Hakutulokset

  1. Kimalle84

    tää on jotain niin hirveetä:(

    Mä oon kai jotenkin outo mutta ensisijaisesti suuttuisin miehelleni, itseasiassa luulen että lumppuhuora ei oikeasti herättäis mussa paljonkaan tuntemuksia siinä vaiheessa jos tietäisin että oma mies on kohdellut kuin pelleä. Noi lumppuhuorat´(hieno sana bytheway :D ) kun nyt on sellasia...
  2. Kimalle84

    miten selitätte muille, jos välit poikki omiin vanhempiin?

    Mä kerron ihan suoraan miksi asia on niinkuin on. Miksipä mun pitäisi salailla yhtään mitään, mä en ole niille ihmisille velkaa mitään. Ja mulle on oikeastaan aivan sama kuka mun asioita juoruaa, se juoruilu on niiden juoruajien häpeä, ei mun. Muoks. meinaan etten ole mitään velkaa...
  3. Kimalle84

    Masentaa tuo huutis

    Mitähän mä sekoilen... no joo.. Mulla on mennyt kahdet eri ajatukset sekaisin. Mä nyt en oo vaan ihan varma että mitä mä itseasiassa yritin sanoa :laugh:
  4. Kimalle84

    Masentaa tuo huutis

    Monessa ilmoituksessa on se vika että käytetystä pyydetään uuden hintaa, mikä sitten johtaa siihen että jos joku myy käytettyä "kirpparihintaan" niin tuotetta luullaan kovinkin huonoksi ym. vaikka se ei sitä olisikaan.
  5. Kimalle84

    Masentaa tuo huutis

    Ai häh? Laittaa hyvän hinnan niin menee kyllä. Monessa ilmoituksessa on se vika että käytetystä pyydetään uuden hintaa, mikä sitten johtaa siihen että jos joku myy käytettyä "kirpparihintaan" niin tuotetta luullaan kovinkin huonoksi ym. vaikka se ei sitä olisikaan.
  6. Kimalle84

    miten saan 2v:n nukkumaan omassa sängyssään?

    Ei ne mitään "huonoja kausia" ole, vaan kausia jolloin lapsi tarvitsee jämäkämpää otetta. Jos et ymmärrä mistä puhun niin sinulla ei vaan ole ollut samanluonteista lasta kuin minulla. Siinä se. Kuten sanoin, lasta kun lukee ja jaksaa toimia lapsen luonteen vaatimalla tavalla, ehkä jopa vaihtaen...
  7. Kimalle84

    miten saan 2v:n nukkumaan omassa sängyssään?

    Aika hyvin sä luit ton mun aiemman tekstin. Huoh.
  8. Kimalle84

    Mitä mieltä tästä tytön nimestä?

    :whistle: No on nimellä paiskattu joo...
  9. Kimalle84

    "Elättääkö" teidän vanhemmat perheenne?

    Joo, ei todellakaan :laugh: Kyllä me ihan itse perheemme elätämme. Ukon äidiltä saattaa aika ajoin tulla muutamia vaatekappaleita lapsille, siinä se.
  10. Kimalle84

    miten saan 2v:n nukkumaan omassa sängyssään?

    Lähe nyt menee. On meillä kokeiltu tuotakin että nukutetaan "siihen rajalle" ja sitten lähdetään pois. On kivat pussilakanat ja pupu-tyyny, ym. ja silti tulee kausia jolloin nämä eivät tehoa, ja täytyy viedä takasin sänkyyn niin monta kertaa että lopulta jää sinne. Lapsetkin on yksilöitä...
  11. Kimalle84

    voiko lastensuojelu puuttua tällaiseen, luulen ettei voi mutta mitä mieltä olette

    Tähän mun mielestä pätee se, että jokainen tyylillään. Tuskin ne lapset kamalasti traumatisoituu vaikka seurana olisi vaan aikuisia ja kouluun menisivät ilman eskaria. Tokihan se on plussaa että lapsilla olisi ikäistään seuraa, mutta en mä näkisi että sillä on oikeestaan tekemistä lasten...
  12. Kimalle84

    miten saan 2v:n nukkumaan omassa sängyssään?

    Siihen tuskin mitään kovin helppoa ratkaisua on.. Selittää vaan että nyt on aika alkaa nukkua omassa sängyssä, ja kun lapsi tulee pois sieltä niin vie takasin sitkeesti ja toivottaa hyvää yötä. Meillä poika alkoi nukkumaan omassa huoneessa "isojen" sängyssä 1v4kk vanhana. Tässä ajan mittaan...
  13. Kimalle84

    G. Montako päivää olet tänä vuonna ollut erossa lapsistasi?

    En yhtään. Lapset 1-ja 2-vuotiaat.
  14. Kimalle84

    Miksi ihmisillä on kauhea kiire tehdä lapset jopa alle 1½ vuoden ikäerolla?

    Tässä mä oon eri mieltä, mun sisko on kahdeksan vuotta nuorempi ja ihan aina ollut mulle maailman rakkain, ja ainoa sisarus siis.
  15. Kimalle84

    Miksi ihmisillä on kauhea kiire tehdä lapset jopa alle 1½ vuoden ikäerolla?

    En jaksanut kahlata koko ketjua läpi mutta ihmettelen miten jollain voi olla niin suppea elämä että kokee asiakseen arvostella jonkun toisen lapsien ikäeroa? Mulla on siis aika suppea elämä, ja mulla on myös kaksi pientä vuoden ikäerolla. Ei mua silti kiinnosta että millä ikäerolla toiset...
  16. Kimalle84

    Voi hitto vieköön mua ärsyttää meillä käyvä perhetyöntekijä

    No hah hah! Et taida sinä tietää perhetyöntekijöiden työstä piirun vertaa. Ei todellakaan ole mitään tekemistä lastensuojelullisten asioiden kanssa. Varmastikin perhetyöntekijät tekevät myös työtä perheissä joissa jotain ongelmaa on myös tuolla saralla. Mutta tosiasiassa suurin osa asiakkaista...
  17. Kimalle84

    Mitä te itse harrastatte?

    Mulla on salikortti, aika ajoin innostun ja käyn siellä salilla.. Juuri nyt vaihdoin lukemisharrastukseni BB 24/7-kanavaan, koska kirjat tulee liian kalliiksi siinä määrin miten minä niitä luen... Öö... No sit mä käyn leikkipuistoissa, oon paljon pihalla->teen hiekkakakkuja, liu'un...
  18. Kimalle84

    Aamupala G

    Kaks lusikallista paistettua kaurapuuroa ja pari paistettua munaa sekä puolisen purkkia tonnikalaa oon tässä aamupäivän aikana napostellut. En sitten tiiä olenko syönyt kolme aamupalaa vai lasketaanko yksi lounaaksi ja yksi välipalaksi :D
  19. Kimalle84

    Mikä voi olla syynä jos tulee tosi helposti mustelmia?

    Kai se liittyy veren huonoon hyytymiskykyyn tai jotain..

Yhteistyössä