Hakutulokset

  1. H

    Boikotoin Stockmannia!!!

    En. :(
  2. H

    Boikotoin Stockmannia!!!

    Sellainen joka ei ole käynnyt vuosiin snadissa stadissa. B)
  3. H

    Boikotoin Stockmannia!!!

    :laugh: :laugh: :xmas: :xmas: :xmas:
  4. H

    Boikotoin Stockmannia!!!

    :ashamed: Enhän mä voi kaikkea tietää. :headwall: :headwall: Ei ole se minun paikka. :saint:
  5. H

    Boikotoin Stockmannia!!!

    Ne vanhat amerikanraudat vai? Ne oli jossain toisessa käytävässä. :D
  6. H

    Boikotoin Stockmannia!!!

    Juu, niin kai. Siispä pitää keskittyä maanantai päiviin. =) :o Mutta eikö ne voisi lisätä sitä henkilökuntaa lauantaiksi?
  7. H

    Boikotoin Stockmannia!!!

    Juu, ja tästä lähtien mun auto ei jää lähellekkään keskustan Stockkaa. :kieh:
  8. H

    Boikotoin Stockmannia!!!

    No, mä ajoin sinne alas mistä pääsee siihen käytävään ja sieltä Stockkan elektroniikkaosastolle. Ajoin sinne alimpaan kerrokseen missä menee ne portaat. |O |O En ole mennyt vuosiin Stockkalle enkä rattaitten kanssa niin enhän mä voinnut tietää että 2009 ei voi mennä siitä mitään ratas...
  9. H

    Boikotoin Stockmannia!!!

    No, ei ainakaan ajatella rattailla kulkevia asiakkaita. :kieh:
  10. H

    Boikotoin Stockmannia!!!

    Siis tänään menin Helsingin keskustan Stockmannille. :( Ajoin hölmönä Stockkan omaan parkkihalliin mihin oli vaikea ajaa kun oli paljon jalankulkijoita ja sitten tietenkin se parkkihalli oli täys. :o No, sitten ajoin Forumin parkkiin ja jätin auton sellaiseen paikkaan tietämättäni että...
  11. H

    Mitä tulee kun sika ja turkulainen risteytetään?

    :laugh: :laugh: :laugh:
  12. H

    mitä älytöntä/hauskaa olet sanonut synnytyksessä.. :D

    Meillä ukkokin otti ilokaasua niin että melkein tippui tuolilta ja kätilöt tuli just huoneeseen.. Joten oli meillä hauskaakin. :ashamed:
  13. H

    Hyvän "ryppyvoiteen" tarpeessa...

    Seuraavaksi aion ostaa Joe Blancon Anti-Ageing Creamin, mutta sitten en tiedä onko se kohtuu hintainen. :snotty:
  14. H

    Ei jaksa käsittää naisten aivoituksia

    No, ei sit tänne palstalle kannatta tulla. Tulet vielä jaksamattomaaksi. :wave:
  15. H

    Tietääkö joku Joe Blascon tuotteista?

    Ihan uus tuote oli mulle. =)
  16. H

    Kuka on tämä Kotona kirves kädessä?

    Ei me tiieetä kenestäkään mitään, ku ollaan nikeillä. =)
  17. H

    Tietääkö joku Joe Blascon tuotteista?

    :flower: :flower: :flower: Kiitos linkistä. Toi mun purkki maksais yli 50 egeee, mutta olen sen ansainnut. :snotty: :snotty:
  18. H

    Tietääkö joku Joe Blascon tuotteista?

    Niin minkähän hintaisia on ne päivävoiteet? :snotty:

Yhteistyössä