Hakutulokset

  1. P

    Paljonko pakkasta ?

    -20 oli äsken kun vilkasin mittariin
  2. P

    No joko on laitettu kaikki jouluvalot?

    Ulkovalot on viritetty kahdelle terassille, mutta eivät syty kun itsenäisyyspäivänä, sama koskee kynttelikköön ja ikkunavaloihin (semmoisiin tähtiin)
  3. P

    Mitä tykkäätte kun ovikello soi aamulla 8-10 välisenä aikana, ettekä siis odota ketään

    Ei haittais ollenkaan...meillä ei ole ovikelloa ja täällä maalla olen tottunut että esim. naapureita/sukulaisia saattaa tulla kylään koska vaan ja mihin aikaan vaan...meillä istuu melkein aina miehen sukulaisia kylässä
  4. P

    Moniko teistä palstalaisista ei ole itse koskaan ollut päiväkodissa?

    Eskarin olen käynyt, muuten minut on hoidettu kotona
  5. P

    muistatteko kun estoonia upposi? missä olitte kun saitte kuula siitä?

    Töissä olin ja aamulla kuultiin uutisista
  6. P

    Sähkölämmittäjät,joko teillä lämmöt päällä?

    wc:ssä ja pesuhuoneessa on ollu koko kesän lämmöt, muualla ei ole vielä, takkaa ollaan lämmitetty ahkerasti
  7. P

    Mikä oli tämän päivän ruoka?

    Meillä syötiin keitettyjä perunoita, jauhelihapihvejä, kastiketta, salaattia, puolukkahilloa toista ruokaa ei tehty koska olin yksin kotona ja söin mitä kaapista löytyi :)
  8. P

    Mitä teidän puolisot ja lapset tekee nyt?

    Lapsi nukkuu ja puoliso makaa flunssaisena sohvalla
  9. P

    miltä olohuoneesi näyttää nyt? KUVIA

    "Risut" on ihan pellon laidasta kerättyjä pajun oksia, lähempänä joulua oon aina laittanu niihin semmosen 20-lamppuisen sisävalosarjan, lattiamaljakko on Ikeasta
  10. P

    Leikki: Etsitään bändejä, joita et usko monenkaan kuulleen ja ...

    Raivopäät; paikallinen bändi Ja aiemmin mainittu Osmos cosmos on tuttu, oon ollu yksityiskeikalla silloin kun bändi ei ollu vielä niin tunnettu, sit oli mainittu pari muutakin tuttua bändiä Heitän tähän; The barefoot brothers
  11. P

    mitäpä olette tänään puuhanneet? :)

    Kävin kaupassa, tein ruokaa, siivosin, pesin lakanapyykkiä, leivoin, ulkoilin ja lopun ajan oon pyhittäny itselleni tässä koneella kera siiderin :D ... ja kohta saunaan
  12. P

    onko facebook vähentänyt palstailuasi?

    Joo, täytyy myöntää, että siellä tulee nykyään roikuttua enemmän kuin täällä
  13. P

    miltä olohuoneesi näyttää nyt? KUVIA

    Meillä näyttää juuri nyt tältä http://www.aijaa.com/v.php?i=4953481.jpg ja toisesta suunnasta http://www.aijaa.com/v.php?i=4953525.jpg vanhat kalusteet... pitäisi jo uusia
  14. P

    G: Mitä löytyy sänkysi alta?

    Ei mitään... tai toisinan villakoiria löytyy
  15. P

    MITÄ LASISSA?

    Tölkissä Kopparbergin siideriä, tänään on rentoutumispäivä :D
  16. P

    joko olette ostaneet,

    Ei vielä
  17. P

    G: mitä varastit synnäriltä?

    En mitään
  18. P

    Laittakaas jotain hyviä iskelmäbiisejä!

    Suvi Teräsniska; Hento kuiskaus http://www.youtube.com/watch?v=yTcXR2Oca1U
  19. P

    Mä haluan tän talon!

    Meillä on samanlainen Stala:n allas ja ruokailuryhmäkin näytti samanlaiselta

Yhteistyössä