Tiedän mitä onni on

    Kumpaa ne sai?

    Mulla on vauva, jota imetän. Ulkohommissa olin ja rinnat oli aikas täynnä, niitä pisti hyttyset. Kysymys kuuluu, saiko hyttyset verta, maitoa vai jotain siltä väliltä? Kunhan pohdiskelen... :D
  11. Tiedän mitä onni on

    Eläinallerginen astma ja lemmikin pito kokemuksia

    Mulla kanssa astma ja allerginen mm. kissalle ja koiralle, jotka molemmat talosta löytyy. Ei nuo paljon oireita aiheuta kai, tai tietty mulla on säännöllinen lääkitys. Tuo mullakin on mitä joku muukin sanoi et vieraiden lemmikit aiheuttaa kyllä enemmän oireita ja varsinkin jos talossa useampi...
  12. Tiedän mitä onni on

    Kaveri on opettanu lapsilleen että vehnää ja sokeria sisältävät ruuat on höttöä

    Juu ravitsee toki, mutta onneksi tietoisuus ravinnonkin suhteen on kasvussa. Mua ei toisten syöminen niin paljoa kiinnosta että siitä harmaita hiuksia itselleni repisin. Ja meillä ei olla mitenkään fanaattisia, kunhan esimerkin avulla opetan syömään terveellisesti ja that`s it. Ei puhuta...
  13. Tiedän mitä onni on

    Kaveri on opettanu lapsilleen että vehnää ja sokeria sisältävät ruuat on höttöä

    Käypää ravintoa en toki kutsu paskaksi, ainoastaan sitä äärimmäisen ravinneköyhää valkoista huttua :D
  14. Tiedän mitä onni on

    Kaveri on opettanu lapsilleen että vehnää ja sokeria sisältävät ruuat on höttöä

    Karkki meillä on karkkia (vaik aika harvoin syödään), mut sämpylöillä tarkoitetaan itse tehtyjä, muulla kuin vehnäjauhoilla leivottuja sämpylöitä. Kaupan sämpylät on yleensä juuri höttöä (tai mitä sanaa nyt haluaakin käyttää), mä puhun usein lisäainepaskasta (en lapsen kuullen). Mut siis kyllä...
  15. Tiedän mitä onni on

    Monestiko 4 kk vauva syö yössä?

    Kaipa tuokin on yksilöllistä, ja sillä yksilölläkin vaihtelevaa. Sanoisinpa että tarpeen mukaan :xmas:
  16. Tiedän mitä onni on

    Onko kenenkään muun mielestä Salisten Antti..

    :laugh: Ei o kuuma. Mut Sergei on :p
  17. Tiedän mitä onni on

    Sanooko teidän lapset teille "Minä rakastan sinua"?

    Kyllä, poika 3v viimeksi eilen, tyttö 3kk alati katseellaan :heart:
  18. Tiedän mitä onni on

    Kellä synnytys oireili niin? Hormoonit jyllää oikein kunnolla......

    Mulla tää "oire" tuli vasta synnytysten jälkeen. Onneksi on molemmat syntyneet sopivasti juuri ennen joulua :p

Yhteistyössä