Hakutulokset

  1. S

    Raskaus ja naisen vartalo

    :)
  2. S

    Raskaus ja naisen vartalo

    Tosiaan, kerroin jo että mulla oli aika väärät käsitykset tästä asiasta. :D Mutta, siis ulkonäkö ei tosiaankaan ole lapsia (tulevia sellaisia) tärkeämpi.. koskaan kedon kaunein kukkanen ollutkaan, niin ei siinä ole paljon mitä menettää. :D Mieluummin ottaisin lapsen kuin timmin vartalon...
  3. S

    Raskaus ja naisen vartalo

    Ei tarvi nokkihinsa ottaa. Ihan hyvällä kysyn. Aattelin, että käsitys omasta ruumista muuttuu äitiyden myötä ja luulin myös, että positiiviseen suuntaan. On tavallaan "tullut tutuiksi" oman kroppansa kanssa. =)
  4. S

    Raskaus ja naisen vartalo

    Juu, mulla on ollu iiiihan väärät käsitykset. :D ..pitäis ehkä lukea vähemmän noita julkkis-ihme-äitien haastatteluja.. :D
  5. S

    Raskaus ja naisen vartalo

    Mä jotenki aattelin, että vastaukset olis tyyliin "tunnen itseni enemmän naiseksi kuin koskaan" jne. Ja, että jotenkin oltais erityisen ylpeitä niistä muutoksista mitä raskaus toi, koska ne viittaa äitiyteen ja muistuttaa omasta lapsesta ja huimista kokemuksista... :whistle:
  6. S

    Raskaus ja naisen vartalo

    Minulla ei ole lapsia, joten kysyn niiltä joilla on. Miten raskaus on muuttanut kroppaanne ja omaa käsitystä siitä? Mitens miehenne suhtautuvat kroppaanne verrattuna aikaan ennen raskautta? :)
  7. S

    mä haluisin teettää ukolle kalenterin itsestäni

    Laittaa nettiin ilmotuksen niin kyllä alkaa varmasti vapaaehtoisia kuvaajia ilmaantua, jotka kuvaa ihan ilmatteeksi. :D
  8. S

    mä haluisin teettää ukolle kalenterin itsestäni

    Tosi hyvä idea! Täytyy joskus koittaa toteuttaa :D
  9. S

    PERJANTAIN MUSIIKKIPINOA!!

    http://www.youtube.com/watch?v=u1J_CO1wDOc aaaaaaaahhhhhhhhhhh............
  10. S

    G:Voiko syyttää petoksesta?

    En tiedä voiko lakien mukaan syyttää. Mielestäni nainen ei voi vaatia miestä osallistumaan lapsen elämään, jos on hankkiutunut "salaa" raskaaksi. Monimutkaisempaa olisi, jos mies sanoisi hankkineensa sterilisaation (vaikka ei oikeasti olisi) ja nainen tulisi raskaaksi...
  11. S

    SIVISTYSKETJU

    Mäki käytän yleensä numerosarjojen muistamiseen tommosia.. eli ne luvut mistä tulee yhteensä kymmenen on ikään kuin pari.. =) ..ehkä ei aina kovin loogista, mutta helpottaa muistamista.
  12. S

    Jos sinun lapsesi nimi olisi "Yrjö-Jorma"

    Sanoisin, että sehän on jännä nimi ja kysyisin, että mistä tulee. Itsehillintää saisi tuollainen työkaveri opetella.. ei uskoisi, että aikuiset ihmiset voi olla joskus niin taunoja. Ja muuten Tauno on myös jännä nimi.
  13. S

    Anopista asiaa jälleen..

    Taitaa olla hieman eri asia eri leveysasteilla... hieman eri ilmasto ja rakennuksetkin erilaisia. Suomen kulttuurissa on fiksua, että ei mennä kengät jalassa sisään toisten koteihin. Juhlissa mielestäni on aina kaikilla kyllä kengät jalassa, paitsi jos ollaan toisen ihmisen kodissa.
  14. S

    Miks hitossa?? (seiska-lehti)

    Tottapa niis joululakeissa oli seiskan logo ja samoin kaikki paketit oli kääritty jouluaiheiseen seiskan logolla varustettuun paperiin ja kuusen tähdenkin paikalle oli laitettu seiskan logo. Tuollainen toiminta (mitä seiska tekee) on ihan hienoa, mutta selvästi niiiiiiin omista tarpeista ja...
  15. S

    SIVISTYSKETJU

    Tuo on hyvä tietää. =) Joskus siskon luona leivoin ja niillä on kananmunat siinä jääkaapin ovessa.. piti sitten säkällä kokeilla, että oliko ne keitettyjä vai kelpasko leivontaan. :D
  16. S

    SIVISTYSKETJU

    lisää?
  17. S

    SIVISTYSKETJU

    Ja lisää kivaa triviaa! :D
  18. S

    SIVISTYSKETJU

    Juu. Tää oli mielenkiintoista. Isä yllätyy ku kerron sille jouluna tuulilasien koostumuksesta. :D
  19. S

    SIVISTYSKETJU

    Onko jotain muistisääntöjä, esim. drinkkien tekemiseen? Miten saadaan sopivasti maustettua ruoka, jota tehdään 100 ihmiselle? :D
  20. S

    SIVISTYSKETJU

    Missäs koulussa/työssä tommosia oppii..? Sain tämän myös kerran sähköpostissa. Olipas muuten mielenkiintoinen fakta tuossa rukoilijasirkasta kyllä.

Yhteistyössä