Hakutulokset

  1. K

    Minne muualle vois lahjottaa kuin sairaalaan...

    Niin ja jos lahjottaa niin paljonko niitä pitäis olla et siinä on mitään järkeä? Kannattaako yrittää lahjoittaa mihinkään muutamaa paria, sanotaan nyt vaikka 10paria.
  2. K

    Minne muualle vois lahjottaa kuin sairaalaan...

    Meilläkin on, mutta en haluis että joku haalii sieltä ja vie vaikka kirpparille tms.
  3. K

    Minne muualle vois lahjottaa kuin sairaalaan...

    vauvan peukuttomia tumppuja? Tai miten ne sit käytännössä lahjotetaan? Mihin soitan ja kysyn huoliiko ne etten tuki mitään tärkeetä numeroo tämmösillä... Vai näpytänkö mä niitä huutikseen pilkkahintaan? On siis itse tehtyjä osa uudesta kankaasta, mutta suurinosa kierrätysmatskusta.
  4. K

    Neytiri

    meseen?
  5. K

    paljon tein 1,8vt puhuu? lauseita jo?

    1v9kk kahden sanan lauseita, paljon saoja ja muutaman kerran tullut joku 3sanan lause.
  6. K

    Mistä voisin ostaa kangasvärejä, joita voi laittaa lapsen iholle?

    Donnosta saa ainakin hyviä kangasvärejä enkä usko että mikään kangasväri olisi haitallinen kun levittää iholle ja painaa kuvan ja pesee sitten pois...
  7. K

    TYLSÄÄ... mainosta blogiasi tai jonkun muun

    http://siksakkiasaumurilla.blogspot.com/ miun blogi ja siellä sivupalkissa liuta muita...
  8. K

    Hauskoja t-paita tekstejä

    Ainii ja vauvale ois hauska "tui tui vaan itelles" Ja oliko jossain imetyspaidassa tyyliin "kun huuto on kovin, nosta läppä" en muista miten meni tarkalleen.
  9. K

    Hauskoja t-paita tekstejä

    Mä näin paidan tekstillä "pois eestä mahaa tuorahan" ja pakkohan se teksti oli painaa paitaan kun olin raskaana :D piti mennä se päällä synnyttään mut unohdin vaihtaa paitaa ku lähettiin :(
  10. K

    Eikö parturissa enää tehdä värinpoistoja O_o

    siellä ois vaa ollu hiusten leikkuu+väri -50% siksi sieltä kävin ensin kyseleen, mutta kai se on pakko maksaa itsensä kipeäksi jos haluaa jotain tehdä tälle pehkolle.
  11. K

    Eikö parturissa enää tehdä värinpoistoja O_o

    Näistä on saatu aiemmin punaiset ilman värinpoistoja, nyt ovat ehkä astettaparia tummemmat kuin silloin eli mun maalaisjärjellä ei mitään kauheen isoo prosessia tarvittais... En kumminkaan tarvi shokkivärinä sitä punaista vaan ihan peruspunaisella ne on ennen värjätty.
  12. K

    Eikö parturissa enää tehdä värinpoistoja O_o

    Tuo, todella nuori, kampaaja (hair storessa ) ei kyllä puhunut mitään värinpoistosta, en kyllä kysynytkään, kun sanoin että saako näistä punaiset niin mutisi ja ihmetteli ja näytti värikasrtasta ruskeeta väriä ja sanoi et tän punaset saa (olin vähä et öö mikä tos on punasta... )
  13. K

    Eikö parturissa enää tehdä värinpoistoja O_o

    joo siis kampaajalle jos tarkkoja ollaan.
  14. K

    Eikö parturissa enää tehdä värinpoistoja O_o

    Pitää varmaan käydä kysyyn jostain muualta sitten vielä...tuo meinas et jos haluun punaset nii tyvi tuleen punaseksi ja latvat jää tumman ruskeaksi niinku nyt on...semmosenhan mä just haluunkin joo'o.
  15. K

    Eikö parturissa enää tehdä värinpoistoja O_o

    Tai vaalenneta jos haluaa tummasta vaaleampaan väriä vaihtaa? Joudunko mä oikeesti kasvattaan sata vuotta tätä tumman ruskeeta pois että saan taas punaiset hiukset? Vai oliko se parturi ihan urpo keltä kävin kysyyn :whistle:
  16. K

    Väkertäjät (uudempi parempi käsityöketju)

    Onko kellään kokemusta janomen 1200D peitetikki/saumurista? Oliskohan se järkevä ostos...
  17. K

    Onko kukaan ladannut biisejä nrj:n nettikaupasta?

    Miten se homma toimii? Miten maksetaan ja miten sen biisin saa? Saako sen heti?
  18. K

    mitä outoja ja hassuja tapoja teillä on?

    Syön kotona aina kertakäyttöhaarukalla, muut välineet normaaleja.
  19. K

    Toinenkin biisi hukassa, mikäs tämä?

    ei ollut tämäkään...mutta ihan hyvä biisi muuten harmi ettei ollut se mitä etsin.
  20. K

    Toinenkin biisi hukassa, mikäs tämä?

    ei tämäkään. Tää mitä etsin on varmaan aika vanha kun siitä kun oon sen kuullut on ainakin jotain 7-8vuotta aikaa...

Yhteistyössä