Hakutulokset

  1. K

    Hitsi kun tekisi mieli aloittaa keittiöremontti

    Tuo on Miehen puhetta! :hug: Mie oon aina ollut sitä mieltä, että miehen tulee osata kokkaustaidot, ainakin kohtalaiset. Mielellään tietysti erinomaiset! Johtuisiko siitä, että itse en pidä ruuanlaitosta??? :D :laugh: Osaan toki kunnon "selfmade" pippuripihvit laittaa, ja tarvittaessa...
  2. K

    .

    Joo, no meillä penskat ei tosiaankaan nappaa puhelinta, paitsi omansa. Me aikuiset pidetään puhelimemme lasten ulottumattomissa.
  3. K

    Mistä johtuu että...

    Täällä on nää keskustelut jotenkin "näivettyneet" sitten viime käyntini. Käyn täällä aika satunnaisesti nykyään (= noin neljä kertaa vuodessa) katsomassa mitä tänne kuluu. Ja täytyy kyllä todeta, että ei ole enää palsta entisellään (ok, tiedän, että "kaikki muuttuu"), täältä on kaikki mukaansa...
  4. K

    Olin 10h töissä ja mitä tapahtuu kun tulen kotiin illalla rättiväsyneenä...

    Ymmärrän paremmin kuin uskotkaan :D . Myö kyllä ollaan molemmat ukon kanssa kokopäivätöissä täystyöllistettyjä, ja tuntuu ettei aika riitä mihinkään, saati tän huushollin pyörittämiseen (4 miestä & mie :D :saint: ) kaiken muun lisäks. Siks tällaset yksinäiset hetket on enemmän kuin...
  5. K

    Leuhki jollain!

    Mie oon ylpee siitä et mie oon mie, ollu kohta jo 40 vuotta!
  6. K

    Olin 10h töissä ja mitä tapahtuu kun tulen kotiin illalla rättiväsyneenä...

    Tähänkin pitää sitten kommentoida: Täällä toinen joka on onnellinen puolestaan siitä, että ukko läks pitkäst aikaa baariin ja mie saan olla yksin (lapset nukkuu...) :D :hug:
  7. K

    Olin 10h töissä ja mitä tapahtuu kun tulen kotiin illalla rättiväsyneenä...

    Harvinaisen oikeaan osunut kommentti. Tosin se "tunteiden näyttäminen palstoilla" nyt on kyllä vähän niin ja näin. Miten tunteita voi näyttää palstoilla? Kyllä sen pitää tapahtua ihan oikeessa elämässä. Saa täällä tosin niitä tunteitaan purkaa, mutta kukaan ei pysty täällä oikeesti niitä...
  8. K

    Kalliiksi tulee tämä seksielämä ( 15?/laaki)

    No tää keskusteluhan on taas tosiaan mukaansatempaava, eikö teillä tosiaan fiksumpaa sanottavaa ole??
  9. K

    Mistä nikistä pidät ja mistä et?

    Ei kuulkaa yhtään mitään hajua mistään nikeistä, niin satunnaista on tää touhu meikäläisen kohdalla. En sitäpaitsi muutenkaan haluaisi nimetä jotain tiettyjä nikkejä; joku kommentoi hyvin yhdessä keskustelussa, joku toinen taas toisessa. Se on kyllä pakko sanoa, että tietynlaista rivien välistä...
  10. K

    G: Millaisen ihmisen ystävä ET voisi olla?

    Voi hyvää päivää, tai siis iltaa!! Eihän tällaiseen kysymykseen voi vastata. Jokaisessa ihmisessä kun tuppaa olemaan enemmän kuin yksi ominaisuus tai persoonallisuuden piirre. Jokainen yksilöhän on näiden piirteiden summa, eikö vaan? En mie ainakaan siis pysty määrittelemään millaisen ihmisen...
  11. K

    Eikö teidän sydäntä särje viedä pieni lapsi hoitoon?

    Itse vein hyvillä mielin aikanaan 1v 5 kk pojan päiväkotiin ja itse palasin riemusta kiljuen töihin. Olin odottanut töihin paluuta jo useamman kuukauden ajan, vaikkakin muutaman kuukauden hoitovapaan äitiysloman jatkoksi pidinkin. Tämä oli ainoa oikea ratkaisu meillä. Olen koko perheen kannalta...
  12. K

    kyse pojastani

    Tosi huvittavia nää teidän yleistykset :D :D .
  13. K

    Gallup: Monta roskista teillä on?Missä huoneissa?Mikä on ''pää''roskis?

    Roskiksia on niin monta, etten jaksa luetella. Mutta meillä lajitellaan kaikki mahdollinen, niin että varsinaista kaatopaikalle loppusijoitettavaa jätettä tuotetaan n. 2 pientä muovipussillista kuukaudessa, aina ei sitäkään.
  14. K

    Jos lapsella toppaliivi, niin mitäs alla?

    Toppaliivi kuuluu miun suosikkivaatteisiin. On tosi monikäyttöinen. Meillä toppaliiviä käyttävät 5-v. poika ja mie. Toppaliivi on tosin aika lämpimien talvisäiden vaate. Alle tietenkin kamaa tilanteen mukaan (esim. trikoo, fleese, villapaita, verkkatakki, college-pusero...).
  15. K

    kun käytte kaupan kassalla...

    En jaksanut lukea koko ketjua. Mutta vastaan nyt kuitenkin: Itsekin asiakaspalvelun ammattilaisena 15 vuoden kokemuksella eri aloilta (kaupan kassana en tosin koskaan, enkä siihen pystyisikään...) tervehdin AINA, sanon olehyvä ojentaessani pankkikortin ja kiitän saadessani kuitin. Tilanteen...
  16. K

    Luututaanko teillä kylpyhuoneen lattia suihkun jälkeen?

    Lastallahan täälläkin vaan vedellään :D .
  17. K

    Pensseli-setä

    :laugh: :laugh: :laugh: Nää on kyl oikeesti hauskoja :D .
  18. K

    Mikä olet ammatiltasi? entä miehesi?

    Sen kummemmin erittelemättä, toimihenkilöitä ollaan molemmat.
  19. K

    Pensseli-setä

    Hauska juttu. Huumoria ei tässä maailmassa koskaan ole liikaa, vaikkeivät kaikki tunnu tuota ymmärtävänkään. Mutta eihän meihin kaikkiin samanlainen huumori vetoakaan, onneksi :D :laugh: . On sitten tietty niitä totaalisia tosikkojakin, jotka paheksuvat kaikenlaista huumoria :'( :'( .
  20. K

    Väitöstilaisuus, karonkka ja iltajuhlat- mitä päälle?

    Väitöstilaisuuteen menee tavallinen siisti asu. Iltatilaisuuteen sitten naisilla iltapuku.

Yhteistyössä