Hakutulokset

  1. J

    Oletko koskaan...

    Syönyt ankeriasta [ X ] Nukkunut teltassa yön yli [ X ] Kirjoittanut rakkauskirjeen [ X ] Varastanut irtokarkkeja [ ] Liftannut autokyydin [ X ] Tuhlannut tilin nollille [ X ] Pyörtynyt saunassa [ ] Valehdellut ikäsi [ X ] Sammunut julkiselle paikalle [ ] Juonut koivun mahlaa [ X ]...
  2. J

    Miksi narsisti/sosiopaatti pärjää niin hyvin työssään/elämässään? Tunnetteko narsisteja? Mietityttää eräs narsisti,

    ymmärtääkseni narsistit yleensä pärjää hyvin työelämässä, etenee urallaan, saa ylennyksiä. johtuu juuri heidän kyvystään manipuloida muita ihmisiä
  3. J

    yhdestä av:n ketjusta tuli mieleen: IDA joka lausutaan IIDA? VERA joka lausutaan VEERA?

    miksi? miksi ei voi olla Iida? suomessa kuitenkin kirjoitusasu on yhteneväinen ääntämisen kanssa
  4. J

    Millä eroon hiustenvärjäyskierteestä

    minä häivytin juurikasvua pari kertaa raidoilla ja sitten sekoittuikin jo ihan ilman mitään väriä. voi jättää kokonaan korralla värin pois jos oma silmä sen kestää
  5. J

    kotiäitinä yli 20 vuotta, mitäs nyt?

    hoitovapaa edellyttää työsuhdetta josta olla hoitovapaalla. kotihoidontuki on ihan eriasia kuin hoitovapaa. työtön on hoitovapaalla mistä?????
  6. J

    kotiäitinä yli 20 vuotta, mitäs nyt?

    jos hoitovapaa on päättymässä sehän tarkoittaa että sulla on työpaikka johon palata. Eli töihin takaisin
  7. J

    tehdäkö valitus gradunarvioinnista

    oliko arvioija sama joka lupasi paremman arvioinnin? yksin vai osana arvioijaryhmää?
  8. J

    Mistä tuollaisia "vanhoja perunalaatikoita" löytäisi?

    meillä on ainakin ihan kauhee kasa ladon nurkassa. tai oikeestaa niitä on puoli ladollista |O
  9. J

    Ystävä kritisoi minua kun en suostunut menemään "töihin"

    niin näyttää olevan ja hienosti scarlett edustat heitä
  10. J

    Op-visan luottoraja, millainen ja millä ehdoilla?

    ei se sun luottos nouse siitä senttiäkään vaikka laittaisit sinne 100 000 euroa. luottorajaa voi nostaa ainoastaan luottokorttiyhtiö
  11. J

    Vetäisitkö herneen nenään tästä ?

    tuli mieleen, kävin kerran pikkukylän kampaajalla. ilmeisesti oli joskus ollut ongelmia saada rahojaan. edellä ollut asiakas kaiveli laukkuaan "voi hitsi mulla jäi rahapussi kotiin, voinks mä käydä maksamassa myöhemmin?" kampaaja "ok". kirjoitti paperille asiakkaan nimen velkaa summa ja...
  12. J

    Olkapää sökönä/voimaton. Miten sen selittäisi lääkärille uskottavasti?

    jos sun pitää miettiä miten kerrot lääkärille uskottavasti että saat saikkua vaikuttaa se silta ettei saikulle ole oikeaa tarvetta
  13. J

    Työaikalaskelmassa liikaa tunteja? Miten juhannusaatto pitäisi näkyä?

    meillä se on listalla ihan normaali V kuten muutkin vapaapäivät
  14. J

    HOASIN perheasunnot

    siis teillä on oma asunto, jonka aioitte myydä ja muuttaa hoasin asuntoon vuokralle tekis mieli toivoa ettette asuntoa saa, niitä kun on oikeesti tarvitseviakin
  15. J

    Kertokaapa nyt sitten..

    minä 35 mies 53
  16. J

    Ilkivaltaa meidän mökillä.

    eiköhän vakuutus korvaa teille ja perii sitten omansa syyllisiltä
  17. J

    Moni käyttää väärän kokoisia rintsikoita, mitatkaa kunnolla ja voitte yllättyä.

    olen tilannut sieltä ja tykännyt. tilasin aluksi pari rinnakkaiskokoa kotiin sovitettavaksi ennenkuin "löysin" sen oman kokoni

Yhteistyössä