Hakutulokset

  1. KerroTokiLisää

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Mua pyörryttää.Pyörryttää pyörryttämisen päälle.Tuun kohta hulluksi:kieh: Tervetuloa uusille odottajille! Mukkura mulla on sitten keskipäiväpahoinvointia,kestoltaan noin klo 10-13 :D Rinnat on täälläkin kasvaneet ja on kipeät.Töissä on hirmu rankkaa tän pyörryttämisen kanssa mutta ei...
  2. KerroTokiLisää

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Jee viikko vaihtuu :D Nyt rv 6+0 :heart: Mä oon viimeisen viikon ajan nähnyt ihan ihmeellisiä unia,kauhean elävia ja mä muistan ne heräämisen jälkeen (yleensä en muista).Rasittavaa.Ja kerran yössä on pakko käydä pissalla. Viisi päivää töitä ja sitten loma:D
  3. KerroTokiLisää

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Voi ei,kurja uutinen että Haikarapesä on suljettu.Oon synnyttänyt siellä kolme kertaa ja oletin meneväni neljännenkin kerran.Mihinkään jorviin en taatusti mene:mad: Turvotus jatkuu jatkuu jatkuu..Ja nyt se painokin on noussut puoli kiloa,toivottavasti se on vaan turvotusta.Pahoinvointi on...
  4. KerroTokiLisää

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Emelille:hug: Tuo on meidän kaikkien suurin pelko :( Itse kyttään kaikkia nipistyksiä vatsassa ja selkääkin polttelee.Toisaalta näin on ollut joka raskaudessa ja kaikki on mennyt hyvin.Pitäisi vaan osata olla stressaamatta. Musta on kuoriutunut melko räjähdysherkkä äiti ja vaimo:ashamed...
  5. KerroTokiLisää

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Mä olen vanhusten parissa töissä ja väkivalta mietityttää myös paljon :| Meillä on päivittäinen väkivallan uhka ja muutenkin raskas työ.Ajattelin kertoa esimiehelle raskaudesta kun palaan kesälomalta heinäkuun lopussa.Jo nyt töissä on raskasta kun väsyttää niin kovasti.Pahoinvointia ei onneksi...
  6. KerroTokiLisää

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Moikka. Epäuskoisena liityn joukkoon,yllärinelosta odotellaan :) 17.2/kerrotokilisää/4 lapsi/KOS Nyt viikkoja vissiin 5+1
  7. KerroTokiLisää

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 38

    66,7 eli -700g =)
  8. KerroTokiLisää

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 36

    +500g,pöh :mad: eli 67,4.
  9. KerroTokiLisää

    Voiko rinnoista erittyä jotain "muuten vain"?

    Tee uusi testi,jos nega niin lääkärille.Normaalisti rinnoista ei pitäisi erittyä yhtään mitään jollei ole raskaana tai imetä.
  10. KerroTokiLisää

    Apua, yksin asuva 6-kymppinen isäni on alkanut dementoitua!!

    Heti lääkäriin,alzheimeriin on lääkehoitoa joka ei tautia paranna mutta hidastaa sen etenemistä.Kun dementia pahenee on mahdollista saada kotihoidon ja kotisairaanhoidon apua.Voitte myös halutessanne ja jos se isällesi myös sopii hänen omaishoitajaksi.Jos ei kotona pärjää niin yksi vaihtoehto on...
  11. KerroTokiLisää

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 35

    66,9 eli -500g =) onnea tiputtaneille ja kovasti tsemppiä kaikille :wave:
  12. KerroTokiLisää

    kirppis mellunmäellä

    Eiku sori,se olikin että arkena 12.nyt taitaa aueta kympiltä.
  13. KerroTokiLisää

    kirppis mellunmäellä

    12 aukeaa.
  14. KerroTokiLisää

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 33

    67,4 eli -800g,ihme :D
  15. KerroTokiLisää

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 33

    + - 0 |O
  16. KerroTokiLisää

    Missä vaiheessa synnytystapa selvitetään?

    Ei sitä mitenkään erityisesti selvitellä :) Ainoastaan jos on jotain syytä epäillä että vauva ei mahdu tulemaan.
  17. KerroTokiLisää

    Katsokaa, mitä mun mies löysi <3

    Mäki :heart: :D
  18. KerroTokiLisää

    Katsokaa, mitä mun mies löysi <3

    Voi ihana pieni :heart: :heart: :heart: :heart:
  19. KerroTokiLisää

    Haluutteko nähdä kakun?

    Miten noi toukat on tehty?

Yhteistyössä