Hakutulokset

  1. P

    infanrix vs. Pentavac 3 kk, 5 kk ja 12 kk ikäiselle (ns. DTap-IPV-Hib-rokote)

    Nykyisin ollaan siirrytty Pentavacista Infanrixiin ainakin meidän kunnassa. Onko Pentavacia vielä kuitenkin saatavissa suomessa? En haluaisia antaa Infanrixia koska siinä käsittääkseni on alumiinihydroksidia paljon enemmän kuin Pentavacissa. Elohopeaahan noissa kummassakaan ei kai (?) ole.
  2. P

    11/08 masunkasvattajien murut *elokuussa*

    Hienoja kuvia on. Ja RD:n käsityöt on ihania. Itse olen neulonut viimeksi peruskoulussa, harmi et on taito unohtunut. Joku kyseli siitä mun kakkakyssäristä, tarkoitin vauvoja, :p , toisaalta, välillä tuo omakin suolentoiminta on aika kiinnostavaa, mutta säästän teidät siltä. |O Kiitos...
  3. P

    11/08 masunkasvattajien murut *elokuussa*

    Pieni kakkapylly uuvahti päiväunille Meilläkin tyttö syö vielä omia kaupan mössöjään. Kaikenlaiset palaset yököttävät kovasti, paitsi esim. vadelmat, metsämansikat yms. Myös tavallinen kaurapuuro uppoaa vaikka siinäkin on pehmeitä palasia. Jonkinverran olen tehnyt mössöjä itse ja ne...
  4. P

    11/08 masunkasvattajien murut *elokuussa*

    Kiitos Luminkalle Elokuun pinosta :flower: Olenihan epätoivoinen kun en saa keskusteluja näkymään kotikoneella, eikö kukaan osaa auttaa ? :( Siis vain pari ekaa aloitusta näkyy ja sen jälkeen sigma merkki ja loput latautuu hi-taas-ti. Nyt ollaan taas kyläilemässä ja täälläpäs keskustelut...
  5. P

    11/08 masunkasvattajien murut *heinäkuussa*

    Hei pitkästä aikaa. jos vielä muistatte niin ollaan saatu muutto tehtyä uuteen asuntoon ja vähän kotiuduttukin. Yksi asia tosin mättää: meillä on nyt Welhon liittymä kun valokaapelia ei ole vielä tänne vedetty ja kaikki 2+ keskustelut latautuu todella hitaasti: siis 2 ekaa viestiä näkyy heti...
  6. P

    7,5 kk ei vielä jokeltele

    Meillä on 7,5 kk tyttö, joka ei vielä jokeltele tavuilla ollenkaan. Murisee,nauraa, käkättää yms. mutta konsonantteja ja tavuja ei ole lainkaan. Tuntuu että kaikkien muiden samanikäiset juttelee jo paljon. Mihin ikään asti voi odottaa tavuja ennenkuin pitää tosissaan huolestua?
  7. P

    11/08 masunkasvattajien murut *toukokuussa*

    heippa pitkästä aikaa mekin saatiin tänne uuteen asumukseen viimein netti. tavarat on muuton jäljiltä vielä huiskin haiskin, telkkaakaan ei olla asennettu. eilen pestiin vielä seiniä ja tänään suunnitelmissa olisi illalla pikkuvessan siivous ja muutaman keittiönkaapin voisin pyyhkäistä jos...
  8. P

    11/08 masunkasvattajien murut *toukokuussa*

    Päivää... luin ylimalkaisesti nuo kertyneet viestit. Soseista oon samaa mieltä että karmea sotku! Koitettiin uudelleen bataattia joka oli käynyt pakkasessa ja näyttäis sopivan paremmin kuin pelkästään keitettynä. Bataatti on onneksi vähän vaateystävällisempi kuin mustikka joka pinttyy heti...
  9. P

    11/08 masunkasvattajien murut *toukokuussa*

    huomenta.. tulin vilkastuttamaan palstaa ettei tarvi kokea huonoa omaatuntoa, oon kyllä käynyt välillä pikaisesti lukemassa. :snotty: emme ole vielä päässeet muuttamaan kun asunnossa pitää tehdä hienosäätöä jonka kanssa rakennuttaja on myöhässä. paljonkohan sitä kehtaisi pyytää korvausta...
  10. P

    11/08 masunkasvattajien murut *huhtikuussa*

    Ai niin,meidän tyttö on alkanut vierastaa ihan hirveästi tässä viikon sisällä, aiemmin vierasti vain joitain ihmisiä mutta nyt tuli itku kun ukki kävi, puolen tunnin päästä kuitenkin rauhoittui ja meni syliinkin.
  11. P

