Hakutulokset

  1. A

    Mustat, haittaako sinua, jos joku tunnistaa sinut palstalta?

    En usko että pahastuisin. :)
  2. A

    Koulusta tuli viestiä että manataina on luistelua.

    Kun minä olin ala-asteella, ne joilla ei ollut luistimia saivat kävellä kenttää ympäri luistelutunnin ajan.
  3. A

    Paljonko teillä menee ruokaa viikossa? Montako syöjää?

    Paljonko ruokaa vai paljonko rahaa ruokaan? Me olemme niin onnellisessa asemassa, että saamme sukulaisilta perunoita ja omenoita, joten suosimalla perunaruokia pärjäämme 70 eurolla viikossa. Yleensä kyllä menee sen 70-100e viikossa. ainiin, syöjiä viisi.
  4. A

    Annatteko vauvalla tissiä saunassa?

    Minulla on käsitys ettei alle vuoden ikäisiä saisi viedä saunaan? Sitä vanhempia ei olla imetetty saunassa.
  5. A

    G: Lisäätkö kaupassa hedelmäpussiin/irtokarkkipussiin lisää punnituksen jälkeen?

    En. Enkä myöskään syö irtokarkkeja laareista.
  6. A

    Minkä maalainen etunimesi on alunperin? Merkitys?

    Pilvi on suomalainen naisen etunimi. 2000-luvulla yli 200 lasta on saanut nimen Pilvi. Gender: Female Origin: Finnish Finnish name meaning "cloud".
  7. A

    oletko koskaan sanonut lapsillesi että he tulevat kalliiksi?

    En ole, kun ovat vielä niin pieniä. Isommille lapsille voisin aivan hyvin kuvitella sanovani että sinä tulet kalliiksi, mutta olet kyllä sen arvoinen.
  8. A

    Syökö teidän lapset jotain vitamiinivalmistetta?

    MiniSun D-vitamiinia. Itsekin syön niitä kun maistuvat niin hyvältä. :)
  9. A

    Nyt testataan kenellä kaksplussalaisista on paras muisti! ;)

    Kärppänä heinälatoon Pastori jätkä myymä rukoilijasirkka savanna kiviäkin kiinnostaa metsänpeitto jonsered baroned of bastardia mama italiana päätön rähmäkäpälä kipinäinensääri liian paksu perhoseksi varvasvälivahvero sörhis-elopompelo kotiorja tyyris tyllerö sipuli kotona...
  10. A

    brion double wawe vai jovi land?

    Jovista en osaa sanoa, mutta double waveissa on istumakorkeus tosi matala. Alle puolitoistavuotiaalta jo ottaa pää kiinni kuomuun jos kuomu on ylhäällä. Puhumattakaan jos on talvipipo ja toppavaatteet, mahdollisesti joku talja pyllyn alla.
  11. A

    Tilda vai Hilma?

    Kumpikin kivoja. Tildasta tulee niin vahvasti mieleen tildailu, näpertelyharrastejutut, että mieluummin ehkä valitsisin Hilman. Vanhojen mummojen nimet ovat nyt tosi muodissa.
  12. A

    nyt sitten hiton hyviä ehdotuksia miten saan 5000e käteen viikossa...:/

    Aika kova summa noin lyhyelle ajalle. Mitä tapahtuu jos et saa rahoja kasaan? Etkö saa maksettua sitä erissä? Kysy kaikilta sukulaisilta ja tutuilta lainaa. Lentokentällä kiitoratojen yösiivoojat kuulemma nettoavat tosi hyvin..
  13. A

    Pyykkipallo hukassa

    Minä lorautan usein nestemäistä pyykkiainetta pyykin päälle koneeseen ja sitten saman tien pyörimään. Pyykkipalloja on meillä useampia, mutta jostain syystä tuppaavat livahtamaan karkuun jos mainitsenkin että aion pyykätä.
  14. A

    Mies haluaa abortin. Miehen oikeus valita,mitä mieltä

    Tosi kurja tilanne teillä. Jos kerran näin on käynyt, niin vaikuttaisi että lapsi tosiaan haluaisi teille vaikka läpi kierukan. Minä uskon että jos abortin teet, kadut sitä koko lopun ikääsi. Kannatan tuota että selvitätte koko prosessin tarkalleen miten abortti tehdään ja vauvan...
  15. A

    koska uusi ä-pakkaus tulee jakoon

    jakoon tulee vasta kun vanhanmalliset on loppuneet. Tavallisesti huhti-toukokuussa, mutta joskus käy niinkin että odottavat äidit panttaavat hakemuksiaan jotta saisivat tuoreen pakkauksen, ja näin vanhoja pakkauksia kuluu hitaammin ja vaihtoajankohta myöhäistyy. Niin ja ne uudet kuvat näkyvät...
  16. A

    Poru pääsi ultrassa

    Ei mikään ihme että harmittaa. Harmitusta saa tuntea, eikä se tee sinusta huonoa äitiä joka ei rakastaisi kolmatta lastaan. Kyllä se vielä iloksi muuttuu. Poikakolmikosta saa jo hyvän porukan vaikka jääkiekkoon.
  17. A

    Huhheijaa kun naurattaa kotiäidit, jotka eivät ole koskaan olleet töissä.

    Siis ei ikinä-koskaan töissä vaan pelkästään kotiäitinä? Onko sellaisia olemassakaan?
  18. A

    Tähän pystyn vain minä,,

    Meillä on aina muutama ylimääräinen avaamaton hammasharjapakkaus varalta, juuri siitä syystä että minä olen myös onnistunut aika montakin kertaa huitaisemaan hammasharjoja paskaveteen kun pesen kakkapyllyjä..
  19. A

    Kirjojen ystävät hoi! Suosikki kirjasi/kirjailijasi top 5

    Mauri Kunnas (Koiramäki ja muuta kivaa) Richard Scarry (Mato Matala ja kumppanit) Sven Nordqvist (Viiru ja Pesonen-sarja)

Yhteistyössä