Hakutulokset

  1. AnniHelena71

    Matkavinkkejä Roomaan?

    Roomassa vierailleet, matkavinkit kehiin! Tulossa maaliskuun lopussa 4 vrk Rooman matka ja kaikki vinkit ikuisen kaupungin saloihin tervetulleita.
  2. AnniHelena71

    G: Millaiset joulukalenterit teidän lapset saa? Saavatko itse valita?

    Vanhempi poika saa Lego Starwarsin ja pikkuveljensä Cityn. Onhan ne hurjan kalliita mutta siinä mielessä ihan ok että niistä tulevat palikat menevät leikeissä mukana suunnilleen ikuisesti. Meillä rakennetaan paljon Legoilla.
  3. AnniHelena71

    Nimi Elviira, mielipiteitä?

    Henk. koht. Elviira on inhokkinimeni. En tiedä miksi, mutta ensimmäinen mielikuva on lause :Viiraa päästä. Yksinkertaisesti ulkoasultaan ruma nimi. Meerikään ei nappaa mutta jos noista kahdesta olisi pakko valita niin sitten se Meeri.
  4. AnniHelena71

    Eläimet esiin...

    Ihanat kisut Keittis! Mistä sait nämä kaverukset? Vieläkö sulla on malamuutti?
  5. AnniHelena71

    Eläimet esiin...

    Tämä rakas on asunut meillä jo 11,5 vuotta: Hän muuttaa meille ylihuomenna <3 :
  6. AnniHelena71

    Tukiverkottomuus - Nyt pinoon avuliaita samassa tilanteessa olevia, josko auttais toinen toistaan

    Kerava, meillä on kaksi lasta: 5,5v ja vajaa 3v. pojat. Meillä ei ole ketään sukulaisia lähimaillakaan. Hyvä idea ap. Ja sille joka epäilee ettei uskalla vieraalle jättää hoitoon: voihan sitä käydä tsekkaamassa olosuhteet puolin ja toisin, ei suoraan tarvitse jättää ventovieraalle.
  7. AnniHelena71

    Nyt on sitten Bon Jovi nähty kolmannen kerran

    Oli tosiaan mahtava keikka eilen. Me olimme D-katsomossa istumassa (ja seisoen heilumassa) ja siinä katoksen alla sopivasti joten ei kastuttu ollenkaan.
  8. AnniHelena71

    Onko Savanna enää täällä?

    Olen täällä aivan viekkareissa tosielämän (tai palstaelämän) B&B:n kadottua palstalta. Olisin niin mielelläni seurannut uusperhekuvioita ja hääjärjestelyjä ja uuden firman perustamista... juu mulla ei ole ilmeisesti omaa elämää :laugh:
  9. AnniHelena71

    Savannan Mies

    No, mistä voit tietää että on sama henkilö vaikka olisi samanniminenkin, yleinen nimi.
  10. AnniHelena71

    Jos synnytys alkaa 200km päässä omasta sairaalasta,mitäs sitten?

    Jos synnytys on selvästi käynnissä eikä aikaa siirtyä omaan sairaalaan enää ole, eivät voi käännyttää ovelta pois, eikä maksa sinulle enempää kuin oman sairaanhoitopiirin sairaalassa synnyttäminenkään.
  11. AnniHelena71

    G: Mitä olet ostanut Ebaysta?

    Pojalle Geomags-palikoita.
  12. AnniHelena71

    "Haluan hengittää sen lapsen ulos" - WHAT!??!

    Jaa, mun lapset olisi jääneet syntymättä jos puhaltelemalla olisin niitä tehnyt :D ne ei nimittäin laskeutuneet synnytyskanavaankaan muuten kuin ponnistamalla (ja toinen päätyi hätäsektioon ponnistusvaiheessa), ilmeisesti lantioni on sen mallinen etteivät pääse kunnolla laskeutumaan...
  13. AnniHelena71

    Kuinka usein lapsenne käy suihkussa/vaihtavat vaatteet??

    Itse en pystyisi menemään nukkumaan puhtaisiin lakanoihin suihkutta vaikka en kyseisenä päivänä urheilua olisi harrastanutkaan- johan noiden lasten kanssa touhuaminen, pukeinen jne saa itselle hien pintaa välillä. Joka ilta siis koko perhe käydään suihkussa, saunotaan kerran kaksi viikossa.
  14. AnniHelena71

    Kuinka usein lapsenne käy suihkussa/vaihtavat vaatteet??

    Peesi. Lapset 5v ja 2v5kk Kesällä kun touhuavat ulkona hiekassa, ei tulisi kyllä mieleenkään jättää suihkua väliin. Rakastavat suihkua, saunaa ja kylpemistä ja iho-ongelmia ei ole, pesuaineita ei käytetä kuitenkaan joka ilta. Hiukset pestään shampoolla pari kertaa viikossa.
  15. AnniHelena71

    D-vitamiinilisien vastustajat- mitä nyt mietitte ja muutatteko toimintatapaanne ?

    ^ Imetys kuluttaa kalsium- ja D-vitamiinivarastoja tehokkaasti?
  16. AnniHelena71

    Hämeenlinnassa/Hml:n lähiympäristössä asuvat, asuinpaikan plussat ja miinukset?

    Harkitaan muuttoa maalle ja mulle olisi nyt yksi mielenkiintoinen työpaikka auki Hämeenlinnassa, miehellekin löytyisi sieltä työpaikka todennäköisesti. Kiikarissa siis okt isolla/isohkolla tontilla 15-30km keskustasta. Millainen paikka HML ympäristöineen on asua. Päivähoito, koulut? Ei...
  17. AnniHelena71

    Löytyiskö täällä mulle sitä oikeaa naista jakamaan elämää?

    Ota koira ap, niistä saa tottelevaisia kun jaksaa vähän panostaa koulutukseen.
  18. AnniHelena71

    Ihmisten ahneus on uskomatonta- asiaa perintöriidasta

    Tämä sukulaiseni on aika epävarma ja haavoittuvainen, ei mikään rautahermoinen terästäti ja siksi on ruvennut painostuksen ja manipuloinnin seurauksena huolehtimaan siitä miten häntä vihataan jo eläessään ja millaiset riidat jälkeen jää :( Koetin nyt vaan lohduttaa ja sanoa että hän saa tehdä...
  19. AnniHelena71

    Ihmisten ahneus on uskomatonta- asiaa perintöriidasta

    Ahdistaa itseäni ja harmittaa läheisen sukulaiseni puolesta kun muut sukulaiset ovat riitelemässä jo hänen eläessään hänen omaisuutensa jaosta ja painostamassa muutoksiin testamentissa. Tämä sukulaiseni alkaa olla jo iäkäs, täyttää 80-vuotta pian ja hän on todella pahoittanut mielensä kun...

Yhteistyössä