Hakutulokset

  1. S

    TAYS yliaikaiskontrolli

    Vaikka en nyt odotakkaan niin ajattelin vastata :) Mulla on kaksi raskautta menny yli lasketun ajan. Ensimmaisessä yli la:n (toinen lapsi) tuli kutsu kun raskaus oli mennyt yli 10 päivää eli 41+3 ? rv. Ja kirje tuli silloin kotiin. Alkoivat seur. päivänä käynniteleen, koska oli niin suuri...
  2. S

    Mustat silmänaluset

    Heili Karjalasta, tuollaiset ne on meidän kuopuksellakin. Viiva näkyy ja varsinkin kun hymyilee niin on ihan pussilla :/ Meillä täytyy saada korvalääkärille lähete tosiaan jo kun korvatulehduksia ollut niin paljon ja tonsillat (?) oli kuulemma suuret, että kai nekin voi allergiasta johtua...
  3. S

    Mustat silmänaluset

    Hei, olen myös huomannut, että n. viikon ajan meidän 7kk ikäisellä pojalla on ollut tummat silmänaluset. Ja samaa sanoi meidänkin terveyskeskuksessa lääkäri, että pojalla on ns."atopiapoimut" silmien alla kuin mistä tuossa linkissäkin mainittiin (tai allergia poimuiksi sanoivatlinkissä)...
  4. S

    suomenlapinkoiran omistajia ?

    Heipähei ! MInkäslainen koiruus on suomenlapinkoira ? Tai mikäs rotu voisi sopia meille ? Koira olisi haaveissa joskus, ajankohta ei tosiaan ole tiedossa, mutta olen pidemmänaikaa etsinyt tietoa ja lueskellu eri roduista. Rotuja on niiin paljon, että ihan pyörryksissä ollaan. lapinkoira on...
  5. S

    Limatulpasta kysymys

    Olen kuullut, että limatulppa voi olla klöntti tai sitten ihan runsasta limaa vaan. Millaisia limatulppia olette nähneet ? Onko tullut joka raskaudessa ulos ? Mulla tuli esikoiselta veren ja kirkkaan liman sekoistusta oleva klöntti. toisessa raskaudessa ei ollenkaan ja nyt epäilen, että liekkö...
  6. S

    Ranskanbulldoggien omistajat pinoon :)

    niin sen verran piti vielä kysyä, että minkä hintasia ranskis ja kääpiövillakoira on ?
  7. S

    Ranskanbulldoggien omistajat pinoon :)

    Minä haaveilen meille koiraa, mies jo "lupasi" sen verran, että ehkä voi heltyä koiran hommaamiseen...sitä en tiedä koska. Niin minähän sitten olen surffaillut ja ottanut mahdollisesti meille sopivasta roduista selvää. Surffaillut vaan ja etsinyt passelia rotua. ranskanbulldoggi vaikuttaa aika...
  8. S

    Mallorca vai Kreeta

    Minkäslainen hintataso Mallorcalla? Kreetalla? Onko jompi kumpi selkeästi kalliimpi paikka ???
  9. S

    Mitä tulee hinnaksi matkalle ?

    Ollaan ihan kokemattomia matkaa suunnittelevia, siksi kysynki, että mitä sille matkalle tulee loppujen lopuksi hintaa noin arviolta? Kun itse ei oikein osaa miettiä niitä muita maksuja kuin se matkapaketti ja arvioda vaan se ruokailuun ja ostoksiin menevä raha. Eikös tule jotain...
  10. S

    Alcudia, Mallorca

    Heips ! Me ollaan myös suunniteltu koko perheen reissua tuonne Alcudiaan, vaikuttaa ihan kivalta paikalta. Hotelleista ollaan katsottu Viva Sunrise Tjärborgin kautta tai Viva Blue Finnmatkojen kautta. Onko kokemuksia noista matkanjärjestäjistä ? Mikä teidän matkustusajankohta on ? Me ollaan...
  11. S

    Minne Kanarialla ????

    \ Onko minkälaisia ostosmahdollisuuksia ? Onko kallis paikka ?
  12. S

    Minne Kanarialla ????

    Uskaltaakohan Tunisiaan tai Marokkoon lähteä lasten kanssa, kiinnostaisi toisaalta nuo kohteet mm. mahdollisten ostosten vuoksi :whistle: Entäpä Mallorcalla Alcudia? Kokemuksia ? Finnmatkoilla ei varmaan matkoja enää löydy Italiaan Sardiniaan, vaikutti ihanalta paikalta =)
  13. S

    Minne Kanarialla ????

    miksei kanarialle elokuussa tai siis kuun vaihteessa? Mallorca ei oikein nappaa... Kreikkaankin matkat on aika hintavia, Bulgariaan taas ei mikään järjetön hinku ole vaikka edulliseslta vaikutti matkat. Moni sukulainen ja kaverit kävivät viime kesänä bulgariassa ja hintataso oli noussut sitten...
  14. S

    Minne Kanarialla ????

    Suunnitellaan ensi kesäksi, heinä-elokuun vaihteeseen etelän matkaan lasten 2,5v ja 4v ja Kanariaa sitten ajateltiin. Bulgariakin kävi mielessä ja Kreikan saaret, mutta jotenkin tuo Kanaria tuntuu ehkä turvallisimmilta lähteä, en tiedä miksi. Finnmatkoilta katsottiin sellaista paikkaa kuin Bahia...

Yhteistyössä