Hakutulokset

  1. M

    listatkaapas mulle ihania suomalaisia rakkauslauluja!

    neon 2 - kemiaa! woouo! :heart:
  2. M

    listatkaapas mulle ihania suomalaisia rakkauslauluja!

    Dingo - kulkuri ja kaunotar Yö - Pepe Willberg - Aamu Kirka - Alku kaiken kauniin Anna Erikson - Kun katsoit minuun CMX - Päivälintu, Siivekäs, Kultanaamio, Maija Vilkkumaa - Hiuksissa hiekkaa Ismo Alanko Säätiö - Rakkaus hallitsee Zen cafe - Tuulensuoja, Piha ilman sadettajaa, Kaikki...
  3. M

    AURINKOISTA HUOMENTA !!

    Huomenta! Täälläpä kuumeessa sekä äiti että poika.... :(
  4. M

    Raskaudesta ja äitiysavustuksesta

    Joo, mut ois pitänyt hakea todistus ennen 4. kuun loppua.
  5. M

    Raskaudesta ja äitiysavustuksesta

    Mitenkäs tää menee, jos tulee ylläripylläri? Eli - > Äitiysavustukseen on oikeus Suomessa asuvalla äidillä, jonka raskaus on kestänyt 154 päivää ja joka on käynyt terveyskeskuksessa, lääkärillä tai neuvolassa ennen 4. raskauskuukautensa päättymistä. Avustuksen saa äitiyspakkauksena tai 140 euron...
  6. M

    Ja taas mitä mieltä nimestä?

    Ihan hauska!
  7. M

    G: Painatko enemmän kuin miehesi?

    saman verran!
  8. M

    Jos olet pienen vauvan kanssa (alle 6kk) kotona...

    Ehdin joten kuten. Toisina päivinä tuntuu etten, ja silloinpa jätänkin hommat seisomaan :D
  9. M

    Mitä kauneudenhoitoa/hierontaa suosittelisitte?

    mä rakastan sellaisia "paketteja", että kasvohoito ja vaikutusaikana käsihieronta/hoito... Mieluummin satsaa sellaiseen kaikki kerralla luksukseen joskus kuin että kävis useammin pikkuhoidoissa.. :)
  10. M

    mielipidettä...

    näyttää photoshopatulta. jos on aito, niin sen luulis kertovan jotain.
  11. M

    Muita 'ylipehmeitä' äitejä?

    Äitini kysyi juuri että "vieläkö sä imetät?!" Ja lapsi on 5kk... :laugh:
  12. M

    Kuka oli -95 juhlimassa MM-voittoa kauppatorilla?

    Kiva että moni muistaa, kun seuraavaa kertaa saakin näköjään odotella. Suomi on todellinen jääkiekkomaa, kuten tänään taas todistettiin... :laugh:
  13. M

    Homous ei ole normaalia!

    no voinyvveee mikä aloitus. |O
  14. M

    Muita 'ylipehmeitä' äitejä?

    ykkösketjua ylös taas!!! :flower:
  15. M

    Miehestä, valitusta taitaa olla... ARGH!

    Niin, on kovat paineet olla kaikenlaista jo muutenkin: äiti, siivooja, kokki, puutarhuri, ... Mitä kaikkea. Ja joku ryhti on aika loppupäässä prioriteettilistalla. Ikävää että pitää jankata tällaisesta. :(
  16. M

    Kävittekö synnytysvalmennuksessa?

    No me ei menty, syystä tai toisesta, mutta en koe että olisin jäänyt mistään paitsi. Hankittiin itse tietoa. Käytiin kyllä sairaalan esittelykierros, mikä oli todella hyvä. Tiesi sitten minne tulla ja millaista on.
  17. M

    yökukkujia?

    |O
  18. M

    Miehestä, valitusta taitaa olla... ARGH!

    Tuli puhetta,että mun pitäisi ruveta käymään salilla. Synnytyksestä on nyt 5kk ja olen aika huonossa kunnossa raskautta edeltäneeseen aikaan nähden.. Yhtäkkiä keskustelu kääntyi huonontuneeseen ryhtiini ja siihen että se näyttää pahalta, ja että takapuoli on isohko. Keskustelimme tästä suht...

Yhteistyössä