Hakutulokset

  1. E

    KIHLASORMUSKSISTA ASIAA...

    Meillä on mieheni kanssa samanlaiset, mutta ihan yhtä hyvinhän ne voivat olla erilaisetkin. Kukin tekee tyylillänsä. Mies ois kyllä aikoinaan halunnut meille valkokultaiset, mut itse olin perinteisen keltakullan kannalla ja suoraansanottuna nyt ehkä hiukka harmittaa kun en siihen taipunut...
  2. E

    Onko muitten 4-v ikinä sanonut???

    Luulisin että ikään kuuluvaa. Meidän reilu 3v tyttö sanoi vasta kun tuli jotain erimielisyyttä isän kanssa että: "Isi pilaa mun elämän...." :laugh: :laugh: :laugh: Ei siinä muuta voinut kuin nauraa.
  3. E

    Kummitytön joululahja

    Mitä ostaisin joululahjaksi pian 7v. vanhalle kummitytölle? Mistä tuon ikäiset tykkäävät? Huomioon pitää ottaa että paketti täytyy lähettää ulkomaille kun siellä asuvat. :)
  4. E

    Hauskoja juttuja seurustelunne alkuajoilta

    Onko teillä jäänyt erityisesti jokin hauska juttu mieleen seurustelunne alkuajoilta? Itselläni vieläkin naurattaa se kun mieheni kanssa nukuimme meilkein kaksi kuukautta 90cm leveässä sängyssä ja se ei silloin tuntunut yhtään liian kapealta ;). ja nyt ei meinata mahtua 180cm leveään...
  5. E

    Ruotsin huuto.netin osoite?

    kiitos! :flower:
  6. E

    Ruotsin huuto.netin osoite?

    Mikä se olikaan www.?.se?
  7. E

    suositelkaa hyviä kaksostenrattaita

    X-Adventure Twincot :wave: :wave:
  8. E

    Huuto.netistä

    :o :o :o :o Oih mukista noin paljon ja sitten kun se vielä särkyis niin :'( No ei noita enää taideta käyttää kun noissa hinnoissa pyöriskelee. Juu mut kyseessä oli siis vihreä pikku myy muki. Mitäs muita on poistunut myynnistä, nosteliskohan kans pois käytöstä :)
  9. E

    Huuto.netistä

    =) Siis täh, järkkyä noi jotkut hinnat tuolla huuto netissä. Arabian vihreä muumimuki, käytetty ja siitä oli jo huudettu 31? :o Meilläkin olisi tuolla kaapissa sellainen, pitäiskö laittaa myyntiin, saisin tuolla rahalla jo kolme uutta muumimukia tilalle :) Itse kun en perusta et millainen se...
  10. E

    Mitä tekisin kesäkurpitsoista?

    Teinkin juuri jauhelihakastikkeen iltapäiväruuaksi ja taidan lisätä sinne vielä kesäkurpitsaa. Ja juustogratiini kuulostaa tosi herkulliselta, eli huomenna taidan tehdä ruuaksi kasvisgratiinia :p Oudolle vielä että taikuri on taikonut ne meidän jääkaappiin varmaankin :whistle:
  11. E

    Mitä tekisin kesäkurpitsoista?

    Jääkaapissa olisi kolme kesäkurpitsaa ja en tiedä mitä niistä tekisin, mihin käyttäisin. Olisiko ideoita?
  12. E

    Millä hitolla tämän talon saisi kaupaksi???

    Aivan. En mä sun puhelinnumeroa ja pankkiyhteystietoja kaivannutkaan, kuvia vaan talosta. mut tosi, taitaa jäädä talosi myymättä jos sitä ei kukaan näe :whistle:
  13. E

    Millä hitolla tämän talon saisi kaupaksi???

    Saisko linkkiä myytävään taloon niin voisi antaa kommenttia ja vinkkejä? :whistle:
  14. E

    kauanko pitää olla uunissa?

    Hirven sisäfile? On nyt ollut tunnin siellä muhimassa ja uuni 175 astetta. Onko jo riittävä?
  15. E

    Päivän kuulumiset...

    Olen vaan jotenkin niin iloinen. Mies aloitti tänään työt loman jälkeen. Esikoinen aloitti päiväkodin ja kivasti meni eka päivä. "Pikkuisen" kanssa olen ollut kotosalla ja hänkin on niin iloinen. Ukkos myrsky ja kaatosadekaan ei ole haitannut meitä. Hirven sisäfileen laitoin uuniin...siitä...
  16. E

    joku eronnut kun vauva aivan pieni?

    :hug: Olen sanaton... Voimia sinulle! Toivottavasti kaikki käy lopulta hyvin. Nauti vauvasta ja siitä ihanuudesta, ne ovat vain hetken niin pieniä. :hug:
  17. E

    Haluatko laihtua?

    :laugh: tOI OLI HYVÄ MUTTA EI KIITOS TÄLLÄ KERTAA ;)
  18. E

    Katsokaa miten kaunis maailma..

    =) VOI KUN SITÄ EI VAAN AINA TAJUA MITÄ ON JA EI OSAA ARVOSTAA SITÄ
  19. E

    Matkqa Muumimaahan, missä yötä?

    ei muuta kuin asuntovaunun kanssa vain reissuun :) Hyvää kesäloma!
  20. E

    Lasten aamupalasta

    Tarjoan tarjoan, tietenkin ;)

Yhteistyössä