Hakutulokset

  1. K

    Onneksi vitun kesäloma loppuu

    Mulla on monta erityislasta. Kaikki silti täysin erilaisia ja eri diagnooseja heillä. Osa asuu perhekodissa ja lastenkodissa, osa kotona. Koskaan en ole ajatellut, etten heitä jaksa. Syntyivät täysin normaaleina, joten tuo tieto heidän erityisyydestään on tullut tietoon pikkuhiljaa. Tuo...
  2. K

    MILJOONAKALA pEHMEÄÄN VETEEN HALUAN

    ÚLKOMAALAISA KUNN ON, NIIN MYYKÖ KUKAAN? oLEN ETSINYT JO VUOSIA.
  3. K

    Teetän persialaisilleni pentuja

    Värit saattas olla punaruskea tai punainen, vanhemmat tän värisiä
  4. K

    Mitä 2v 4kk osaa? Puhuuko? Meillä puhuu ja paljon

    Jan mulla poika joka ei 5v puhunut sanaakaan j akaksostytöt jotká nyut 6v puhuu epäselvästi, siksi intoilen
  5. K

    Ystäviä!!!

    Mitäs eikö kukaan uskalla vastata? Tai sit ei vaan tänne näy? Olen 43v 7 lapsen äiti, viiminen vaikuttaa vasta normaalilta,muilla kehityviivettä ja vammaa, nuorin höpöttele jo 2v vaikka mitä, pari ei 4 ja 5v osanneet puhua mitään. Kaks ekaa tyttöä vikutti normaalilta, mutta jotain asperger...
  6. K

    Olen 43v lapseni on 2v lisääkin saa tulla

    Olen 43v onnellinen 2v pojan äiti ja mitään estettä ei ole, etteikö lisääkin sais tulla. Tosin 3v ehkäsy on, joten se vähän estää, mutta muuten. (Lapsia on jo isompiakin) Ystäviä en ujona ja puheliaana ole kouvolan seudultakaan saanut, joten pienen kirjeenvaihdon jälkeen saattasinkin tutustua...
  7. K

    Te joilla monta lasta..

    MEILLÄ ERITYISLAPSIA JA VASTA NUORIN ON KEHITTYNYT muita aikaisemmin, eli kävelee puitapitkin ja muutenkin kehitys ollut "muita lapsia edellä", kun se muiden lapsien kanssa on erityislapsuudentakia ollut jäljessä. Viiminen kehittynyt silleen aiemmin, kun listoja seuraa, että miten muut...
  8. K

    Mitä teidän 9kk vanhat vauvat osaavat?

    Kiinnostaa minua.
  9. K

    käytiin venäjällä

    Olipa kuuma reissu. Aurinko paistoi kuumasti koko päivän.
  10. K

    Oisko ihania suomalaisia biisejä?

    tää oli hyvä
  11. K

    N. 170 cm pitkät! Mikä on ihannepainosi?

    174cm ja painoin ennen lapsia 60kg, koin olevani laiha. (enkä koskaan lihoa) koska lähes 30vuotiaaksi asia olikin näin, sain lapsia ja painoa vain tuli lisää....
  12. K

    Oletko mielestäsi normaali?

    Omasta mielestäni olen normaali. Vaivoja, jotka koen häiritseviksi omaan monia, mutta ne ovat omia vaivojani. Lista olisi pitkä. Enkä listaa niitä, koska vaikka ne vaivaavat minua, ne koetaan valituksisksi. Koetan olla positiivinen.
  13. K

    Olen huolissani kaverini lapsista:(

    Ei ongelmaa. Perheessä on paljon lapsiseuraa ja koulussa kavereita.
  14. K

    kuinka kerroitte vanhemmillenne raskaudesta?

    Siskoni toi 18v vauvanvaunut autotalliin, siitä olikin helppo arvata, että vauva on tulossa. Syntyikin kuitenkin kaksoset, koska sisko osti vaunut alkuraskaudenaikana jo, jolloin ei tiennyt odottavansa kaksosia.
  15. K

    Onko muita 50 vuotiaana lasta

    NYKyään monet tekevät ongelman asioista, joissa ei sitä edes ole. TEHKÄÄ NIINKUIN ITSE TAHDOTTE, niin minäkin teen.
  16. K

    Onko muita 50 vuotiaana lasta

    Kyllä lapsia voi tehdä niin kauan kuin niitä vaan saa ja HALUAA. (jos saa)
  17. K

    Onko 21 -vuotias liian nuori äidiksi?

    Siskoni sai ensimmäisen lapsensa 18v (kaksoset) 19v syntyi jo kolmas lapsi.
  18. K

    Kaipaatko seuraa kouvolasta?

    Juttelu ja kahvitteluseuraa kyllä aina tarvitaan.

Yhteistyössä