Hakutulokset

  1. Babylonin Riippuva Puutarha

    Kyllästyin palstailuun - päätin kokeilla palstailemattomuutta

    Kyllästyin palstailuun - päätin kokeilla palstailemattomuutta
  2. Babylonin Riippuva Puutarha

    Mikä on äö:si?

    Se on määrittelemätön. Ilmenee siten, ettei sitä ole määritelty.
  3. Babylonin Riippuva Puutarha

    HYYIIIII!!! (Avocado)

    Cuacamole on ihanaa itse tehtynä, kerran kävin texmex-kurssilla missä kokkailtiin kaikkea kivaa. Pitäisi kokeilla jotain avocadosalaattireseptiäkin.
  4. Babylonin Riippuva Puutarha

    Mies valitsi eilen auton "mulle",

    kun tuli lottoiltua ja muutenkin höpistyä vaikka mitä. Nooooh. Googlasin sitten tänään millainen panssarivaunu se on, niin offroadsteriltahan tuo pahasti näyttää... Että se siitä "mun" autosta. Hyvä yritys.:laugh: Kiistää toki kaiken.:whistle:
  5. Babylonin Riippuva Puutarha

    putous eilen

    Mustakin ne oli huonoja. Mun mies on "siristelijä".
  6. Babylonin Riippuva Puutarha

    HuOmenta !!

    Huomenta. Mäkin pidän valoisuudesta, siitä että ikkunasta näkyykin jotain (lumisia puunlatvoja).
  7. Babylonin Riippuva Puutarha

    Miten monta pilleriä syöt päivässä?

    En yhtään. Tällä viikolla oli 1 kapseli ja 1 poretabletti. Ensiviikolla 1 kapseli ja 1 tabletti.
  8. Babylonin Riippuva Puutarha

    Meillä on munamiesfani.

    Mäkin sain oman viirin. Siinä lukee "GO munamies!"
  9. Babylonin Riippuva Puutarha

    Meillä on munamiesfani.

    Meidän 8v:llä tuli kiire päivittäytyä ajan tasalle, kun "kaikki muut" oli katsoneet ekan putouksen mutta hän ei. x)
  10. Babylonin Riippuva Puutarha

    Mä olen kovasti harjotellut virkkausta xD

    Vau. :) Voisin haluta tuollaiset. :D
  11. Babylonin Riippuva Puutarha

    Meillä on munamiesfani.

    Ai minkä tilanteen?
  12. Babylonin Riippuva Puutarha

    Meillä on munamiesfani.

    Täällä tehdään viirejä. x)
  13. Babylonin Riippuva Puutarha

    Vihdoinkin normaalia juttua karppaus.infolla

    Jos mä pudotan painoa, niin lasken kyllä silloin. Ylläpitoilu on asia erikseen. Ihmetelkää pois, mutta mun ei tarvi ihmetellä - toimii kuin kello.
  14. Babylonin Riippuva Puutarha

    Lottoatko tänään?

    Kyl mä aattelin. Olisi huutava rahoituksen tarve.
  15. Babylonin Riippuva Puutarha

    Mitäs tänään? :)

    Käytiin aamulla kaupoissa, sitten lähdettiin ulos tytön kanssa mäenlaskuun ja lumiluolan tekoon. Mies sai idean käydä tsekkaamassa yhtä autiopaikkaa ja karautettiin sinne kameran kanssa. Likka ei halunnut mukaan. Sitten huristeltiin kelkalla meidän wanhoille laavuille makkaran paistoon ja nyt...
  16. Babylonin Riippuva Puutarha

    Mä tiedän mihin rahat laittaisin,

    jos voittaisin lotossa hillittömän summan. Ostaisin yhden rappeutuvan hienon paikan ja laittaisin sen kuntoon. Käytiin just vähän tsekkaamassa kuntoa. :D Sivuovi oli auki...:whistle: Ketuttaa taas, miten annetaan vanhojen hienojen oman pienhistoriansa omaavien rakennusten mennä... :|
  17. Babylonin Riippuva Puutarha

    Mä tiedän mihin rahat laittaisin

    jos voittaisin lotossa hillittömän summan. Ostaisin yhden rappeutuvan hienon paikan ja laittaisin sen kuntoon. Käytiin just vähän tsekkaamassa kuntoa. :D Sivuovi oli auki...:whistle:
  18. Babylonin Riippuva Puutarha

    Oih! Mies osti miulle nii hianot blingbling-korvikset, että!!

    Mä sain hiljattain moottorisahan puunveistoa varten, ja oli aika hellyttävää kun pukki toi vielä kunnon suojahousut ja takin.:heart: Kivat korvikset. :D

Yhteistyössä