Hakutulokset

  1. A

    nenän verisuonten laapistus

    Mun mies kävi poltattamassa suonet puolitoista viikkoa sitten. Ei tarvinnut edes valua verta, (erikois-)lääkäri katsoi nenään ja näki suoraan, mikä kohta siellä vuotaa.
  2. A

    Miten oppisi säästäväisemmäksi? esim. katsomaan ruokakaupassa hintoja

    Päätä, paljonko rahaa saat käyttää kauppaan. Ota nafti summa, niin on verrattava hintoja. Tee ruokalista viikoksi ja osta aineksia sen mukaan. Ei tule osteltua mitä sattuu kiireessä.
  3. A

    Miten saada taapero pitämään hampaiden pesusta?

    Meillä näin: Ihan pahimman tappelun aikaan jätin hampaat pesemättä 1,5 viikon ajaksi, jotta muksu unohti vastaanharaamisen. Syötin reilusti xylitolpastilleja. Kaksi harjaa: toinen taaperon käteen, toinen omaan käteen. Pelleilyä. Ilvehtimistä, kielen näyttämistä jne, lapsi sai myös...
  4. A

    Avantouinti voi sattua istumalihaksiin

    Kyllä muakin monesti suorastaan "sattuu" itseenikin, kun joku vetää kunnolla turvalleen jossain "hupi"videossa ja näkee, että varmasti tuli vakavaa tuhoa. Tässä ei onneksi käynyt pahasti, enkä kyllä voi mitään sille, että naurattaa. :ashamed:
  5. A

    Avantouinti voi sattua istumalihaksiin

    http://www.youtube.com/watch?v=uhRN4Tvs05c
  6. A

    jauhelihakastiketta ja pastaa, ihan hyvää perusruokaa, mutta

    Ei pastaan mitään makua kai saakaan, sen takiahan on sitä kastiketta.
  7. A

    Onko rikos kuljettaa koiraa häkissä, mikä on tälle aavistuksen verran liian pieni?

    Eikö koiraverkko kävisi ja jättäisitte häkin sikseen?
  8. A

    Banaania ja amnoa täytekakun väliin

    Helpoimmillaan niinkin simppeli kuin sulatetaan pussi pätkiksiä kermatilkassa. Vatkataan purkki kermaa ja sekoitetaan vaahtoon jäähtynyt pätkisseos. Napakoittaa voi liivatteella.
  9. A

    miehen fantasiat... onko normaalia?

    Musta oli kerran hauska nähdä treffi-ilmoitus, jossa etsittiin naista, joka tykkäisi pukeutua pehmoisiin vaatteisiin. :D Vähän vaihtelua iänikuisille "tykkääthän pukeutua paljastaviin paitoihin ja nahkaminariin"-viesteille. Muistelen, että siinä olisi muutamia pehmeitä materiaaleja mainittukin...
  10. A

    Banaania ja amnoa täytekakun väliin

    Laita toiseen kakkuun pätkismoussetäyte tai sitruunatäyte (lemon curdia pohjalevyyn ja sitruunarahkaa)
  11. A

    bustatkaa nyt pliis mun kanssa tää kaveri

    Pyytäkää raha takaisin osina. Jos kaveri sanoo, ettei ole kuin satanen, otatte sen ja jäätte karhuamaan loppusummaa. Pitäkää paperilla kirjaa rahoista, ettei ule jälkikäteen sanomista niin herkästi.
  12. A

    Painoni on aivan järkyttävä eli nyt sitten aion pudottaa painoani

    Mä aion pudottaa noin 15 kiloa, mutta uudenvuodenlupausta en asiasta tee. En ole vain vielä päättänyt, vahtiako ruoan kalorimäärää vai karpatako. Jollakin konstilla nämä läskit on saatava lähtemään.
  13. A

    Naiset kertokaa!

    Kyllä siitä on ihan tutkittua tietoa olemassa, kaivelepa vaikka Googlesta. Klitorisorgasmi on monen helpompi saavuttaa. Ketjun aloittajan ongelmaan epäilen kovasti syyksi keskinäisen luottamuksen puutetta. Ainakin, jos tyyppi on kotonaan yhtä "suora ja avoin" kuin tällä palstalla...
  14. A

    Naiset kertokaa!

    Sikäli, kun tämä ei sattumoisin olisikaan provo (vaikka muutama juttu siihen viittaakin), sanotaan nyt vaikka näin: Voin olla kovin väärässäkin, mutta niin harva nainen saa yhdynnässä emätinorgasmin, että epäilen sinua huijattavan. Etenkin, jos todella väität, että _joka_ kerta. Oletko...
  15. A

    Osaako miehesi tanssia?

    Mun ei, eikä se näköjään ole ollenkaan huono uutinen. Kuolisin nauruun, jos hän esittäisi tämän. http://www.youtube.com/watch?v=GzJNq1zvQmg&feature=related
  16. A

    11k lapsi huutaa hädissään..

    Peesi tälle
  17. A

    lasten suusta - ne nolot

    Mun kaksvee oli mummolassa yökylässä. Mummo heräsi keskellä yötä pojan kuiskailuun: "Hitto, hitto." Poika istui sängyssä samaa toistellen, ääni koveten koko ajan, kunnes oli isoon ääneen huutanut mummolle, jos tämä viimeinkin ymmärtäisi: " HITTO!!!!" Mummo otti pojan kainaloonsa, peitteli siihen...
  18. A

    Onko se aidosti niin vaikeaa pestä printtivatteet nurinpäin...?

    Pesen kaikki vaatteet oikein päin, sillä mua kyrsii kääntää niitä vaatteita narulle laitettaessa tai viikatessa. Tosin muksuilla vaatteet kuluvat muutenkin sitä vauhtia, että pesu sinne tai tänne ei tilannetta olennaisesti muuta.
  19. A

    RE: Toistatko itseäsi?

    Vika on kuulehan ihan muualla kuin kirjoittajassa. Kiinnitäpä huomiota, se tuplaantuva sana on aina ekan rivin viimeinen. Mikä lie bugi jossakin?
  20. A

    Mulla on kaalikääryleet uunissa

    Huomenna herkutellaan kääryleillä. Lupasin tehdä äidillekin niitä ja ostin kaksi kaalia, mutta ihan luvattoman vähän niitä silti tuli. Johan tuon määrän herkkua syö vaikka yksin, saati sitten neljään pekkaan. :)

Yhteistyössä