Hakutulokset

  1. S

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    En olekkaan paljoa sitten alkuraskauden kirjoitellut tänne, olen toisinaan kyllä lueskellut teidän muiden kuulumisia. Meille syntyi 22.7. suunnitellulla sektiolla (rv37+0)kaksoset. Pojan mitat 51cm ja 3500g. Tyttö 47cm ja 2420g. Onnea kaikille jo synnyttäneille ja tsemppiä pian tositoimiin...
  2. S

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

    Huomenta kaikille! Ajattelin välillä kuulumisia tulla kertomaan ja ilmoittamaan, et mukana ollaan edelleen... :wave: On viimeiset kolme viikkoa ollut niin järkkyä pahoinvointia/ oksentelua 24/7 et oon jaksanut vaan teidän kuulumisia käydä lukemassa. Ruoka ei oo pariin viikkoon pysynyt sisällä...
  3. S

    Aivolisäkkeen vajaatoiminnasta johtuva lapsettomuus

    Minä sain sen 100% korvattavuuden aivolisäkeleikkaukseni jälkeen. Tarvii olla lääkäriltä B- todistus ja se toimittaaa Kelaan. Siellä sit päättävät siitä kuka saa erityiskorvattavuuden. Näin ainakin mulla meni aikanaan...
  4. S

    Aivolisäkkeen vajaatoiminnasta johtuva lapsettomuus

    Hei! Kuulun myös samaan joukkoon. Itselläni syy aivolisäkkeen vajaatoimintaan on aivolisäkekasvain, joka todettiin v. 2006 ja leikattiin v. 2007. Jo ennen leikkausta minulla oli juuri näiden naishormonien kanssa häikkää ja leikkauksen jälkeen lisäksi tuli vielä kilpirauhasen vajaatoiminta. Kun...
  5. S

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - joulukuussa

    Hyviä uutisia! Ultrassa kävimme tänään ja siellä köllötteli pieni ihmisenalku ja :heart: syke löytyi hienosti! Näkyi myös toinen ruskuaispussi ja lääkäri meinasi, et on alunperin ollut kaksoisraskaus, mut toinen sit jäänyt kehittymättä. Eli se viikon takainen vuoto saattoi tästä toisesta...
  6. S

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - joulukuussa

    Kaikki uudet TERVETULOA! :wave: Nyt on todellakin pahoinvointi hyökännyt päälle! Olen eilisestä asti ollut sairaslomalla töistä. Oksetus alkaa n. klo 4-6 aamulla ja jatkuu siitä 12h eteenpäin. Kaikki mitä koetan ajatella syöväni aiheuttaa oksentamista/ yökkäilyä. Sit illasta vähän paremmin...
  7. S

    La Elokuussa 2009/heinäkuun lopussa 2009

    Tikru Mulla on kanssa välillä enemmän kipuilua alavatsalla. Liittyy ehkä enemmän rastukseen kun sitä tulee. Ehkä ihan normaalia, luulisin...
  8. S

    La Elokuussa 2009/heinäkuun lopussa 2009

    Tervetuloa uudet mukaan!! :wave: Mansikkateelle :hug: Täällä siis vuoto loppunut kokonaan... onneksi. Ei noin vähäinen vuoto voinut mitään pahaa ainakaan olla. Nyt alkoi sit kunnon pahoinvointi. Tämän aamun pahoinvoin/ oksensin puoleen päivään asti! Justiin sii pääsin sängystä ylös...
  9. S

    La Elokuussa 2009/heinäkuun lopussa 2009

    Oireista sen verran, et edelleen rinnat kipeät ja nyt on pahoinvointi alkanut toden teolla pukata päälle... Tänä aamuna ei sängystä voinut nousta ennen tuoremehulasillista. Ja heti kun nousin söin pari klementiiniä ni sit helpotti. ;)
  10. S

    La Elokuussa 2009/heinäkuun lopussa 2009

    Kiitos kaikille halauksista ja kannustuksesta! :heart: Se vaaleanpunainen vähäinen vuoto loppui eilen sit melkein heti kun oli alkanutkin... Ja aivan vähän sen jälkeen on tullut ruskeaa tuhrua. Et toistaisksi kaikki hyvin...toivottavasti :ashamed: . Soitin mun yhdelle ystävälle, jolla on...
  11. S

