Hakutulokset

  1. Isä -

    Eronneet!! Kertokaas mulle

    :attn:
  2. Isä -

    Eronneet!! Kertokaas mulle

    Tässä hyvä ketju aiheesta: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1258552
  3. Isä -

    Mies ei innostu minun työsuunnitelmista...

    Mjaa. Kuinkahan "hyvin" se sitten silloin onnistuikaan ihan aikuisten oikeasti? Mies on nyt suunnitellut pääsevänsä raksalle ihan täyspäiväisesti, todnäk myös aikatauluttanut asioita sen mukaan. Voi siinä mennä herne nenään rauhallisemmaltakin mieheltä, kun yhtäkkiä pitäisi jäädä kotiin...
  4. Isä -

    YLLÄPIDOLLE TERVEISIÄ

    Tätä tapahtuu aika useinkin. Mustana pääsee kirjoittelemaan mutta ei yksityisviesteihin. Sitten pitää vaan kirjautua ulos ja kirjautua takaisin sisään.
  5. Isä -

    Mies ei innostu minun työsuunnitelmista...

    Rakentaa kotia ja hoitaa lapsia yhtäaikaa :o
  6. Isä -

    Voiko ihminen lihoa 2 kg viidessä päivässä? :o/

    Jos paino nousee viidessä päivässä 2kg, niin kyllä se painonnousu on käytännössä nesteen kerääntymistä eli turvotusta. Läskiä ei oikein kerry kuin apaut 0,5kg/vko vaikka kuinka herkuttelisi epäterveellisillä ruuilla.
  7. Isä -

    Äidin raskauden aikainen tupakointi lisää vikoja sikiön perimässä * ei tupakoinnin totaali vastustajille tarkoitettua tekstiä, ei

    Tuollaisen ketjun olen kyllä missannut. Sen sijaan nähnyt useita, jossa harmaa julistaa tupakoinnin aiheuttavan aina ja joka tapauksessa vaikka mitä kamalaa sikiölle. Kun kysymys on kuitenkin tupakoinnin kasvattamasta riskistä. Se lienee kuitenkin kaikille selvää, että tupakointi...
  8. Isä -

    Äidin raskauden aikainen tupakointi lisää vikoja sikiön perimässä * ei tupakoinnin totaali vastustajille tarkoitettua tekstiä, ei

    Tälläiseen ketjuun en ole törmännyt kertaakaan tällä palstalla. Kaikki on olleet sitä mieltä, että tupakointi raskausaikana on riski sikiölle.
  9. Isä -

    Eron vaikutus lapseen (tutkimus)

    Täsmälleen samaa mieltä. Ei se lapsi pysty hahmottamaan sitä, että kuinka järkevästä syystä iskä ja äiskä eroaa, mutta sen pystyy hahmottamaan että miten iskä ja äiskä sen eron jälkipyykin hoitaa.
  10. Isä -

    Gallub: Kuínka monen miehet pissaavat

    Pääasiassa seisoaltaan.
  11. Isä -

    Modeille iso käsi!

    Täällä riittää, kun kertoo jostain asiasta vähän väärän termein. Tai että ylipäätään mitään kirjoittaa mistään. Jostain kumman syystä joku aina riemastuu ihan tavattomasti....
  12. Isä -

    Eron vaikutus lapseen (tutkimus)

    No ei siinäkään tapauksessa, että oletetaan ei-eron olevan se pienempi paha.
  13. Isä -

    Kiva!!! Anoppi ei tuu ristiäisiin viikonloppuna JOS...

    Peesi minultakin. Ja tämä tosiaan on sen sortin kiristystä, että jos tuohon lähtee nyt mukaan, niin sitten viedään loppuelämä kuin litran mittaa. Eli heti stoppi moiselle pelleilylle!
  14. Isä -

    Eron vaikutus lapseen (tutkimus)

    Tottakait, kunhan puhutaan tasapuolisesti niin hyvistä- kuin huonoistakin puolista.
  15. Isä -

    Eron vaikutus lapseen (tutkimus)

    Ratkaisuja huonoon parisuhteeseen näyttää olevan monenmoisia. Vanhemmalle ikäpolvelle tuokin tuntuu olevan eroa vähemmän häpeällisempi vaihtoehto :ashamed:
  16. Isä -

    Eron vaikutus lapseen (tutkimus)

    Kun tilanne voi olla niinkinpäin, että se ero on ratkaisu lapsenkin ongelmiin :attn:
  17. Isä -

    Öööö, mun ei olis varmaan pitänyt kuulla tuota miesten keskustelua. Tosi törkeetä

    Hyvä idea! Tälle palstalle tuota kyllä välillä kipeästi kaivattaisiinkin.... :whistle:
  18. Isä -

    Öööö, mun ei olis varmaan pitänyt kuulla tuota miesten keskustelua. Tosi törkeetä

    Juuri noin se homma on. Jotkut naiset tuntuu tarvitsevan mies-suomi sanakirjan...

Yhteistyössä