Hakutulokset

  1. M

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Moikka, viimein sain aikaiseksi tännekin tulla kertomaan että meille syntyi 7.6. terveet tytöt! A 2520g ja 45cm, B 2515g ja 46cm. Huisa minuutin ikäero, siitä varmaan vääntävät isonpana kuin myös tuosta viidestä grammasta syntymäpainossa :D! Menin edellisenä päivänä ambulanssilla Kättärille...
  2. M

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Moikka! Onpas mielenkiintoista seurata kolmosodottajiakin, kiva kun on useampikin täällä :) Onnea matkaan molemmille. ( . ) Tiistaina oli äitipoli. Painot 780-830g, A- vauva rt ja B oli pt. Puuh, toivottavasti pysyykin, kovasti toivon alatiesynnytystä. Kaikki muukin ok verenpaineineen ja...
  3. M

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Täälläki tulee toisesta rinnasta jo vaaleaa nestettä. Kuulemma ihan normaalia :) MM 24+1
  4. M

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Moikka pitkästä aikaa :) SF- mitasta, neuvolatäti sanoi että eivät yleensä mittaa kun jostain 26.viikolta eteenpäin eikä tuplaodotusarvoja kannata sinne yksöskäyrälle merkatakaan, mutta mielenkiinnosta tsekattiin 21+6 ja oli 28cm. Uhpuh. Painoa mulla on tullut nyt 5-6kg mut onneks vaikuttais...
  5. M

    <3<3 Heinäkuun Hellemasut 2014 <3<3 -maaliskuussa-

    Moikka, pitkästä aika tänne kirjottelen :) Mulle voi siis päivittää että 2x TYTTÖLUPAUS, 4D:ssä käytiin joku kk takaperin ja epäidenttiset kaksostytöt tulossa :) Painoa on tullut nyt viitisen kiloa, mut en kyllä suurin surminkaan voi sanoneeni että oisin lihonut- maha kyllä on kookas mut...
  6. M

    ** Tupla/tripla odottajat vuodelle 2014 **

    Moiks pitkästä aikaa! Pitkästä aikaa kävin lukemassa- ihania jakautumisuutisia! Onnea kaikille!! Ja tervetuloa Tuplatoukat :) ON: 4D:ssä käyty viikko sitten, kaikki hyvin ja TYTTÖJÄ tuleepi! Meillä onkin sitten akkavalta, minä plus 4 tyttöä ja ukko :D Painoa oli 250g ja 260g...
  7. M

    <3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

    Moi, mäkin kiittelen uudesta pinosta :) Tervetuloa uusille :wave: ( . ) Kävin tänään avoneuvolassa kuuntelemassa kaksosten sydänäänet. Hyvin löytyi, toisella 120 ja toisella 140. Eipä siinä mitään, mutta suurin ihmetys oli että kohtua painellessa kun raja kulkee jo hyvinkin pitkällä...
  8. M

    ** Tupla/tripla odottajat vuodelle 2014 **

    Mäkin korkkaan tän vaan päivityksillä :) Alueena Uusimaan ja raskaustyyppinä dikoriaalinen. Sukupuolet paljastan heti kun tiedetään, 4D on 4.2. :) toivottavasti tyypeillä on kaikki muutenkin hyvin! Mulla on alkanut aivan uus vauvakuume, onneks oon jo raskaana... :laugh: Ps. Huh Bubblis. MM...
  9. M

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Tervetuloa Esikoista vailla! Mukavaa saada lisää alkuvaiheen odottajia matkaan :) Tää on niin jännää! Ja hyvää uutta vuotta kaikille :heart: Mimonmami 13+4
  10. M

    <3Heinäkuiset2014<3 -Joulukuussa-

    Hello, onko sydänx3 vielä matkassa? Päivityksiä tämä vaan huutelee :D Eli se että tuplat tulee, 3. ja 4. lapsi.. Ja olot on tyttö JA poika. Ja synnärinä siis KOS/ NKL, riippuen viikoista. Koska tää pahoinvointi oikeesti loppuu? Se helpotti jo toviksi aikaa tossa mut nyt se on tullu taas...
  11. M