    La Elokuussa 2009/heinäkuun lopussa 2009

    No nyt se tapahtu mitä oon pelännytkin... tänään aamusta tuli verta. :( Ei mitenkä kauheen paljoa, mut sillai et erotti. Pyyhkiessä paperiin ei ole tullut mitään. Itkusta toettuani soitin polille ja siel neuvottiin vaan odottelemaan ja tarkkailemaan tilannetta. Valmiiksi jo surettaa, et tulee km...
  12. S

    La Elokuussa 2009/heinäkuun lopussa 2009

    Trelolle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! :flower: Kysymys: Voiko raskaana ollessa syödä maitohappobakteeritabletteja? Mulla on vatsan kanssa välillä ongelmaa ja tiedän, et ne helpottais oloa, mut aloin miettiin et voinko niitä käyttää... :/ Onko kellään tietoa asiasta? surppi rv 5+1
  13. S

    La Elokuussa 2009/heinäkuun lopussa 2009

    Mulla tänään tuli pari kertaa ruskeeta tuhrua. Aamulla ekan kerran huomasin ku menin töissä vessaan. Menin aivan paniikkiin!! :| Siis sitä oli sen verran, et just ja just huomas (hämärämmässä valossa en olis edes huomannut...) Ja sit iltapäivällä sama homma. En tosin tiedä, et voiko johtua...
  14. S

    La Elokuussa 2009/heinäkuun lopussa 2009

    Mandy81: ONNITTELUT hyvistä ultrakuulumisista! Ihanaa, et kaikki on hyvin :heart: :flower: stellina: ONNITTELUT sinullekin, ihanaa et masussa on kaikki hyvin! :flower: Ja mukava tavata sinut tällä puolella! Me oltiin hoidoissa Tays:ssa eli siis julkisella puolella. Mulla kun oli se...
  15. S

    Vastikään plussanneet lapsettomat

    Onnittelut mukavista ja iloisista ultrakuulumisista Astartelle ja Riepuliinalle! =) Tikru70 Todellakin tuntuu et 18. päivään on vielä aikaa ja paljon! Ei millään jaksais odottaa, mut on vaan jaksettava... :whistle: Ja toisaalta pelottaakin se ultra, joten aika jännät päivät tässä tulossa...
  16. S

    La Elokuussa 2009/heinäkuun lopussa 2009

    Hei, haluaisin ilmoittautua mukaan! Plussatestin tein viime viikon tiistaina ja siitä lähtien ollut melkoista tunteiden sekamelskaa. Minulla on melkoisestikin hormonihäikkää ja aloitimme lapsettomuushoidot nyt tänä syksynä. Olin varautunut todella pitkään yrittämiseen ja myös siihen, ettemme...
  17. S

    Odotuksen odottajat!part II

    astrid Varovaiset onnittelut! :flower: Hyvältä näyttää kun viiva vaan vahvistuu... ;) :heart: Meea :hug: Jaksamista ja voimia jatkaa eteenpäin! :ashamed:
  18. S

    Odotuksen odottajat!part II

    astrid ja Meea Tsemppiä teille! Ja tulkaahan sit kertomaan tuloksesta... Toivotaan parasta! :heart:
  19. S

    Vastikään plussanneet lapsettomat

    Nopeasti taustaa sen verran, et mulla on leikattu hyvänlaatuinen aivolisäkekasvain ja siitä johtuen on melkoisesti hormonihäikkää. Miehessä ei ole mitään vikaa. Olemme siis tienneet jo pidemmän aikaa, et hoitojen avulla on ylipäätään mahdollista tulla raskaaksi ( jos sittenkään). Hoidot...
  20. S

    Odotuksen odottajat!part II

    risukasalle :hug: . uskomatonta, et tuo kaikki p....a sattuu ja tapahtuu sinun kohdallesi! voimia sinulle jatkossa :heart: uudet palstailijat tervetuloa! siis harmittavaa, et olette täällä mut... kyl te tiedätte! astrid ja Meea milloinkas meinaatte testailla? millaisia oireita on ollut...

Yhteistyössä