Hakutulokset

  1. M

    ZUMBA kokemuksia!!

    Ne dvd:t ei oo mitään verrattuna livetunteihin! Menkääpä käymään kunnon zumbatunnilla niin fiilis on miljoona kertaa parempi ja tehoja saa huomattavasti enemmän irti. Mut open pitää tietty olla super ja mää oon yhden ihanan ja aivan huipun open löytänyt enkä siitä luovu! :D
  2. M

    Onko kukaan tavannut puolisoaan kirjastossa tai kaupan kassajonossa?

    Menin ostamaan jumppakenkiä ja mies siel myyjänä ja siitä se sitten lähti aikanaan.. Aika hauska "sattuma" kuitenkin :)
  3. M

    Onko hyvä asu iltaan? *lisää kuvia*

    Varmaan pitää ne farkut sit vetää jalkaan niin et sinäkää mua tunnista :D Ihanku sillä ois jotain väliä :laugh:
  4. M

    Onko hyvä asu iltaan? *lisää kuvia*

    Onhan täällä tosiaan aika kostee keli, et sillä mää noi leggarit nykäsin jalkaan ja lämmintä ehkä 17 astetta. Mietin myös farkkuleggareita ja jotain toppia niin ois vähän lämpimämpi asu, ettei aivan jäädy :D Nimet ei kyllä ihan natsaa eli olen menossa, mut ihan eri porukassa.
  5. M

    Onko hyvä asu iltaan? *lisää kuvia*

    Okei :D Mitäs sä sit laitat päälles niin voidaan vertailla jo näin etukäteen? ;)
  6. M

    Onko hyvä asu iltaan? *lisää kuvia*

    Mut kehtaako noin lyhyessä hameessa lähtä? Ja niille, joita häiritsee niin älköön jaksako vaivautua vastaamaan, ihan vaan vinkkinä :whistle:
  7. M

    Onko hyvä asu iltaan? *lisää kuvia*

    Näin mäkin vähän mietin, eli ne harmaat vois olla sittenkin parempi ratkaisu.
  8. M

    Onko hyvä asu iltaan? *lisää kuvia*

    Ja ois myös harmaat kengät joihin sopiva laukkukin löytyis, jos noi pinkit on liian radikaalit :D
  9. M

    Onko hyvä asu iltaan? *lisää kuvia*

    No entäs tää: http://www.aijaa.com/v.php?i=6427272.jpg Vai tää: http://www.aijaa.com/v.php?i=6427271.jpg
  10. M

    Onko hyvä asu iltaan? *lisää kuvia*

    Vai oikso parempi valkoiset leggarit ja vaikka valkoinen toppi tai vaikka turkoosi toppi?
  11. M

    Onko hyvä asu iltaan? *lisää kuvia*

    http://www.aijaa.com/v.php?i=6427203.jpg Kuvassa siis mustat 3/4 leggarit, farkkumini, musta toppi somisteilla ja mustat nahkaballeriinat. Vähän tylsä ehkä, mut voiko lähtä? Mennään ehkä patiolle, baariin, iltaa istumaan johonkin kuitenkin sisälle tai ulos ja todennäköisesti molempiin.
  12. M

    Mitähän sitä laittais päälle kaupunkifestareille?

    Oli joo apua :D Eka varmaan pitäis päättää ne vaatteet ja kattoo kengät vaatteiden perusteella, mut kyllä mää kaikilla noilla kengillä kävelen yhtä sujuvasti. Seuraavana aamuna vaan on korkkareista päkiät vähän hellät.
  13. M

    imetys ja liikunta

    Mulla ainakin väheni maidon tulo, kun aloin taas jumppaamaan urakalla eli ihan kunnon reeniä vedin.
  14. M

    Mitähän sitä laittais päälle kaupunkifestareille?

    Mietinnässä vaatetus siis. Ulkona siis ollaan ja ehkä illan päätteeksi mennään vielä baariin. Ois farkkuleggarit (mustat, valkoiset, tumma demin), valkoiset tai mustat ohuet leggarit, lyhyt farkuhame, lyhyet mustat sortsit ja toppeja, puseroita ym löytyy eri väreissä. Kenkiä mietin, et...
  15. M

    §§§ MUSAPINO §§§

    Kuulostaa, mulle tuli sama mielikuva, kun eka kerran kuulin tän biisin.
  16. M

    Venetsia!

    Me käytiin 3v sitten ja meillä oli mukana 1v ja kärryt hänelle. Portaita siel on tosi paljon, et yhtä kärryjen kantamista ylös alas. Melkein kaikkiin paikkoihin pääsee siis ihan kuivin jaloin, mut osaan paikkoihin esim. johonkin hotelleihin pelkästään vesiteitse. Ja jos kaupungissa tulva...
  17. M

    Käy sääliksi naapurin miestä...

    No onpahan sunkin aivosoluille jotain hommaa ollut :whistle:
  18. M

    Käy sääliksi naapurin miestä...

    Tälle aloitukselle ei voi muuta kun nauraa :laugh:
  19. M

    jos koolla ei ole väliä, niin miksi isompi tuntuu paremmalta?

    REALLY?! :D :whistle: :laugh:

Yhteistyössä