Hakutulokset

  1. Ooo

    Karppaajien tsemppiketju 2011

    Kunnolla tsemppi takaisin päälle. Tiukka linja ja pysyminen siinä! Aikusia olette ja teillä on oma tahto, kukaan ei väkisin tunge sitä kakkua tai sokeria suuhun ja pakota nielemään. Jos menee persiilleen, niin takaisin ylös ja eteenpäin! Hophop. Jos ei pysty muuttamaan mitään, niin sitten täytyy...
  2. Ooo

    Karppaajien tsemppiketju 2011

    On tullut itsekin enemmän liikuttua tuolla karpit-sivustolla kun täällä on hiljentynyt. Mikäli muut vielä mukana, niin suositukset tuosta linkistä multakin :wave:
  3. Ooo

    Karppaajien tsemppiketju 2011

    Hei ja hyvää ystävänpäivää! Tsempit kaikille. Tämä on karppaajien ketju, mutta tämä on myös TSEMPPIketju. Joten asiallista kommentointia, tack!
  4. Ooo

    Karppaajien tsemppiketju 2011

    Ainakin luomukaupoista (esim. ruohonjuuri) löytyy kookosrasvat. Nettikaupoista myöskin, jollei lähideudulta muuten löydy. On noita pillerienkin muodossa näkynyt (esim. iHerb). Ja sehän voi olla, että hiilaripäivä saa vähän puhtia elimistöön. Toivotaan näin. Ainakin puhtia motivaatioon, eikös ;)
  5. Ooo

    Karppaajien tsemppiketju 2011

    Kookosöljyä mullakin kaapissa, mutta ihan herkuksi ei mulla muunnu. Ajatus pelkästään lusikoimisesta on suorastaan hiukan vastenmielinen. Mutta mitäpä sitä ei tietty kokeilisi ;)
  6. Ooo

    Karppaajien tsemppiketju 2011

    Et kai sä Sapfo tupakkia alkanut aineenvaihdunnan takia uudestaan vetämään :| ? Toivottavasti alkoholilla oli osuutta asiaan ja kyseessä vain harhautuminen :saint:
  7. Ooo

    Karppaajien tsemppiketju 2011

    Söin päivällä "ulkona" kun odottelin autohuoltoa. Hyvää salaattia, jossa oli juustoa, pekonia ja naudan ulkofilettä suikaleina. Naminami. Tänään pitäis paistella silakkafileitä.
  8. Ooo

    Karppaajien tsemppiketju 2011

    Mitäs muuta siitä ruokavaliosta voisi tutkailla sitten? Ja mitäs jos se tavispitsan syönti vaikka saisikin kilot taas liikkeelle?
  9. Ooo

    Karppaajien tsemppiketju 2011

    Myös se karppiruokaa 15 minuutissa on hyvä peruskirja! Mun on yleensä aika helppo tehdä ruokaa ilman keittokirjoja, mutta huomaan kyllä, että karppihommassa kirjoista on enemmän apua. Ja vaihtelu on aina hyvästä. Ja kirjan kanssa mieskin onnistuu :D
  10. Ooo

    Karppaajien tsemppiketju 2011

    Suosittelen muuten lämpimästi Mikan pikasuklaata. 4 tl (kunnollista!) kaakaojauhetta, oman mieltymyksen mukaan makeutus ja puolisen desiä kermaa. Sekoita lusikalla kupissa ja saat ihanan suklaamoussen. En oikein uskonut ennenkuin kokeilin. Mulla oli luomu-reilu-kaakaota (green&blacks)...
  11. Ooo

    Karppaajien tsemppiketju 2011

    700 grammaa on oikeasti ihan pikkujuttu, puoli litraa juotua vettä tekee jo puolen kilon "painonnousun" vaikkei siinä laskistä ole tietoakaan! Ehkä ne mittanauhat käyttöön ja vaa'at pois kokonaan ihmisiä hermostuttamasta =)
  12. Ooo

    Karppaajien tsemppiketju 2011

    Mulla putosi viime vuoden aikana 10 kiloa. Siitä kesä ja iso osa syksyäkin ihan karppaamatta, eli tahti karppuksella olisi ollut suurempi. Mutta moni seikka vaikutti, eikä niitä nyt uudestaan tässä sen enempää. Nyt alkuvuodesta on tippunut nelisen kiloa. Kun ajattelee jälkeenpäin, kilo...
  13. Ooo

    Miks mä toivon että terapeutti olis poissa työstä ja pitkään?

    Etkös sinä jotain terapiasta maksa ja vapaaehtoisesti kuitenkin käy? Jos olet oikein rohkea, niin otat asian esille, kissan pöydälle! Terapeutti kyllä varmaan hoksaa tämän jutun (on tavallista) ja ehkä keskustelu lähtee hedelmällisempään suuntaan.
  14. Ooo

    Karppaaja mitä syöt aamiaiseksi?

    Tossa sulle kolmisenkymmentä sivua vinkkejä noin alkuun ;) Mitä söit/syöt aamiaiseksi osa 2. - karppaus.info :: keskustelufoorumi
  15. Ooo

    Ei oo minusta karppaajaksi :(

    Lueskele paljon tuota karppaus.info palstaa. Huomattavasti kuitenkin enemmän asiantuntijuutta ja kokemusta kuin täällä. Kaikella kunnioituksella ;)
  16. Ooo

    Ei oo minusta karppaajaksi :(

    Voi vitsi, meninkö mä sekoittamaan kaksi eri ketjua kun kuvittelin lukeneeni, että puhuit olevasi normaalipainoinen, sori. muoks. -> Se olikin tuo versatilen vastaus, josta tämä tuli!!
  17. Ooo

    Ei oo minusta karppaajaksi :(

    Ei päde samat virallisterveelliset suositukset tässä linjassa. Mutta 2,5 kiloa on kiva ja hyvä saavutus. Ole siitä onnellinen. Eihän kukaan laihdu karppaamisella jos on jo valmiiksi normaalipainoinen... Tai siis miksi pitäisi? Hävitä olemasta? Onko alipaino tarkoitushakuista? Ei kai sentään...
  18. Ooo

    Karppaajien tsemppiketju 2011

    Koita kaikkesi päästäksesi tuosta "makean nälästä" eroon. Se tuntuu olevan niin voimakas ja hallitseva. Menisikö se sillä, että sen pari viikkoa kieltäytyisit myös makeutusaineista?? Se on kuitenkin vähintään yhtä paljon pään sisällä oleva himo eikä mikään fyysinen elinehto. Tee tätä perustyötä...
  19. Ooo

    Karppaajien tsemppiketju 2011

    Kannattaa ne herkutkin vaihtaa mahdollisimman vähähiilarisiin, ne siiderit ja karkit sokerittomina jne. Silloin ei kyllä puhuta mistään luonnollisista ja lisäaineettomista tuotteista, mutta ei sitä ole ne vastaavat sokerillisetkaan!
  20. Ooo

    Karppaajien tsemppiketju 2011

    Äh, mä olen jo kahdesti vastannut, eikä ole lähtenyt vastaus mihinkään, grrr. Eli noista hampurilaisista, tottakai joo niissä on noita e-aineita, mutta kuinka moni teistä hakee ruokansa oman pihan luomutuotannosta?? Joku valmis silloin tällöin on ihan ymmärrettävää. Itse yritän parhaani syödä...

Yhteistyössä