Hakutulokset

  1. hupsukerttuli

    Onko 6 -vuotis neuvolaa?

    On neuvola ja yks rokote saatiin. Seuraava rokote tuleekin sitten vasta yläasteella. Tänään pojan kanssa neuvolassa siis oltiin
  2. hupsukerttuli

    Mikä kappale saa sinut itkemään?

    YouTube - Chisu - Yksinäisen keijun tarina Yksinäisen keijun tarina saa mut aina herkistymään
  3. hupsukerttuli

    "Tyttöjen reissu" Tukholmaan -vinkkejä =)

    Moi! Hoksasin, et täältä teiltähän minä voin vinkkejä kysyä tulevalle retkellemme! Lähden ystäväni kanssa shoppailemaan Tukholmaan kesäkuussa. Koskaan siellää en ole ollut, joten kaikki vinkit otetaan vastaan! Lennetään sinne Hesasta. Missä kannattais yöpyä? Hyvää ja halpaa kaipailisin :D...
  4. hupsukerttuli

    Ikean Minnen pojalle

    Meillä tytöllä tuo sänky valkoisena ja kun se kasattiin, niin poika 5v sanoi, et "wau, mikä sänky! Autonkuvakin tuossa reunassa!" ..ja joo, ehkä se vois olla kupla tuo koukero tuossa etureunassa! =D ja ei meillä ainakaan nitise eikä natise ollenkaan, vaik aikuinenkin joka ilta lapselle...
  5. hupsukerttuli

    Color kids -toppahaalarit -- kokemuksia?

    Color Kids - Kids wear
  6. hupsukerttuli

    Surullisin elokuva jonka olet nähnyt?

    pitääpä laittaa leffojen nimiä talteen, niin voi joskus sit kyynelehtiä oikein kunnolla =)
  7. hupsukerttuli

    Onko Joensuussa vielä HopLop?

    En oo sieltä kotoisin, mut muutama viikko sit siel käytiin. PuuhaPark taitaa olla leikkipuiston nimi nykyään. Kuulemma irtaantunut HopLop ketjusta tuo paikka. Pankkikorttikuittiin kuitenkin tuli vielä nimeksi HopLop.
  8. hupsukerttuli

    Kaunein ja paras unilaulu lapselle?

    kissanpentu pieni-laulu on meidän lemppari itkeä et sä saa-laulu Dumbo-elokuvasta on myös ihana! Ja sit tytön lemppari on tuiki tuiki tähtönen
  9. hupsukerttuli

    Mistä kutsukortteja ristiäisiin?

    Mä tein tytön kutsukortit noin. Tossa "etusivulla" on se Anna-Mari Kaskisen runo ja "sisäsivulla" on sit itse kutsuteksti. Koristeena on siis vain tuo rusetti. ja noita nauhoja saa esim Tiimarista. Korttipaperi on sellaista (ennytmuistanimeä) parempaa paperia. saa myös Tiimarista monen värisenä.
  10. hupsukerttuli

    Onko mitään lastenlauluja pienestä pojasta? Pieni pojan palleroinen tietä pitkin...

    ...niin ja kissanpentukappaleessa lauletaan pojasta - kylläkin tuhmasta pojasta :saint: laulu keroo kissanpennusta toinen säkeistö menee näin: "vaivu uneen pieni, kaunis karvapää, unten maassa kaikki päivän murheet jää Tuhmaa poikaa siellä ei näy unten tiellä siellä ei voi sulle...
  11. hupsukerttuli

    Onko mitään lastenlauluja pienestä pojasta? Pieni pojan palleroinen tietä pitkin...

    "kuun valo kattomme harjalle hohtaa, ilta kun joutunut ojn. Lepoon on käyneet jo pikkuiset linnut aika jo sinunkin on. Aamulla heräät ja aurinko paistaa kirkkaana ylläsi sun. uinu mun lapseni poikani pieni rakkaani aarteeni mun." ...ja tähän on kaksi muutankin säkeistöä. Minusta on...
  12. hupsukerttuli

    Sairaan huonoa palvelua S-Marketissa! *Mitä sinä olisit tehnyt asiakaspalvelijana?*

    Itse kaupanalalla työskentelevänä voin vain ihmetellä, miten tuo 2-vuotias "katoaa" kesken kauppamatkan. Ei tulisi mieleenkään jättää noin pientä hetkeksikään silmistäni. Istumaan ostoskärryihin, pienille tarkoitetulle paikalle, niin pysyy tallessa. Yllättävän yleistä tuo lasten...
  13. hupsukerttuli

    Siitepölyallergiset, mitä lääkkeitä teillä on?

    Telfast on aika hyvä. Ainut allergialääke, mikä ei ainakaan mua väsytä. Saa ottaa useamman tarvittaessa
  14. hupsukerttuli

    Kasvohermohalvaus... apuja

    Mulla oli ala-asteikäisenä toisen puolen kasvoissa halvaus. Mitään lääkkeitä ei muistaakseni märätty, vaan lääkärissä kehoitettiin jumppaamaan kasvolihaksia. Vanhemmat vei minut hermoratahierojalle, joka oli KAMALAA tuskaa, mutta auttoi todella hyvin. Suosittelen siis sitä, vaikka oikeesti on...
  15. hupsukerttuli

    G: Pesetkö kädet joka vessakäynnin jälkeen?

    AINA vessakäynnin jälkeen
  16. hupsukerttuli

    Takkasydän avotakkaan. Kokemuksia?

    me ollaan toteutettu vajaa vuosi sitten tuollainen. Lämpöarvosta en osaa sanoa mitään. :ashamed: Meillä on täystiilitalo ja avotakka oli muurattu tuohon käytännössä keskelle taloa. Sydämen asennuksen jälkeen kun puita kopallisen illalla polttaa, niin tuo muuri on vielä aamullakin lämmin. Eli...
  17. hupsukerttuli

    Oliskohan aika uuden KAKKUKUVAKETJUn :)

    ...vielä tytön syntsäkakku =)
  18. hupsukerttuli

    Suosittele hyviä iltasatukirjoja

    Unikon satuja (Marjatta Kurenniemi) -oli tosi ihana kirja. tai siis on! =) Meillä on se omana ja ollaan jo pariin otteeseen se pojan kanssa luettu läpi
  19. hupsukerttuli

    Farmville ( varmaankin miljoonannen kerran)

    mä voin olla sun farmikaveri, jos haluut =) Laita tuonne postiin sun facebook-nimi, niin voin lisätä kaveriksi :saint:

Yhteistyössä