Hakutulokset

  1. M

    Kolmoset tulossa.

    Hei! Oletko kuullut Suomen kolmosperheet Ry:stä? Liity sinne! Sen lisäksi on varmasti jokin alueellinen monikkoyhdistys. Mistä päin olet?
  2. M

    Hankinnat kaksosia varten (vaatteiden määrä?)

    Moikka! Mä otin selvää että mistä saan alle 50 cm vaatteita. Mies olis käyny ostaa jos oltais tarvittu. Kokoajan peloteltiin ennenaikaisella synnytyksellä. No synnytys käynnistettiin ja toiselle oli 50 cm vaatteet pieniä. Ehdotan et otat vaan selvää mistä saa pieniä vaatteita jos tarvii...
  3. M

    Äitikavereita Turun seudulta ?

    Seura kelpaisi Jäkärlästä. Olisi kiva jos täällä tapahtuisi myös jotain. Itse olen 29v.
  4. M

    Onko teistä kellään ollut 1. vauvan kanssa niin "haasteellinen" vauva-aika, että seuraava lapsi on saanut odottaa

    Esikoinen ei tainnut olla kovin vaikea vaikka melko raskasta olikin. Aina olen ajatellut et kamalaa jos vauvoja tulisikin kaksi. Ja jos eka raskaus on raskas niin eikö toisen sit pitäisi olla helppo. Pelkäsin synnytystä ja pelkäsin kaksosia. Nyt olen synnyttänyt kaksoset. Pelkäsin heidän...
  5. M

    Britax two way asennus kasvot menosuuntaan.. ??

    meillä olis ohjeet
  6. M

    All 1v kasvot menosuuntaan?

    Kysyin miksi on turvallisempaa. Suomessa nokkakolareita sattuu niin paljon. Keski-Euroopassa mennään kasvot edellä kun siellä ei ole nokkakolareita paljon. Toi niin riippuu siitä mistä kolari tulee. Sitten on myös tutkittu et palkki-istuin olisi turvallisempi esim. Cybex Pallas. Siinä mennään...
  7. M

    Ulkona nukuttamisesta

    Liikaa hommaa koko ajan :'( Jaksaisin paremmin kun kävisin kävelyllä. Pojat 1v.
  8. M

    Miten kävi? Tarkoitan tuliko paljon pereämiä synnytyksestä,kestikö toipuminen kauan?yms.

    Mulla tuli tikkejän jonkin verran. Vessaan menemistä pelkäsin, koska vaikka suihkun alla pissasin niin silti huusin ja itkin, kesti n. viikon. Istuminen sattui, mutta rengasta en käyttäny. Seksiä n. 2 kk kuluttua ja sattui paljon. Sattuu vielä tänäpäivänakin ja olen huomennut välilihan...
  9. M

    "Käyttäytyminen" synnytyksessä :D

    Mä huusin, lauloin, itkin hysteerisesti, pyysin kuolemaa, pyysin leikkausta,pyysin imukuppia, soitin äidille ja tädille (joka tuli minut rauhoittamaan) ja pyysin jopa kätilöä synnyttämään puolestani :ashamed:
  10. M

    Uusia kaksosten odottajia?

    Laureline: Tuskinpa kukaan kaksosia odottava ajattelee " et enää vaan pari viikkoa". Jokainen päivä on tuskaista kun on jo tarpeeksi pitkällä :( Kyllä sä kestät! Tiedän et tuskainen on olo. Myöhemmin olen ollut onnellinen kun vauvani olivat isoja ja mitään ongelmia ei ollut. Imetys kuulemma...
  11. M

    Uusia kaksosten odottajia?

    Toivottavasti kaikki menis hyvin
  12. M

    Suosittele turvaistuinta n. 1vuotiaalle!

    Cybexin Pallas tais sit PallasFix. Maksaa 325€ ja on helppo siirtää autosta toiseen. Antaa edessä istuvalle enemmän tilaa kun ei ole naamamenosuuntaan. Ovat palkki istuimia joten eiköhän noi Kiddytkin oo vastaavia. Meijän kaksoset siirtyi noihin 10-kuisina.
  13. M

    Uusia kaksosten odottajia?

    candy90: Millainen koko ero sit kertoo jo jostakin ongelmasta? Toinen siis voi viedä toisen eväät ja yliravita itsensä. Ei kuitenkaan TTTS:ään olis syytä huolestua. Ovatko nämä siis identtisiä?
  14. M

    Uusia kaksosten odottajia?

    Candy90: ovatko vauvasi yhteisellä istukalla?
  15. M

    Uusia kaksosten odottajia?

    Niisku Rouva: ja muutkin Moikka =) Paikalliset monikkoyhdistykset järjestävät raskauden aikana monikkovalmennuksia. Yhdistyksestä saa muutoinkin hyvää tietoa ja kavereita. Kun luin kirjoituksesi niin kävi ihan itkettää et miten noin huonoa kohtelua voi olla :mad: Mulla kyllä seurattiin...
  16. M

    Uusia kaksosten odottajia?

    leenutiinu: Tyksissä ei ainakaan katsottu 4d:llä.
  17. M

    ***Me monikot***

    Moikka! Voisinhan minäkin yrittää palata palstailuun taas poikien syntymän jälkeen. Synnytys käynnistettii rv 37+1 alkavan raskausmyrkytyksen vuoksi. A 3760g 51 cm ja B 3050g 50cm. Hullunmyllyä koko vuosi. Paljon ollaan liikuttu mm. aloitettu vauvajumppa sekä uinti alle 3kk. Ostettu isompi...
  18. M

    pelko alatiesynnytys..?

    Molemmat on aivan hirveitä! Toisia ei vaan oo luotu lisääntymään :(
  19. M

    Turunseutulta ystäviä!

    Moi! Onko Jäkärlästä ketään?
  20. M

    Uusia kaksosten odottajia?

    Hei! Onnea ja etenkin voimia kaikille raskauksien kanssa "taisteleville". On todella raskasta olla monikko-odottaja. Kuunnelkaa kehoanne ja levätkää!!! Marylene ja pojat 11kk

Yhteistyössä