Hakutulokset

  1. R

    Sanokaa ihan oikeasti onko nämä rumia?Mitä vielä mä teen jos mä ostin ja esikoinen sanoi ettei hän enää tykkä?

    Osta ainakin neutraalit sängyt esim. tämä http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=26977&productId=86146&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink= tai tämä http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/S99827959
  2. R

    Sanokaa ihan oikeasti onko nämä rumia?Mitä vielä mä teen jos mä ostin ja esikoinen sanoi ettei hän enää tykkä?

    Asian taustoja tietämättä olisi kai parempi olla sanomatta mitään, mutta sanon kuitenkin :) . Kalusteet, siis pöytä ja tuolit, ovat aika levottomia ulkonäöltään, joten sisällään en ihmettele, ettei jokainen lapsi niihin ihastu. Suosittelisin jatkossa hieman hillitympiä kuvioita, Yksiväriset...
  3. R

    Vastasyntyneen syöminen

    En ole herätellyt vauvoja syömään, mutta eipä kukaan heistä ole paljon viittä tuntia pidempään ensi viikkoina nukkunutkaan. Ja jos olisi nukkunut, olisi varmaan pitänyt lypsää.Poikkeuksellinen väsymyshän voi olla merkki esim. korkeista bilirubiiniarvoista (keltaisuus), johon runsas maidon...
  4. R

    Minkä väriset silmät sinulla ja miehelläsi on ja minkäväriset silmät lapsellanne on?

    Aloittajan tapauksessa molemmilla vanhemmilla on ruskeat silmät, mutta lapsella siniset. Molemmilla vanhemmilla on siis sinisilmäisyyden geeni resessiivisenä eli peittyvänä: Rr Rr Tällöin mahdolliset jälkeläiset: RR Rr Rr rr...
  5. R

    Hampaittesi lukumäärä

    Kuinka monta hammasta suussasi on? Minulla on 24 ja ahdasta!
  6. R

    Oisko HUONEPELIÄ ja pelikaveria?

    Putken saa pois klikkaamalla, kunhan on ensin teipannut tuulettimen paikoilleen. Magneetit olen saanut järjestykseen ja tavaraa on paljon, mutta ei mitään tolkkua...Pitäisi ilmeisesti jotenkin tehdä sitä UV-valoa, että saisi luetuksi sen kirjan viimeisetkin sivut. Onpa vaikeata tämä!
  7. R

    Miissä PRO-vo?

    Minne on kadonnut ennen niin ahkerasti palstaillut Provo? Tammikuun alkupuolella viimeksi kirjautunut! :o
  8. R

    Katsoiko kukaan tuota kakkosen Hometalo-sarjaa?

    Hesarissakin kyllä vihjaistiin siihen suuntaan, että lopussa vasta selviää, onko kyse todellisesta dokumentista vai ei.
  9. R

    Please, kertokaa masennuksen ja ahdistuksen oireista!?

    Kuulostipa tutulta! Ahdistuksessa ja toivottomuudessa ajauduin lääkkeistä huolimatta niin huonoon kuntoon, että hakeuduin psykiatrian päivystykseen keskussairaalaan, kun tuntui, etten enää jaksaa yhtään. Fyysiset oireetkin olivat hirveät: pahoinvointi, verenpaineen ja sykkeen nousu, unettomuus...
  10. R

    Auttakaa hyvät ihmiset!

    Ei aikuisia nukuteta nielurisaleikkauksessa! Puudutus vain ja naps ja naps. Eikä siellä nielussa mikään voi revetä auki, koska ei siellä mitään suljetakaan. Minulla nielurisojen poisto vähensi angiinojen lisäksi kaikkia muitakin kurkkukipuja. Leikkaukseen vain, mars, mars!
  11. R

    Tuleeko/otatteko ekaluokkalaisen syliin?

    Välillä ekaluokkalainen on sylissäkin, mutta useammin kainalossa sohvan nurkassa.
  12. R

    45 Minuuttia TÄNÄÄN 20.00 Aiheena VAMMAISET LAPSET JA NYKYAJAN ULTRAT

    Ohjelmaa en nähnyt, mutta seulonnoista minulla on vankka mielipide: Seulontoihin osallistumisen tulee olla täysin vapaaehtoista vanhemmille eli neuvolassa seullonnat pitää tarjota vanhemmille mahdollisuutena, ei pakkona. Rakenneultraan olisin varmasti mennyt, jos sellainen olisi ollut...
  13. R

    Minkä kirjan luit viimeksi ja mitä pidit siitä? :)

    Liza Marklund: Elinkautinen Tuttua ja taattua Marklundia, kelpo dekkari.
  14. R

    miehen työnatantaja heitti hyvän läpän!

    Eikö se kertyvä loma ole ihan vain vuosilomaa. Jos työntekijä ei pidä koko lomaansa kesällä, osa jää talveksi. Jos koko loma on pidetty kesällä, talveksi ei lomapäiviä jää.
  15. R

    PARTYLITEN TUOTTEISTA TIETÄVÄT!!

    Tarkoitatko tätä: http://www.partylite.fi/products/lang_fi/page_featproducts/subSect_featured/detail_favorites/line_fglobal.htm
  16. R

    Vielä koirista eli jos suunnittelet hankintaa niin minkä rotuinen ja miksi?

    Luonne, liikunnan tarve, koko ja ulkonäkökin vähän ovat saaneet päätymään seuraaviin vaihtoehtoihin: parsonrusselinterrieri, tiibetinterrieri, valkoinen ylämaanterrieri, länsigöötanmaanpystykorva, suomenlapinkoira tai kääpiösnautseri. Ehkä jo tänä vuonna...
  17. R

    masennuksesta toipuneet ja sitä sairastavat

    :wave: Minulla on aika paljon kokemusta asiasta! Minulle voi laittaa yv:tä, niin laitan s-postiosoitteen takaisin yv:nä!
  18. R

    Tytön vai pojan nimiä

    Sekä Venni että Eeti ovat mukavalta kuulostavia nimiä, mutta aina ei tiedä, onko kyseessä tyttö vai poika. Vasta oli lehdessä kuva Venni-tyttösestä ja nyt kastetuissa Venni-poika. Tilaston mukaan enemmistö Venni-nimisistä on poikia, mutta ruotsalaisittain kirjoitetuista Vennyistä suurin osa on...

Yhteistyössä