Hakutulokset

  1. tripod

    Keiden, tai millaisten ihmisten, uskot pääsevän taivaaseen?

    Kukaan heteromies ei kyllä halua kristityn taivaaseen koska ylösnousemukseen kuuluu muodonmuutos jonka yhteydessä sukuelimet tippuu pois. Joutuisi viettämään ikuisuuden ilman vehkeitä.. ei kiitos.
  2. tripod

    Miksi mieheni flirttaa kaikille naisille netissä, kehuu, ottaa kontaktia, juttelee?

    Älä silti tee noin? Mun kokoelmassa oli enää yksi jäljellä ja nyt se on tyhjä :|
  3. tripod

    Heiluuko miehelläsi nyrkit helposti?

    Jos joku tosissaan ahdistelee, koskettaa tai uhkaa satuttaa vaimoa niin mun päässä kuuluu poks kun itsesuojeluvaisto menee pois päältä.
  4. tripod

    Lasketaanko tämä pettämiseksi..??

    Vain sinä tiedät miten miehesi kestäisi tuon tiedon. Jos et tiedä niin ota selvää, ei hyvä elää suhteessa jossa ei tiedä mitä puoliso odottaa.
  5. tripod

    Miksi mieheni flirttaa kaikille naisille netissä, kehuu, ottaa kontaktia, juttelee?

    Voi miehellä olla huonompiakin harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita. Naisystävien keräily on siisti ja kätevä harrastus, kokoelma ei vie tilaa nurkista eikä sen ylläpito vaadi kalliita varusteita.
  6. tripod

    Mies kun äänestää minä olen kopissa mukana ja kun minä äänestän niin mies on kopin ulkopuolella

    Joudut olla mukana kopissa koska saatat eksyä tuntemattoman matkaan heti kun miehen silmä välttää?
  7. tripod

    Kuoleman jälkeen - mitäs sitten?

    Gorillapeniksen keskipituus on 3 cm. Sun takamus ei ole yhteensopivan muotoinen joten tuloksena olisi turhautunut 200 kg gorilla ja litteä kissa.
  8. tripod

    Kuoleman jälkeen - mitäs sitten?

    Jaa? Edustan valkoisen rodun kehityksen kärkeä, kaikilla sun listaamilla osa-alueilla. Ylimääräistä lihasmassaa ei ole mutta se ei ole evoluution kannalta oleellista.. persjalkaiset gorillat jäivät tuonne evoluutioketjun toiseen päähän :)
  9. tripod

    Miksei Niinistö pidä tuloerojen kasvua huolestuttavana tai halua vaikuttaa niihin?

    Tuloerojen kasvu tarkoittaa että sekä hyvätuloisten että pientuloisten tulot paranee, mutta hyvätuloisten tulot kasvaa nopeammin. Tuloerojen tasaaminen vasemmistopolitiikan keinoin johtaa pitkässä juoksussa siihen että kaikkien tulot laskee kunnes talous romahtaa.
  10. tripod

    Kuoleman jälkeen - mitäs sitten?

    Paraskin puhumaan :/
  11. tripod

    Kuoleman jälkeen - mitäs sitten?

    Loistavan älykkyyden lisäksi minulla on harvinaisen epäitsekäs luonne, sekä terve keho joka ei rasita yhteiskunnan terveyspalveluja. Tietyt fysiologiset piirteet vetää helposti vertoja jamaikkalaisille (kolonioissa aika voi käydä pitkäksi joten pitää olla jotain millä viihdyttää uuden yhteisön...
  12. tripod

    Kuoleman jälkeen - mitäs sitten?

    Pohjoismaissa olemme kehityksen kärjessä ja olemme paras toivo ihmiskunnan selviytymisen kannalta. Jamaikkalaiset ovat jääneet epäedullisiin elinolosuhteisiin minkä seurauksena eivät ole kehittnyeet yhtä pitkälle. Ihmiskunnan kohtalo on jatkuvasti kehittyvän aivokapaisteetin varassa; olemme...
  13. tripod

    tossa se mies vaan käveli

    Mm, tämä kehtasi närkästyä muovimattovertauskuvasta..
  14. tripod

    Kuoleman jälkeen - mitäs sitten?

    Omat geenit pidän tarpeeksi hyvinä jotta niiden elinkaarta kannattaa jatkaa. Ainoa kauneusvirhe on lievästi korostunut lisääntymisvietti, muuten edustan evoluution parhaita saavutuksia. Usko evoluutioon lieventää omaa vastuuta koska se pitää huoleen siitä että selvästi vialliset yksilöt ei...
  15. tripod

    Onko mies kiinnostunut, jos hän:

    Koska ap:lla ei ole mitään menetettävää.. ja kiireellisiä miehiä on oikeasti olemassa.
  16. tripod

    Onko mies kiinnostunut, jos hän:

    No jos vaihtoehto on tuo niin eikö mielummin kannata ehdottaa vielä kerran ja tehdä selväksi että olet tosissasi? Muuten joku vähemmän pelokas nappaa hänet sun nenän edestä..
  17. tripod

    Kuoleman jälkeen - mitäs sitten?

    Sun keho on myös kertakäyttöinen kuori. Erona että olet väliaikainen säilytyspaikka sielulle, minä taas säliytyspaikka mun geeniperimälle. Mun kehon tehtävä on säilyttää, monistaa ja jalostaa tämän perimän. Sun kehon tehtävä on totella pappien käskyjä siihen saakka että sielu pääsee...
  18. tripod

    Kuoleman jälkeen - mitäs sitten?

    No jos kukaan elävä ei tiedä niin kai se sitten on ihan sama? Jotkut elävät jaksaa silti väittää että niillä on joku suurempi tietoisuus ja lupaus elämän jatkumisesta.. tietävät jopa miten täällä kuuluu elää jotta sinne pääsee.
  19. tripod

    Kuoleman jälkeen - mitäs sitten?

    Korkealentoinen mutta naiivi Kisu, ei taaskaan tiedä mistä puhuu. Himoa on helppo vastustaa silloin kun on pakko olla epäitsekäs, rakkautta ei niinkään.

Yhteistyössä