Hakutulokset

  1. K

    minkä leffan kävisin vuokraamassa?

    el orfanato. :) orpokotikauhua eikä ole edes loppua pilattu.
  2. K

    nan ja vauvan oksentelu sekä normimaitoon siirtyminen

    voiko olla mahdollista että nan 'ei sovi' lapselle (ei huoli ja välillä saa oksentamaan ihan kaaressakin) , mutta lehmänmaitopohjaiset vellit (esim muksun) ei sitten taas aiheuta mitään haittavaikutuksia ja lapsi tykkää niistä ihan hirveesti? tuttelia ei olla koskaan vielä kokeiltu, mutta...
  3. K

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    moikka meiltäkin :) tulin pitkästä aikaa kurkkaamaan miten aktiivinen tää ketju vielä on. Facebook on ollut itselläkin tässä viimeaikoina käytössä ja kaksplussaa ei oo ehtinyt selaamaan senkään vertaa mitä vähän edes Facebookin ryhmää. Kiva olis molempiin kirjoitella jos vaan rahkeet...
  4. K

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    joo eikös korvatulehduksen merkki ole noi yhtäkkiset ja jatkuvat itkut joihin herää myös kesken unen? tsemppiä, toivottavast selviää :) :hug:
  5. K

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    kääntyilyistä Meidän sirppana tyttönen kohottaa masulla ollessaan päätä niin ylös, että jo pään paino väärässä kulmassa kellauttaa usein neidin selälleen. :) :D ..tänään tyttö ekan kerran melkein onnistui kääntymään selältä mahalleen. Ja kahdesti! Oli todella pienestä kii ettei onnistunut. Äitin...
  6. K

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Moikka! Eipä ole tullut täällä käytyä aikoihin. Pahoitteluni. Varmast on paljon kaikille sattunut ja tapahtunut, mutta ei kaikkea pysty millään sisäistämään. Täällä ollaan edelleen väsyneitä. Synnytyksen jälkeinen väsymys iski hirmu hujauksessa noin kaks viikkoa takaperin. Sit Kerttu ja...
  7. K

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    a-nsku hyväksytkö mut myös tuhisijoihin naamakirjassa. :) Tervetuloa Tepsu Laittelin tiedot listaan! :wave:
  8. K

    Oppisopimuksella koulunkäyntiavustajaksi opiskelleet ja muutkin!!

    ootko julkisella vai yksityisellä puolella? Mä opiskelin oppisopimuksella kka:ksi yksityisellä puolella. Lomapäiviä kertyi 1,5pvää kuukaudessa. Opiskelijoiden loma-ajat meni vaihdellen, joskus olin töissä tehden muuta hommaa ja joskus lomailin ne ajat. Tein hommaa 2,5vuotta. Puolisen vuotta siis...
  9. K

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Ehkäisystä vielä.. Mä itse en myöskään tiedä kierukoista mitään ja normi e-pillerit ei oo mulle oikeen sopineet. Minipillerit sen sijaan sopis. Tiedättekö kuinka pitkään minipillereitä voi syödä? Päteekö sama kuin normi e-pillereihin? Ilman vauvaa olen ollut lyhykäisiä aikoja. Nekin ajat jää...
  10. K

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    G: Ehkäisystä.. :D Mihin ehkäisyvaihtoehtoon ootte päätyneet ja miksi? Vai aiotteko edes aloittaa ehkäisyn? :)
  11. K

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Nyrkkejä viedään suulle täälläkin, etenkin kun pullosta syötetään. :heart: Imiessä joskus molemmat nyrkit poskilla pullon molemmin puolin. :D Täälläkin jo hymyillään, äännähdellään, kannatellaan päätä masullaan ollessa ja ponkaistaan jaloilla vauhtia jotta kyljelleen pääsis. :heart: Nyt...
  12. K

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    sompio kuumemittarikikka eli mittari peppuun ja vähän sitä liikuttelee sivusuunnassa niin auttaa kakantuloa jos tiukassa. Sitä käyttivät osastollakin. Eilen eka töräys tuli ihan räjähdyksellä, eli kannattaa siihenkin varautua :D
  13. K

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    masuvaivoja..! :headwall: |O :kieh: Sara huus ja kitisi koko eilis illan. Hamus maitoa ja ei viihtynyt missään. Puoli yhdeltätoista illalla sitten selvis että masu vaivasi pahemman kerran, yleensähän on turautellut kakkaa ihan normaalisti, niinkuin aiemmin päivälläkin. Jostain syystä...
  14. K

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    työhön paluusta ..mulla loppui työsopimus juuri ennen Saran syntymää, joten ei ole edes paikkaa jonne palata. :snotty: no..jotain meinaan etsiä sitten kun tarve vaatii tai oma nuppi ei enää jaksa kotona oloa. kotosalla meinaan kuitenkin tyttelin kanssa olla niin kauan kuin mahdollista...
  15. K

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Sompio meitin neuvolatäti selitti, että painokasvukäyrä on ok kun on akselilla +2 ja -2 suhteessa keskiviivaan. Ihanne vaan on se keskiviiva. Kuulemma siksakkikäyrä on se yleisin miten lapsi kasvaa, ihanneviivan molemmin puolin. Meillä +28 lämmintä sisällä ja Sara ei meinannut rauhoittua...
  16. K

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    suzyanne Ihana video vilistä! :) ..tuosta sammaksen hoidosta vielä..meidän terkka sanoi että ihan vichykin käy sammaksen hoitoon :) Meidän tytöllä sitä ei kuitenkaan oo ainakaan vielä havaittu.
  17. K

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Neuvolakortti saatiin 2vk:n kotikäynnillä. :) Tänään oli 1kk neuvola. Tyttö painoi 3700g ja oli 53cm. :) :heart: kaikki oikein hienosti! kissinminttu & Sara 1kk 1pv
  18. K

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Meidän tyttö on alkanut myös puklaamaan ihan tosi paljon, mutta peilaa kaiketi siihen kun syökin isompia määriä eikä malttiakaan hirveesti syödessä enää ole. :D Vakuutus otetaan täälläkin kun tyttö on 2kk. Ei mekään muistettu ajoissa sitä odotusaikana ottaa.. :whistle: Rintapumpun...
  19. K

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Snowball YV luettu :D laitoin sulle sähköpostia. ..Tuosta nukahtamisjutusta vielä, että meilläkin toisinaan tyttö väsyttää itsensä yliväsyneeksi ja nukahtaminen on sitten vaivalloisempaa. Tutti, lisämaito ja lyhyt kanniskelu on vuoroin olleet apuna. Tytti Meilläkin tuo nukahtamis-ähinä...
  20. K

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Snowball Me napattiin kuva Koksin syntyneistä (ruusuista). Meidän tyttöhän syntyi 23.5. :wave: voin kuvan sulle laittaa jos vaan kerrot mitä kautta :) Heidsu Miten et saanut imettää rintatulehduksen aikana? Siksikö kun rinnanpäät oli arat? Mulle sanottiin että ehdottomasti pitää imettää...

Yhteistyössä