Hakutulokset

  1. V

    Tekisi mieli perua koko päiväkotipaikka...sieppaa niin

    Onpa kumma päiväkoti, jos sinne pitää omat petivaatteet viedä :0
  2. V

    Tekisi mieli perua koko päiväkotipaikka...sieppaa niin

    Meillä ainakin ainoa paperi, minkä vanhemmat paikan vastaanottamisen jälkeen allekirjoittavat, on lapsen varhaiskasvatussuunnitelma. Se tehdään n. 1kk hoidon aloittamisen jälkeen. Hoitopaikka otetaan vastaan yleensä kotiin tulevalla kaavakkeella, jonka ap varmaan on jo palauttanut koska...
  3. V

    Karppajille tuedoksi! Ja miksei muillekin... :)

    Millä tavoin aloittaa uusiksi? Minä olen enemmän tai vähemmän karppi, eli välillä tiukemmalla linjalla ja välillä löysemmällä. Joskus vaan tekee mieli jotain ei-karppia, ja silloin siitä nautin. Ei kuitenkaan kaikki kilot hyppää lantiolle saman tien, mutta pian kyllä huomaa, että valinta on...
  4. V

    Opintolainan ylimääräinen lyhennys?

    Meidän Nordean boikotti alkoi siitä, kun työssäkäyvinä ei saatu lainaa, vaan olisi pitänyt alkaa asuntosäästäjiksi kolmeksi vuodeksi. Osuuspankissa taas ei ollut mitään ongelmaa, ja saatiin laina näppärästi. Eikä tosiaan mikään megalaina edes. No, mitäpä siitä, jollei asiakkaat kelpaa =)
  5. V

    Kukaan ollut tänään Tampereen ilmailushowssa?

    Pirkkalassa? Meinattiin, mutta skipattiin sitten, kun ei oo edes kuulosuojaimia lapsille. Mennään sillä rahalla sitten Särkkikseen, kun sinne hinkuvat =) Ja joo, ei siis ihan riitä sama summa (lähellekään) mutta anyway.
  6. V

    Opintolainan ylimääräinen lyhennys?

    Joo, osuuspankissa voi maksaa opintolainan lyhennyksiä ihan normaalin laskun tapaan. Sinmppeliä. Ja ainakin meillä se luoton numero toimi tilinumerona, ja eikun vaan makselemaan. Nordea -pankista mulla ei oo juurikaan (hyvää) sanottavaa missään asiassa.
  7. V

    G:montako käsilaukkua omistat?

    Jaa-a.. en osaa sanoa. Varmaan 15 on aika lähellä.
  8. V

    Kylässä nähtyä: JÄRKKYÄ asiaa tarjoiluista!

    Niin on. Nimim. sosionomi (amk).
  9. V

    Kylässä nähtyä: JÄRKKYÄ asiaa tarjoiluista!

    Voi teitä, kinaatte niin kuin 4-veet mun työpaikalla "mun-isi-on-parempi-ku-sun-isi" -tyylillä. Halit teille :wave:
  10. V

    Mä en tajuu: ap

    :D
  11. V

    Mä en tajuu: ap

    Alkuperäinen kirjoittaja, aiheen aloittaja. Se vaan on ap :)
  12. V

    Onko kukaan lähettänyt lähiaikoina rattaita matkahuollon/postin kautta?

    Pari vuotta sitten oli n. 20e matkahuollon kautta.
  13. V

    Jess!! Saatiin sitten maksusitoumus parvekelaseihin! =)

    Näinhän se menee. Työtön saa työttömyysavustusta, vammainen vammaisavustusta.
  14. V

    mitkä ihmeen converset?

    No mullakin oli vastaavat teininiä.. enkä kyllä tiennyt silloin enkä nytkään nimeä :)
  15. V

    Mitä, jos on henkivakuutuksena pariturva...

    Saa. Lapsethan ne perii :) Tai kuka sitten jääkin.
  16. V

    Mikähän mulle tuli?

    Ruokamyrkytys tuli mieleen, mutta mistäpä se sitten olisi tullut :/
  17. V

    Paljonko keittiöremontti maksaa?

    Riippuu NIIN paljon ostopaikasta, ettei sitä voi kukaan sanoa. Ja keittiön koosta, totta kai.
  18. V

    Hajuvesiä netin kautta ulkomailta?

    Parfyymi.fi En ole tilannut, aikonut kyllä. Ruotsissa, pk:t 4,95e. Toimistuksen nopeudesta jne ei siis tietoa.
  19. V

    paljonko maksaa osapäivähoito?

    Jos teillä on sama taksa kuin meillä, niin esim. 10 hoitopäivää kuussa olisi 50% tuosta 254 eurosta 127e. Ja edelleen, mikäli hotoaika on alle 5h, hoitomaksu olisi meillä 60% tuosta 127e, eli 76,20e, mikäli oikein laskin. Nuo hinnat voivat hieman vaihdeilla, joissain paikoissa alle 5h/pvä maksaa...

Yhteistyössä