Hakutulokset

  1. I

    Näin tänään julkkiksen kaupassa!!!

    Mä olin kirjottaa et meillä ei nta julkkiksia juuri nää... Mutta olihan meillä täällä viime kesänä Salkkareitten Ossi, Ami, Romeo ja ketäs ne tytöt olikaan... Silitinkin muuten tuota Ossin koiraa sillo...
  2. I

    Voi tuota tyttöä...

    Äiti eihän haittaa jos yskin yöllä? Aamulla valitti kurkkukipua ja nyt vähän yskitti...
  3. I

    Olipas kiva yllätys.

    Vau! Tosi hieno juttu!
  4. I

    Mikä teidän mielestänne on "liian pitkä" kävelymatka?

    Mä kävelen tuollaisen 4 km suuntaansa töihin. Ja matkalla vielä vien lapsen hoitoon. Ja usein mulla on kotimatkalla jotain kaupasta tuotavaakin mukana... Ja tänöön käytiin vartti kääntymässä kotona kunnes taas lähdettiin ja käveltiin luistelukentälle n. 2km ja luistelun jäkeen taas kotiin...
  5. I

    Minkä kokoinen talvihaalari alesta nyt 97 cm pojalle?

    Mä en uskalla enään ostaa varastoon tytölle vaatetta... 10kk kasvanut n. 7,5cm. 1½v sitten syksyllä ostin 104 cm puvun ja ajattelin et olis menny viime talven, vaan jouduin ostamaan toisen puvun tilalle... No, nyt ajattelin et kyllä mennään sillä viime kevättalvella ostetulla puvulla, mutta ei...
  6. I

    Oijoijoi! Tän ostaisin, jos ei olis väliä missä päin Suomea asuis

    Aivan ihana... Mies on tuolta just tulos kotio...
  7. I

    G: Minkä kakun ottaisit?

    :wave: Kuin myös
  8. I

    Hiukan on toi neiti väsy...

    Ei nukkunut tänään hoidossa kun oli lääkärineuvola vähän hulluun aikaan meidän neitiä ajatellen... Nyt sit kiukunut koko illan... Kohta laitettava nukkumaan tyttö.
  9. I

    Onko teillä vielä isovanhemmat elossa?

    Mun isovanhemmat on kuollu, kaikki. Olishan heillä jo paljonkin ikää jos elossa olisivat, yli 100 vuotiaista kaikki. Isän isää en ole nähnyt lainkaan kuollut paljon(?) ennenku synnyin. Isän äiti kuoli 1989. Äidin äiti ja äidin isä kuolivat joskus 80 luvulla en muista tarkemmin.
  10. I

    Opiskelija näytti mulle tänään persettä

    Just muistin et mulle näytti eilen persettään 90 mummo... Että näin meillä menee....
  11. I

    eilinen satuhäät

    Juu se morsiamen äiti oli ihan kamala...Mutta eipä sen enempää...
  12. I

    Aamupäivän piristysruiske - kyllä me naiset osataan JOTAKIN paremmin kuin miehet!:D D

    Tiedän etten oo mikään huippukuski, mutta nyt tiedän osaavani ajaa sittenkin autoo...
  13. I

    Muovipussi galluppi

    1. Ostatko kaupassa aina uuden muovipussin?? Aika harvoin tulee ostettua, tänään joudui ostaa ja voi että teki pahaa... 2. KÄytätkö useamman kerran samaa pussia?? Vain roskapussina 3 Pursuaako teillä muovipusseja jossakin vai laitatteko suoraan roskikseen?? Keittiön alakaapissa muutamia...
  14. I

    15 faktaa sinusta ( Vain mustille )

    1. Olen seurusteleva yh 2. Lähden huomenna kaupunkiin shoppailemaan 3. Kävelen päivittäin työmatkani 4. Mulla on ikuinen vauvakuume 5. Just nyt laiskottaa hirveesti 6. Kun miesystäväni on töissä viihdyn liian hyvin koneella 7. Mulla ei oo koskaan riittävästi rahaa 8. Sain 1...
  15. I

    Mä niin haluan lapsen

    Jospa raskautuisit pillereistä huolimatta.... tunnen kaks ihmistä joille näin käynyt...
  16. I

    Täällähän on hyvä tunnelma tänään :)

    Hys, ei tuollaisia saa ääneen pohtia...

Yhteistyössä