Hakutulokset

  1. H

    'Unelmavartalosta haaveilevat 2009'

    moikka taas pitkästä aikaa :) Tulin vaan ilmoittamaan, että vihdoin pääsin tavoitteeseen :) painoa löytyy tällä hetkellä 58 kiloa, ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Oikein ihanaa kevättä kaikille!!
  2. H

    'Unelmavartalosta haaveilevat 2009'

    RD: mulle ainakin käy ihan näinkin :) Täälläkin on taas paino noussu 65,5kg vaaka taas näytti, miksen mä saa otettua itteeni niskasta kiinni?? |O
  3. H

    'Unelmavartalosta haaveilevat 2009'

    RD: mulla ei auennu toi linkki... mutta mulla on kyllä koneessa pientä vikaa :/ huomenna pitäs kaverin tulla kattomaan tätä, kun ei toimi niin kuin pitäs. Saa nähä mitä toi paino huomenna näyttää, kun kauhee väsymys iskeny päälle. Vaikka miten kittaa kahvia, niin tuntuu vaan, että väsyttää...
  4. H

    'Unelmavartalosta haaveilevat 2009'

    Red Dragon: hyvä että jaksoit kasata uuden pinon :flower: :) Tsemppaa tää kuitenkin tota painon pudotusta, kun käy lukemassa miten muut on tiputtanu ja osa päässy jo tavoitteeseen... jos sitä itekkin jonain päivänä :D aloituspaino:72kg paino nyt: 64,2kg muutos/vko: -300g
  5. H

    'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 - LOKAKUUSSA'

    aloituspaino:72kg paino nyt: 64,2kg muutos/vko: -300g pikku hiljaa se paino vaan tippuu alas päin :)
  6. H

    'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 - LOKAKUUSSA'

    aloituspaino:72kg paino nyt: 64,5 kg nyt kun jaksaa vaan jatkaa samaa rataa, niin saatan vielä sen 60 kiloo jonain päivänä painaa :D oon käyny 4 tällä vkolla tunnin lenkin heittämässä ja syöny 4h välein pienen aterian, niin jo näyttäs painon tippuvan. Täytys vaan alkaa taas harkitsee...
  7. H

    Ihania Rakkaus Laulun Sanoja- Pinoon!!!

    :heart:
  8. H

    'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 - LOKAKUUSSA'

    aloituspaino: 72kg paino nyt: 64.9kg jeeeee!!! vihdoin sain painon tippumaan. Oon käyny tällä vkolla 4 kertaa tunnin lenkin päivässä ja syöny säännöllisesti pieniä aterioita, niin jopas paino tippu :) kuhan tätä samaa linjaa jaksaa jatkaa, niin hyvä tulee.
  9. H

    'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 - LOKAKUUSSA'

    aloituspaino: 72kg paino nyt: 65.2kg Alan kyllä tavotteleen tästä eteen päin puolen kilon tiputusta joka vko. Ei pitäs olla mahottomuus, kun vaan jaksaa liikkua ja kattoa mitä suuhunsa laittaa :)
  10. H

    'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 - LOKAKUUSSA'

    Päätin nytten olla kuukauden tipattomalla heti tämän vko:n viikonlopun jälkeen. Jospa se paino sitten tippuis. Mulla kun meinaa aina krapulassa ruoka maistua paremmin ja muutenkin tuntuu siideri ym. turvottavan. Jospa tällä keinolla sais taas painon tippumaan :) Ja muutenkin vois kokeilla...
  11. H

    mikä se kahvila(?)peli naamakirjassa oikein on?

    restaurant city:kin on hyvä :D
  12. H

    'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 - LOKAKUUSSA'

    jätin viime perjantain väliin sitten jälleen... ei enää tee mieli noustakkaan vaa`alle, kun pyörii samoissa luvuissa vaan. Täytys jollain konstilla saada taas motivaatio nousemaan. Loppu painon tippuminen täysin sen jälkeen, kun kävin laittamassa hormonikierrukan. Oli kauheeta väsymystä alkuun...
  13. H

    'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 - LOKAKUUSSA'

    aloituspaino: 72kg paino nyt: 66kg muutos/vko: +500g äääää |O tää paino vaan pyörii viikosta toiseen 65-66 kilon välillä!! nyt on pakko koittaa tsempata itteensä ja saada toi paino tippumaan. Tulee varmaan syötyä jotenkin väärin, täytyy alkaa taas tarkemmin kyttäämään syömisiä.
  14. H

    'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 - LOKAKUUSSA'

    perjantaina unohtui kokonaan punnitus, tällä vkolla varmana tullu plussaa :/ ennen ens perjantaita en vaakaan meinaa edes koskea, näkee sitten ens vkolla mitä tuo paino näyttää.
  15. H

    'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 - LOKAKUUSSA'

    aloituspaino:72kg paino nyt: 65.5 kg täällä ollaan flunssan kourissa oltu koko vkoloppu :/
  16. H

    'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 - SYYSKUUSSA'

    täällä ei mitään muutosta viime vko:n :( vaikka oon tarkasti kattonu mitä suuhuni laitan. No jos ensi vkolla näyttäisi parempaa.
  17. H

    'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 - SYYSKUUSSA'

    aloituspaino: 72kg paino nyt: 65,7 kg muutos/vko: -300g Vähän ees saanu tällä vkolla painoa tippumaan :)
  18. H

    'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 - SYYSKUUSSA'

    aloituspaino: 72kg paino nyt: 66kg tää viikko meni kyllä ihan mönkään :/ on tullu sairasteltua ja ollu melkein koko viikon ihan poikki, niin ei oo pahemmin syömisiä jaksanu miettiä. No jospa ens viikko ois sitten parempi, kun nytten ainakin alkaa olo olemaan jo energisempi :)
  19. H

    'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 - SYYSKUUSSA'

    ei oo taas hetkeen tullut käytyä, kun saatiin miehen vanhemmat viikon ajaksi kylään. Nyt onneks rauha taas palannu taloon :D ja voi keskittyä taas kuntoiluun ja siihen mitä suuhunsa laittaa :D paino päässy vähän nousemaan :/ tänä aamuna vaaka näytti 66 kg.
  20. H

    'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 -ELOKUUSSA'

    NN mä oon monesti sipsien ja karkkien sijaan syöny illalla 2 leipää teen kanssa ja toisinaan pilkkonu erilaisia vihanneksia kulhoon ja dipannu niitä sitten :P

Yhteistyössä