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Karcci, ollaan vasta muutettu tänne niin epäilenpä että tunnetaan :) Hellanlettas kiitos jos jaksat alkaa päivittelee :) Mä oon tosi huono kaikessa tälläsessä ja ku kohta alkaa koulu ni en uskalla luvata et muistaisin zoomailla ;) Eli uus pino perusteille? Tää mamma putoo ihan just...
  12. M

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Heippati! Uusi kaksiokohdun vuokraaja ilmoittautuisi hellanlettaksen opastamana jos vaan passaa :) samasta heinäkuun pinosta ollaan! Lueskelin pari sivua taaksepäin ja on kyllä tosi mielenkiintoista seurattavaa, kun on monipuolisesti r-viikkoja ja kokemuksia! Itsellä siis viikot 12+6 (5 mut...
  13. M

    <3Heinäkuiset2014<3 -Joulukuussa-

    Huomenta! Painosta Kävin joulun jälkeen pelonsekaisin tuntein äsken punnissa ja mitä ihmettä, paino on laskenut. Aloin ajatella niin eipä mulle kamalasti ole maistunutkaan, ei vaan tunnu mahtuvan eikä tee mieli mitään. Tuplauutinen on varmaan kans vaikuttanut kun vieläkin on järkytys päällä...
  14. M

    <3Heinäkuiset2014<3 -Joulukuussa-

    Jen":lle haleja täältäkin!! Ja voimia epätietoisuuden keskellä. Pillipölle laitettu viestiä fb:stä :) ON: Nt- ultrassa käyty aamulla ja molemmilla hyypiöillä oli nt tasan 1mm :) Kuulemma veriseulan tuloksilla ei kaksosraskauksissa tee mitään joten riskiä mittaillaan tässä vaiheessa vaan...
  15. M

    <3Heinäkuiset2014<3 -Joulukuussa-

    Kiinnostaa mua, en vaan oo saanu aikaseks :) Kerros siis Hellanlettas vielä että miten sinne pääsee :) Tykkään kyllä käydä täälläkin "old schoolisti" pinoilemassa, mut olen myös aika kova FB:n käyttäjä. Tuhansia kysymyksiä pyörii päässä!
  16. M

    <3Heinäkuiset2014<3 -Joulukuussa-

    Moikka! Heti alkuun shokkiuutinen; minulle voi päivittää että tulossa on KAKSOSET eli 3. ja 4. lapsi! Tulin juurin Hyvinkään sairaalan päivystyksestä ja kovan vatsakivun syy selvisi aika tehokkaasti kun ultrassa heilui neljä kättä, neljä jalkaa ja kaksi päätä... Sen verran katsoi että ovat...
  17. M

    <3Heinäkuiset2014<3 -Joulukuussa-

    Martsu EIIII :((((( voi itkun pulla, hirveästi voimia........ <3 Pahoinvointia täälläkin yhä ja viikkoja siis lauantaina täynnä tuo 12. Aamut tosiaan vaikeimpia, heti noustua aina oksentamaan ja helpottaa sit ku syö. Evästä ku pitää laukussa ja ravintolat lähellä ni on hyvä! Eilen Ikeassa...
  18. M

    <3Heinäkuiset2014<3 -Joulukuussa-

    Jee Martsu1986 hyvä kun nyt sait sen ajan! :) Nuttanalle :hug: :( Ihan kamalaa :( Täällä oli eka lääkärineuvola tänään, sykkeet löytyi 140 muutaman minuutin (tai tuntu ainaki pitkältä ajalta....) etsimisen jälkeen. Paineet, kaikki ok mut painellessa molemmin puolin kohtua kivisti...
  19. M

    <3Heinäkuiset2014<3 -Joulukuussa-

    Hoi! Hiljaista joo tuntuis olevan, eiköhän tämä tästä loppukuuta kohden piristy... Täälläkin mammapöksyt käytössä- mies oli yöllä keksinyt alkaa laittaa pyykkejä (?? tekeeks kenenkään muun mies tollasta parin viskin jälkeen??) enkä löytänyt ainoita päälle mahtuvia kuminauhavyötäröisiä...
  20. M

    <3Heinäkuiset2014<3 -Joulukuussa-

    Tulihan se ultrakutsu sieltä ku just päivällä pöhisin :) 23.12. ja rakenneultra 7.2. Hips, kiva saada jouluks!!

Yhteistyössä