    11/08 masunkasvattajien murut *huhtikuussa*

    Hipsansaa! Myö ostaa rykäistiin asunto. Tai ei olla vielä allekirjoitettu mutta jätettiin tarjous joka hyväksyttiin päivän vatkaamisen jälkeen, joten eiköhän me sitten ens kuussa muuteta. Ahdistaa tuo laina jo nyt. Oon aina ollut HIUKKA sitoutumiskammoinen :whistle: Muutenkin on ollut...
  12. P

    11/08 masunkasvattajien murut *huhtikuussa*

    heippa.. oomme asuntoa etsiskelleet, tarjolla näyttäisi olevan kalliita ja vielä kalliimpia huoneistoja. seuraavaksi muutetaan kyllä muualle kuin helsingin seudulle niin saamme samalla rahalla omakotitalon kuin täältä kälyisen kolmion kolmen valtatien risteyksestä. pah! tulipas pitkä ja...
  13. P

    11/08 masunkasvattajien murut *huhtikuussa*

    heippa taas vähän on taukoa ollut tässä kirjottamisessa... turvaistuinta ei olla vielä edes mietitty,mini mahtuu hyvin kaukaloon.Myöskään rattaita ei vielä käytetä. Flunssa alkaa vähitellen helpottaa koko perheellä,ja ollaan aloitettu soseita:mustikka (sopii ehkä) bataatti (ei...
  14. P

    11/08 masunkasvattajien murut *huhtikuussa*

    kuunkulta suomessakin annetaan tuo hib-rokotus, kuuluu yhdistelmään mis taisi olla lisäksi polio ja hinkuyskä. pieni sai ekan satsin 3 kk neuvolassa, mutta tehosteet on vielä antamatta kun ne tulee vasta myöhemmin. ihan meikäläisen tuuria että saadaan kaikki pöpöt. nyt ei kelpaa enää...
  15. P

    11/08 masunkasvattajien murut *huhtikuussa*

    huomenta. meillä rohina ja yskä jatkuu. nyt on kuulemma liikkeellä paljon influenssa b-virusta, voi itku.
  16. P

    11/08 masunkasvattajien murut *huhtikuussa*

    tervetuloa uudet :flower: meillä kanssa kotipäivä,pikkuisella on räkätauti.yskänlääkettä saatiin kun käytiin näytillä lääkärissä. hm:meillä oli alkutalvesta rs-virus, jaksamista! pelkään että on meillä nyt toistamiseen kun vasta-aineet ei kuulemma kestä lapsella kuin pari kuukautta...
  17. P

    11/08 masunkasvattajien murut *maaliskuussa*

    aamupäivää! täällä ollaan jo toisilla päiväunilla, tai oikeammin pikkuinen nukkuu koiranunta tässä sylissä ja lupsuttaa tuttia, jota meillä imetään välillä ihan vimmassa. jos ei ole tuttia syö nyrkkiä. eikä kyse ole nälästä, vaan tavasta, olen koittanut tarjota ruokaa pullosta ja tissistä kun...
  18. P

    11/08 masunkasvattajien murut *maaliskuussa*

    mulla ei ole hilloa näkynyt, enkä kaipaa. avioelämäkin on aika olematonta, enkä ihme kyl kaipaa sitäkään. kävin ostamassa manducan repun mut superhygieenikkona tietenkin pesin sen ensin ettei pikku pallero saa pöpöjä,ja nyt se kuivuu kolmatta vuorokautta. oonko ainut joka pesee ihan kaiken...
  19. P

    11/08 masunkasvattajien murut *maaliskuussa*

    Onpas täällä vilkasta! Noonie:mulla ei käynnistetty mutta yliaikaseksi meni(40+6 ja kiireellinen sektio) ja on sanottu et on jossain asioissa vähän aikaisessa- kuten kääntyminen ja muutenkin tuo pp79 "action jackson" kuulostaa tutulta! Unirytmikin löyty aikasin , tajusi varhain että yöllä...
  20. P

    11/08 masunkasvattajien murut *maaliskuussa*

    aamupäivää! kiitos tuutikki, debi ja maikki manduca-kokemuksista! huomenna olemme aikeissa mennä pikkuisen kanssa koittamaan miltä manduca tuntuu. kampissa on kauppa jossa manducaa myynnissä, sinne pääsee kätevästi metrolla. olen ollut vähän arka liikkumaan vauvan kanssa kaupungilla mutta...

Yhteistyössä