Hakutulokset

  1. M

    Anoppiahdistus

    hmmm... tai tilanne, jossa isovanhempien "välittäminen" tuhoaa lasten oman arvon tuntoa? Kuten sanoin harmittelen, että olen joutunut anoppini sulkemaan pois elämästäni. Kadehdin ihmisiä, joilla on ne isovanhemmat auttamassa arjessa. Mutta anoppi tukehdutti minut. En koskaan voi tuomita...
  2. M

    Anoppiahdistus

    Kuulostaa ihan elämältä minun anoppini kanssa. Monta mutkaa ja monta värikästä tarinaa voisin kertoa. Sillä erotuksella, että anoppi tosiaan sisusti kämppäni ja tosiaan oli heti vauvan syntymän jälkeen ovella jo lasta odottamassa... Vaati abortteja ja haukkui minua miehen selän takana, mutta...
  3. M

    Pakko oli tulla sanomaan että se on lähtö nyt mulla!

    Tsemppiä ja onnea matkaan
  4. M

    Palkokasvi nenässä ;)

    :D
  5. M

    Onko täälä ketään?

    :wave: aina sillon tällön piipahdellen...
  6. M

    kenellä viikonloppu töitä?

    Minulla on vapaa viikonloppu vaan joka kolmas eli nyt tämä ja ensi viikonloppu töitä. Lisistä en juuri kostu vaan kaipaisin perheen yhteistä aikaa vähän useimmin, kun kerran kuussa.
  7. M

    GALLUP Mitä sukupuolitauteja sinulla on?

    Minulla ei ikinä mitään.
  8. M

    Mitä mieltä vakipano ystävyyssuhteesta? Kokemuksia ja mielipiteitä kiitos!

    Mikäs iinä ja jos tunteet alkaa kuumenemaan niin ainahan voi ottaa etäisyyttä.
  9. M

    JELP=D Mistä löytäisi jonkun odotuskirjan käytettynä?

    Miulla olis kirjat onnellinen odotus ja suuri vauvakirja. Vauvat on nyt tehty, että ne saa.
  10. M

    G: Oletko facebookissa?

    Olen... en muista kuin kauan, vajaa vuoden ehkä
  11. M

    Huomenna lomalta töihin palailijoita?

    Täällä myös. Ihan oksettaa ajatus töihin paluusta :headwall: . Kotona vallan viihtyisi vielä muutaman päivän. Ehkä se siit taas helpottaa, kun työn makuun pääsee.
  12. M

    Mitä kaikkea typerää ja lapsellista olette tehneet exälle erotessa tai ennen sitä?

    Minun toisessa erossa, tulin aamulla kotiin töistä, kun mies oli täydessä touhussa jonkun naikkosen kanssa makuuhuoneessa. Pahoittelin häiriötä (joka vaati kyllä aika paljon voimaa) ja laitoin makkarin oven kiinni. Huusin oven läpi, että meikkaan ja lähden. OK mies vastasi. Meikkasin siinä...
  13. M

    Asioita joita ei kannata sanoa vaimolle?

    "Näytät hyvältä etenkin näin pimeessä". :headwall: Sit mies heittää aina leikillään, että on siussa munaa. No tulipa yks päivä vieraita niin poika tälle mies vieraalle selittämään "meidän äitissä on enemmän munaa, kun sinussa yhteensä". Puhuin tuossa yksi ilta iän tuomista muutoksista...
  14. M

    Tuleeko teidän lapset yöllä teidän viereen nukkumaan?

    Meillä tyttö tuli viereen aina 6 vuoden ikään asti, kunnes syntyi veli. Nyt se veli 3 v taapertaa viereen joka yö. Joskus jos se potkii ihan kamalasti otan peiton kainaloon ja menen sohvalle. Jpskus poika siirtyy sohvalle perässä, kun on hokassut, että äiti on kadonnut. Välillä naureskeltu, että...
  15. M

    kutkas kaikki teistä on FB:ssä plussalaiset yhteisössä?

    asetukset kohdasta liityt verkostoon finland ja hakuun plussalaiset.
  16. M

    mä haluan *ihan turha juttu*

    Mie haluun ton vanhan takan tilalle, tulikivi takan, lottovoiton ja kai miekin sitä seksiä :ashamed:
  17. M

    Ketä paikalla?

    :wave: Piipahdellen...
  18. M

    Mitä miehesi olisi tehnyt?

    Sanoisi, en tarkoittanut, anteeksi. Suutuspäissään tulee sanottua kaikenlaista.
  19. M

    kuinka monen vanhemmat/vanhempi on kuollut?

    Isä kuoli 31 ja mie olin silloin 10.

Yhteistyössä