Hakutulokset

  1. Hallatar

    Perjantain musaketju

    HOFFMAESTRO - "Too Hype For the Radio (Dig It?!)"_OFFICIAL VIDEO - YouTube
  2. Hallatar

    JUSSIN musat!

    YouTube - ‪Scandinavian Music Group - Kaunis Marjaana‬‏
  3. Hallatar

    Maailman paskin biisi-pino

    Kaikista paskinta on vaikea kaiken sonnan seasta valita, mutta tää on aika kärkisijoilla tällä listalla... Tiedän, monen hää- yms. biisi, mutta mun (ja aika monen muunkin...) mielestä AIVAN KAMALA: YouTube - ‪Finlanders - Oikeesti‬‏
  4. Hallatar

    Minkä merkkinen koira...?

    Jos ette metsästä, niin ei ainakaan kannata ottaa metsästykseen tarkoitettua koiraa kuten pystykorvaa.
  5. Hallatar

    Markan tullessa takaisin kenen kuvat haluaisit seteleihin ?

    Mistäpä tuommoiset tiedot löytyy?
  6. Hallatar

    Onko mielestänne (työkkärin) työharjoitteluissa/työelämänvalmennuksissa mitään järkeä?

    Omalla kohdallani on ollut järkeä ja hyötyä. Työharjoittelut tai -elämävalmennukset ovat poikineet kesätöitä, ja tälläkin hetkellä olen työpaikassa, jossa aloitin ensin olemalla puoli vuotta tuossa työelämävalmennuksessa. Työelämävalmennuksen aikana sain korotettua ansiosidonnaista päivärahaa...
  7. Hallatar

    Missä asut ja viihdytkö?

    Pohjois-pohjanmaalla pienehkön kunnan sivukylällä, 7 km kirkolle, n. 40 km lähimpään kaupunkiin. Viihdyn aivan älyttömän hyvin :D!
  8. Hallatar

    Netistä junaliput Saksaan

    No näin minäkin sen aattelin olevan, että sama systeemi kuin Suomessa. Mua vain hämää tuo sana "booking" , jonka ajattelen tarkoittavan varausta, mutta ilmeisesti varauksesta puhutaan niin kauan kuin lippu on ostettu. Asia selvä, kiitos avusta!
  9. Hallatar

    Netistä junaliput Saksaan

    Onko kukaan hommannut netistä junalippuja Saksaan? En saa tolkkua noista DB:n sivuista että voiko sieltä vain varata liput, vaiko ostaa? Auttakaa tolloa... :ashamed: Tässä vielä linkki: Online-Ticket
  10. Hallatar

    En voi käyttää kesäisin hameita kun reidet hankaa! Vinkkejä?

    Oletko kokeillut talkkia? No nyt kun tarkemmin luin aloituksen niin huomaan, että kokeiltu on, eikä toimi...
  11. Hallatar

    Kenet näistä ottaisit? (Leikin varjolla)

    Hietalahti tai Suosalo.
  12. Hallatar

    Minkälaisia tapaamissopimuksia teillä on?

    Tapaamisista ei ole sovittu sen tarkemmin kuin että lapset ovat mulla aina kun sopii ja haluavat tulla. Käytännössä tämä tarkoittaa tällä hetkellä vähintään joka toista viikonloppua, mutta jos tulee taas välimatkaa enemmän kuin nyt, niin tapaamiset harvenee.
  13. Hallatar

    G: "tavarat vai matka"?

    Matka!!
  14. Hallatar

    Jos muuttaisit ulkomaille....

    Saksaan, tarkemmin sanottuna Berliiniin. Maan sosiaalihuollosta en osaa sanoa mitään, mutta toisaalta sillä ei ole mulle mitään merkitystä.
  15. Hallatar

    Koiran koulutusvinkkejä

    Kyseessä jo aikuinen koira, ei siis pentu. Ei ole opettu kulkemaan vetämättä taluttimessa, saatikka pysyttelemään lähellä jos päästää irti, esim. metsässä tai jäällä. Lähtee saman tien juoksemaan mihin sattuu, ei pysähdy vaikka käsketään eikä tule luokse ennen kuin itse haluaa. Ei toisaalta...
  16. Hallatar

    Onko kukaan järjestämässä rippijuhlia ensi kesänä?

    Ei rippijuhlia mutta vastaava tilaisuus prome-leirin kävijälle. Vuokrataan paikallisesta pikkukahvilasta pariksi tunniksi tilat ja otetaan samasta paikasta tarjottavat niin ei tarvi kenenkään siivota eikä leipoa =).
  17. Hallatar

    Eikö ydinvoima siis olekaan turvallista? o.O

    Soinu päässä koko aamun...
  18. Hallatar

    Eka ydinvoimala posahti ilmaan Japanissa!

    Fukushiman reaktori räjähti – pahin mahdollinen tapahtui — Uusi Suomi :|
  19. Hallatar

    Harmaita hiuksia???!!

    :wave: Pari vuotta sitten bongasin ekat, nyt ikää 36. Ei masenna, voihan ne värjätä piiloon jos haluaa.

Yhteistyössä