Hakutulokset

  1. S

    Puhutko työpäivän tapahtumista puolison kanssa

    Mun mies tuhahtaa välillä jos yritän kertoa jotain työasiaa. Häntä ei vois vähempää kiinnostaa: (
  2. S

    Te kenellä ollut ruokatarjoilu rippijuhlissa, oletteko tehneet kaiken itse vai hankkineet ainakin osan

    Meillä on kahdet rippijuhlat takanapäin. Molemmissa juhlissa oli vain lähimmät eli oma poppoo mukaan lukien n. 30 henkilöä. Tein kaikki tarjottavat itse. Pojan juhlissa oli ruokasalaatteja lihapullien ja patonkin kera. Tytöllä jauhelihakeitto ruokana. Tein sen takia helpot ruokatarjottavat jotka...
  3. S

    En jaksa enää

    Lapsille juhlat on tärkeitä. Ei joka paikkaa kannata koluta tarkasti jos ei jaksa. Järkkää vaan tavarat paikoilleen ja turhat tavarat pistää kaappiin. Olkkarin , keittiön, vessan ja eteisen itse siivoisin paremmin. Muualta riittää vaikka imurointi ja isompien pölyjen pyyhintä. Teinit ei...
  4. S

    Mitä tarjoilla rippijuhlissa?

    Pojan rippijuliin tein 3 vuotta sitten suolaseksi tarjottaviksi makaroni-palvikinkkusalaatin (oli myös vihanneksia), vihreän salaatin (eri kipoissa tomaatit ja raejuusto), perunasalaatti, lihapullat (ainoat lämpimät), sienisalaatti, patonki, karjalanpiirakat munavoilla. Makeita tarjottavia oli...
  5. S

    No kuinkas monen lasta on kissa tai koira joskus purrut taikka raapinut?

    Meillä on neljä lasta eikä ketään ole eläin purrut. Itse olin 7 v, kun otin vieraan kissan syliini (tuli meidän pihaan) ja se puri minua käteen. Se sattui ihan vietävästi:'( Kissa iski hampaat peukaloni ympärille ja puri kunnolla.
  6. S

    Ylioppilasjuhlat

    Juhliinhan voi kutsua vain ne ketkä itse haluaa. Meillä on viikonloppuna rippijuhlat jonne ollaan kutsuttu mummi (muut isovanhemmat ovat kuolleet), sisaruksemme perheineen ja kummit sekä yksi sukulaispariskunta, joidenka kanssa olemme olleet eniten tekemisissä. Edes häihimme emme halunneet...
  7. S

    Mitkä toiseksi ja kolmanneksi nimeksi Hennalle?

    Meillä on Iida Maria toisina niminä.
  8. S

    Mitä ostaisit nyt 200 eurolla?

    Menisin hierojalle. Pidemmän aikaa hartioita on suorastaan särkenyt, mutta en ole rasinnut mennä hierojalle: /
  9. S

    Olenko ainoa kun en kuulu facebookiin??

    Täältä löytyy yksi joka eiole fasessa :wave:
  10. S

    yhteiset synttärit

    Ei tarvi viedä muille lahjaa kuin kummilapselle. Itse voisin viedä vaikka muille isomman karkkilaatikon. Meillä on ollut ensin alkuun kahdella nuorimmalla yhteissynttärit, kun heillä on syntymäpäivä samana päivänä (ikäeroa 3v). Kavereita kutsuttaessa en maininnut toisen synttäreistä juuri siksi...
  11. S

    Mitä mieltä olet tatuoinneista?

    En itselleni huolisi ilmaiseksikaan.
  12. S

    pakettiautomaatilla lähetys -miten pakataan?

    Lisäisin vielä, että muista ottaa kuitti postituksesta. Siinä on paketin lähetystunnus ja kannattaa ilmoittaa se myös vastaanottajalle. Kerran unohdin itse ottaa sen ja kaiken kukkuraksi vastaanottaja ei ollut muistanut vaihtaa uutta puhelinnumeroansa Huutiksen tietoihin. Onneksi paketti...
  13. S

    Ketkä "vanhat" vielä palstailee?

    Mä en muista minä vuonna tulin tänne palstalle. Ainakin10 vuotta ole ollut täällä enkä ole vaihtanut nikkiä.
  14. S

    Mistä löytyisi helppo teko-ohje palmikkopipoon?

    Osaan neuloa sukkia ja lapasia, mutta en ole koskaan tehnyt palmikkokuviota. Ostin vamiiksi Isoveli lankaa, josta haluaisin tehdä itselleni palmikkopipon. Tykkään sellaisesta peruspalmikko kuviosta. Osaisko joku neuvoa mistä löytyisi helppo teko-ohje pipolle?
  15. S

    Mikä olisi hyvä nuottikirja lapselle pianonsoiton alkeisiin?

    Meillä 3 luokkalainen on kovasti innostunut soittamaan pianoa. Saivat soittimen joululahjahjaksi. Aiemmin tyttö on soittanut koulussa vain nokkahuilua. Korvakuulolla rupesi kokeilemaan eri lauluja. Mikä nuottikirja voisi olla hyvä alkeisiin? Kirjastosta lainattiin pari kirjaa, mutta ovat outoja...
  16. S

    Siirtäisitkö syntymäpäiväjuhlan toiselle paivälle tässä tapauksessa?

    En siirtäisi syntymäpäiviä. Ilmoittaisin, että saa meille tulla kahville toisenakin päivänä. Pakastimessa yleensä on aina jotain tarjottavaa (pullaa ja kuivakakkua).
  17. S

    Kokemuksia nahkasohvasta lapsiperheessä?

    Meillä on nahkainen kulmasohva, kun lapset olivat pieniä (neljä lasta, vanhimmalla ja nuorimmalla ikäero nafti 7 v). Itse tykkäsin silloin nahkasohvasta. Sitä sai tarvittaessa pyyhkäistyä. Nyt muksut on isompia ja meillä on kangassohvat.
  18. S

    Varaudutko, että toinen perhe maksaa koko reissun vai annatko lapselle rahaa mukaan?

    Itse olen antanut vastaavassa tilanteessa lapsille rahan mukaan.
  19. S

    Kuinka pitkään olette pyytäneet vieraita pesemään kädet?

    En ole koskaan pyytäny. Lapsia meillä on neljä.

Yhteistyössä