Hakutulokset

  1. L

    Enkeleitä vastaanottamaan..

    Minä haluaisin nämä enkelit vieraaksi, jos jollain on mistä lähettää- tervetuloa:wave:
  2. L

    Huomenna soveltuvuustestit lähihoitajakoulutukseen

    Ihania vastauksia kiitos kaikille ja myös tsempit jo opiskeleville!
  3. L

    Kaksplussan juttu "neljä lastamme asuu sijaisperheessä"

    Minusta olisi sijaislapsena ollut ihan kauheaa, jos yht'äkkiä biologinen äitini olisi ollutkin sopiva äitiyteen. Olin tosi onnellinen lapsi, vaikka tiesinkin asuvani kasvattiperheessä. Ei mielestäni lasten kustannuksella voi antaa loputtomasti mahdollisuuksia parantaa tapojaan. Onneksi omalla...
  4. L

    Huomenna soveltuvuustestit lähihoitajakoulutukseen

    Littledeath --> kiitos vinkistä. sepä se jännittääkin mitä kannattaa sanoa ja mitä ei. Olen olemassani avoin ihminen ja koska olen päässyt ´kokemusteni kanssa sinuiksi, niistä on helppo puhua. Kannattaa siis varmaan tarkkailla sanomisiaan. Kismett, oletko hakenut yhteishaussa? Tämä on...
  5. L

    Huomenna soveltuvuustestit lähihoitajakoulutukseen

    :attn:viime hetken vinkkejä hirveän mielelläni ottaisin vastaan. Toki olen yrittänyt parhaani mukaan valmistautua. Mutta, ei ole kokemusta pääsykokeista moniin vuosiin, vinkit miten pärjään mahdollisimman hyvin.
  6. L

    tietääkö joku Arabian astioista..arvoa ja ehkä nimen

    nostan, jos joku tietäisi...
  7. L

    tietääkö joku Arabian astioista..arvoa ja ehkä nimen

    Kyllä tutkiskelin tuota laatutavara linkkiä. en vain löytänyt..tai en osannut ettiä, en tiedä:( Kiitos vaan avusta!
  8. L

    tietääkö joku Arabian astioista..arvoa ja ehkä nimen

    minulla on kaksi tarjoilulautasta, piippuleimalla sarjanumerolla ja "upotetulla" numerolla. Olen yrittänyt etsiä nimeä lautasille, mutta en ole törmännyt samanlaisiin. Nyt olisin luopumassa niistä, mutta en osaa arvioida niiden rahallista arvoa. Kuvaa en osaa liittää tähän, jos joku voisi...
  9. L

    Lähestymiskielto ja lapsen kuskaamiset etävanhemmalle - mahdoton yhtälö?

    Sovi vaihto esim.paikkakuntasi ensi-ja turvakodin kautta. Tai kerro lastenvalvojalle jos hänellä olisi asiaan ratkaisu, jokaisella kunnalla mielestäni pitäisi olla joku paikka tälläisiä tilanteita varten. Meillä se oli juuri tuo yllämainittu. Se toimii myös siten, että joku "viranomainen" on...
  10. L

    onko kukaan käynyt regressioterapiassa?

    Minulle terapeutti kertoi, että ihminen "palaa" siihen hetkeen ja aikaan , josta hänelle on eniten hyötyä siihen hetkeen ja asiaan johon terapiasta haetaan apua. Mulla ainkin toimi juuri niin. siis vielä pakko hehkuttaa, kokeile ihmeessä jos vain mahdollista. Olen saanut siitä kokemuksesta...
  11. L

    onko kukaan käynyt regressioterapiassa?

    Olen käynyt, ja ihan samat kokemukset minullakin on. Aivan ihana ja erikoinen kokemus. Olen koettanut monesti palata siihen fiilikseen, missä silloin olin-mutta ei se oikein itsekseen onnistu. OIkein lämpimästi suosittelen. Yhden kerran olen siis kokeillut.
  12. L

    Voiko pelkästään hunajamelonille olla allerginen??

    Mulla ilmenee allergia melonille niin, että aina kun olen syönyt sitä tulee järkyttävä pahoinvointi. Olen monelle ruoka-aineelle ja asialle allerginen, että sitä "uskon" tuon pahoinvoinninkin olevan. Vastaukseni on siis, varmaankin ihan mahdollista.
  13. L

    Kyllä jotkut on julmia - ihminen on toiselleen kuin susi!

    Ihmisen kykenemättömyydestä asettumaan toisen ihmisen asemaan, hyväksymään erilaisuutta. Kyllä elämä opettaa todennäköisesti jossain vaiheessa huomaamaan ne muutkin sävyt mustan ja valkoisen välissä. Aikuinen, kypsä ihminen ymmmärtää etteivät kaikki tee sanmanlaisia ratkaisuja elämässään...
  14. L

    sossun rahan kestosta..ja muutenkin valitusta.. toimeentulotukea odotettu nyt 15pv =(

    toivotaan että tilanne selviää. Onko teillä siellä päivystystä, voitteko mennä sinne? Itsekin täällä mietinnässä kuinkahan tästä eteenpäin, mutta eiköhän se siitä taas kirkastu.
  15. L

    Katson Tarot korteilla

    tartuit niihin asioihin, jotka mielessäni myllertävät. Vahvistit ajatukseni oikeiksi. Suoisttelen jatkamaan tää, sinulla on lahja tulkita. Mukavaa kevättalvea. :flower:
  16. L

    Katson Tarot korteilla

    palautetta laitetaan.
  17. L

    Katson Tarot korteilla

    jännityksellä odotellaan, kiitos etukäteen.
  18. L

    Katson Tarot korteilla

    eli ainakin tätä kautta voi laittaa viestiä mulle :flower:
  19. L

    Gallup: kuinka pitkä matka sinulla on,

    eli raput alas.

Yhteistyössä