Hakutulokset

  1. Elämänlanka

    Kasurila/Siilinjärvi!!!

    Tervetuloa Siilinjärvelle! Täällä on hyvä asua!
  2. Elämänlanka

    satuhäät

    Muutaman kerran olen sulhasen tavannut ja jutellutkin. Vaikutti ihan fiksulta kaverilta ikäisekseen. Luulen, ettei ollut oma itsensä kameroiden edessä. Kameran kanssa kyllä tekee töitä itsekin, mutta yleensä sen takana eikä edessä. Sulhasen vanhemmatkin tunnen, isän paremmin. On kirjoittanut...
  3. Elämänlanka

    minkä nimen laittaisit lapsellesi jos olisit raskaana?

    Viola Linnea ja Eelis Anton
  4. Elämänlanka

    Muita jotka eivät tee enää lapsia ikinä?

    Kiintiö täysi, ikää 45 ja lapsia 5
  5. Elämänlanka

    Cymbaltan käyttäjät hoi!

    Mulla ollut Cymbalta käytössä reilut kaksi vuotta. Ihan alussa oli noita kuvaamiasi oireita. Enää ei ja seksihalut on hyvät. Mulla annos nyt 2 x 60 mg, syksyllä pienennetään puoleen. Hyvin on auttanut mua toi lääke ja masennus on tosi paljon helpottanut. Oikeastaan tänä kesänä on alkanut tuntua...
  6. Elämänlanka

    Tiijättekö onko palstalaisten lapsilla lastenne kaimoja. Nimetkin saa kertoa jos haluaa.

    Täällä Jenna, Janette, Janniina, Joonatan ja enkelityttö Jasmina
  7. Elämänlanka

    Minkä nimisiä poikia teillä on?

    Joonatan Jimi Sebastian
  8. Elämänlanka

    Mitä harrastat?

    Juoksu, hiihtämistä (talvella), lukemista, kirjeenvaihtoa, käsitöitä, askartelua
  9. Elämänlanka

    Vihervaaran Anna ja Uudenkuun Emilia

    Mun suosikkini on Anna. Olen aikuisena lukenut monta kertaa sarjan uudelleen ja olen kirppareilta hankkinut itselleni tuon sarjan. Yksi enää puuttuu.
  10. Elämänlanka

    Kuinka pitkään olette olleet ilman seksiä?

    7 v. Oli takana rankka ero ja perään lapsen kuolema ja vielä sairastuminen neurologiseen sairauteen. Eipä noiden kriisien keskellä ollut seksi mielessä.
  11. Elämänlanka

    Kattokaa nyt toista <3 *kuva*

    Ihana, syötävän suloinen vauveli. Ja aivan mahtava kuva!!
  12. Elämänlanka

    onko kenelläkään takana vaikeaa eroa?

    Mulla vaikeasta erosta 10 v. Mieheni lähti 15 avioliittovuoden ja viiden lapsen jälkeen toisen miehen matkaan. Ja ero oli mun syy, kun en halunnut jatkaa kulissiavioliittoa!
  13. Elämänlanka

    Kirjapino: Mikä opus menossa?

    Sophie Kinsella: Varsinainen talousihme
  14. Elämänlanka

    ettei jumala anna taakkaa

    Kyllä minulle ainakin on annettu vastoinkäymisiä enemmän kuin laki sallii. Välillä on tuntunut todella ylivoimaiselta ja kohtuuttomalta yhdelle ihmiselle. En allekirjoita tuota sanontaa.
  15. Elämänlanka

    G: minä viikonpäivänä lapsesi ovat syntyneet?

    1. maanantai 2. keskiviikko 3. sunnuntai 4. keskiviikko 5. torstai
  16. Elämänlanka

    Tämä on ihan kauheaa! Enkelityttömme syntyi 13.6 ja pääsi taivaaseen 15.6! :(

    Voimia ja halauksia sinulle ja miehellesi :hug:
  17. Elämänlanka

    Kirjailijatyttäreni voitti palkinnon

    Kyllä on lupa tytöltä.
  18. Elämänlanka

    Kirjailijatyttäreni voitti palkinnon

    Lähetin huhtikuussa tyttären kirjan (hänen luvallaan) yhteen omakustannekirjojen kilpailuun. Maanantaina sain postia, että kirja on sijoittunut romaanien sarjassa kolmanneksi! Palkintojen jakotilaisuus on pohjoisessa heinäkuun alussa. Lienee lehdissäkin sitten... Tytär on arvatenkin onnesta...
  19. Elämänlanka

    Tunnetko pariskuntaa, jolla ei ole takana mitään "säätöjä"?

    Mun ystäväpiirissä on paljonkin pariskuntia, jotka olleet naimisissa jo 20-25 vuotta eikä mitään "säätöjä" ole ollut.
  20. Elämänlanka

    Missä vietätte juhannusta?

    Rakkaani mökillä :heart:

Yhteistyössä