Hakutulokset

  1. sähköpaimenkoira

    Asuntojen hinnat ja erityisesti tehtyjen asuntokauppojen määrät ovat romahtaneet

    Riippuu osittain siitä puhutaanko nimellishinnoista vai reaalihinnoista. Nimellishinnoissa päästään kyllä joskus vielä samalle tasalle ja ylikin, koska enimmän aikaa inflaatio on positiivinen (ja just tällä hetkellä aika rajustikin). Reaalihintojen kehitys tulevaisuudessa on sen sijaan paljon...
  2. sähköpaimenkoira

    Kiira Korven uusi tukka - apua!!!

    Ihan mahtava! Tykkään! Sopii hänelle.
  3. sähköpaimenkoira

    Kukaan palstalaisista sijoittanut kryptoon?

    En halua olla missään tekemisissä kryptovaluuttojen kanssa, jos suinkin vain voin välttää. Kryptojen louhimiseen kuluu maailmassa tolkuton määrä sähköä.
  4. sähköpaimenkoira

    Suomi sai uuden puolueen puoluerekisteriin ja se on Totuuspuolue.

    Lyhennys "tosimini". Totuusministeriö ei kuitenkaan ollut kaikista pelottavin. Kaikista pelottavin oli rakkausministeriö.
  5. sähköpaimenkoira

    Minkä elokuvan katsoit viimeksi?

    Varmaan jonkun dokumenttielokuvan. Puolestatoista tunnista kahteen tuntia fiktiota yhteen putkeen on mulle yleensä liian pitkä. Sarjoja katson mieluummin.
  6. sähköpaimenkoira

    G: Oletko joskus tuntenut jonkun paikan (siis vaikka puiston tai talon) uhkaavaksi ilman järkevää syytä?

    Itse halusin kerran parikymmentä vuotta sitten eräältä metsäpolulta äkkiä pois, vaikka en ymmärtänyt lainkaan miksi, enkä ymmärrä vieläkään. Siellä ei näkynyt ketään ihmisiä eikä myöskään vaarallisia eläimiä, eikä mitään muutakaan päällisin puolin outoa.
  7. sähköpaimenkoira

    Euroopan unionissa alkaa kansalaisten massavalvonta tekoälyn avulla

    Minusta tuo kiinalainen systeemi ei kuulosta lainkaan hyvältä! Omassa kulutuksessani en näe mitään suurempaa vikaa, mutta voihan käydä, että joku päivä muutan pieneen kylään, jossa on vain vähän naapureita. Sitten voi käydä vaikkapa niin, että joku "naapurin setä" joutuu onnettomuuteen ja...
  8. sähköpaimenkoira

    Euroopan unionissa alkaa kansalaisten massavalvonta tekoälyn avulla

    Laki on tilapäinen, ja Ranska on demokratia, vaikka sen presidentillä onkin Suomesta katsottuna ylisuuret valtaoikeudet. Eiköhän tuo laki Ranskassakin jää ihan oikeasti tilapäiseksi, koska seuraavat vaalit melko varmasti korjaavat ongelman. Ranskalaisia ei viedä kuin pässiä narussa, joten melko...
  9. sähköpaimenkoira

    Erittäin hyvää iltaa kaikille!

    Tappara, eikun HIFK, eikun...
  10. sähköpaimenkoira

    G: ketä aiot äänestää seuraavissa vaaleissa?

    Valise seuraavista:
  11. sähköpaimenkoira

    G: Ovatko smurffit kommunistejä?

    https://www.youtube.com/watch?v=Qra0hlO6hZk
  12. sähköpaimenkoira

    Ihana talo, eikös vaan?

    Lähes täydellinen talo. Tosin kiinteistövälittäjän tissit saavat ilmoituksessa liiaksi huomiota ja asuinalueesta jää hyvin kolkko vaikutelma.
  13. sähköpaimenkoira

    Harvinaisen kalsea talo myynnissä

    Epäkäytännöllinen ja vaarallinen. Lisäksi sisustajalla lopputulemasta päätellen jotain mielenterveydellisiä ongelmia. Parvelle johtaville portaille ei pidä päästää lapsia eikä alkoholia nauttineita henkilöitä eivätkä ne varsinkaan sovi esimerkiksi kevyen sohvan kuljettamiseen parvelle...
  14. sähköpaimenkoira

    Onko teillä kaikilla FB-tilit?

    Kai tiedätte jo, että FB-tili tulee pakolliseksi kaikille 15 vuotta täyttäneille ja mm. viranomaiset alkavat pitää yhteyttä kansalaisiin FB:n kautta?
  15. sähköpaimenkoira

    Miten suhtautuisit, jos mies pyytäisi sinua laittamaan silikonit?

    Muistuttaisin miestä siitä, että muodokas ja vetävä nainen vaatii huomattavasti enemmän ulkoiluttamista ja viihdyttämistä kuin A...B-kuppinen rimpula tai muutoin saattaa seurata lähtö muitten kollien matkaan. Neljä ruotsinlaivaristeilyä sekä kaksi kaukomatkaa vuodessa olisi operaation jälkeen...
  16. sähköpaimenkoira

    Miten youtuben, facen yms mainisbannerit määräytyy

    Mulle tulee jatkuvasti Zalandon mainosbannereita faceen. Olen tilannut Zalandolta useampia kertoja. Nyt tuli vieläpä mainos täydellisen omannäköisistä kengistä! :rolleyes: En ole kuitenkaan juuri niitä kenkiä käynyt Zalandossa katsomassa - usein mainostetaan samoja tuotteita, joita on katsonut...
  17. sähköpaimenkoira

    miten saa mehevät mokkapalat?

    Ainakin yhden vihjeen tiedän: reseptissä mainittu "kahvi" tarjoittaa kahvijuomaa, ei kahvijauheen lusikoimista kahvipaketista. Minä tein yläasteikäisenä mokkapaloja ja käytin kahvijuoman sijasta kahvijauhetta. Mokkapaloista ei tullut hyviä! :xmas:
  18. sähköpaimenkoira

    Kaksikolmasosaa suomalaisista kannattaa pakkoruåtsin lopettamista.

    Suomella on kaksi öljyä tuottavaa naapurimaata: Venäjä ja Norja. Venäläiset ovat jo osoittaneet halunsa tuoda rahansa Suomeen. Mitä tekee Suomi? Valittaa rahahuoliaan ja istuu tiukasti sekä RKP:n että EU:n talutusnuorassa kuin Rekku liekassa. Suomalaisten venäjänkielentaitoon tulisi panostaa.
  19. sähköpaimenkoira

    On kyllä väärin, että laskutaidoton voi päästä ylioppilaaksi

    Katainen luki lyhyen matikan. Jos olisi lukenut pitkän, se olisi ollut pakko kirjoittaa yo:ssa... Toi nykyinen pressa sitten... Keskittyiköhän hän lukiossa tyttöihin vai dokaamiseen vai olikohan ihan vaan muuten daiju? Näin poliitikot menestyivät lukiossa - katso todistukset! | Kotimaan...
  20. sähköpaimenkoira

    Miehet jotka eivät osallistu kotitöihin?

    Mä oon suorastaan innoissani auton vahaamisesta tai lumen luonnista! Maalaamistakin olen tehnyt.

Yhteistyössä