Hakutulokset

  1. E

    Kataiset sai taas tytön...

    Meillä meinas kans anoppilaiset, et sitten ette tee enempää kun on kerta jo poika ja tyttö.. :headwall: Mikähän logiikka siinäkin sitten on?? Nyt on poika ja 2 tyttöä :heart: Saisivat varmaan sydärit jos vielä tulis yks.. Tarviskohan alkaa yrittään.. ;) :whistle:
  2. E

    Kataiset sai taas tytön...

    No höh. Tytöthän on iiiiiiihania! Ihan yhtä ihania kun pojatkin :heart:
  3. E

    Pääsettekö facebookiin???

    Mulla on toiminu ja toimii nytkin ihan normaalisti.
  4. E

    Vauvan D-vitamiini

    No ainakin jekovitia annetaan 3 tippaa jos saa vastiketta. Muuten annetaan 5 tippaa.
  5. E

    mitkä ovat teidän perheen horoskoopit?

    Oinas, oinas, oinas, leijona ja kaksonen.
  6. E

    Johan oli taas nimi yhdellä tenavalla

    Musta se on nätti. :)
  7. E

    tyttö 4kk koko ja syntymämitat?

    3060g ja 50cm Muistaakseni 5950 ja 59cm Isompian mittoja en kyllä muista.
  8. E

    Mitä sinulle on tapahtunut, kun olet lopettanut imetyksen?

    Ei mitään. Iloinnu kun saanu "kunnon" rintsikat käyttöön :D
  9. E

    Hähhähhäää..Voitimpas vedon!

    höh.. Ei anna kannatusta.. :p
  10. E

    Jos olette sopineet (vanhemmat) että lapsenne menee leikkimään kaverilleen, niin ilmoitatteko jos lapsesi ei pääsekään tulemaan?

    Tottakai ilmotan. Musta se nyt on automaattisesti selvää, et ilmotetaan jos täytyy perua.
  11. E

    Jos olette sopineet (vanhemmat) että lapsenne menee leikkimään kaverilleen, niin ilmoitatteko jos lapsesi ei pääsekään tulemaan?

    Tottakai ilmotan. Musta se nyt on automaattisesti selvää, et ilmotetaan jos täytyy perua.
  12. E

    Hähhähhäää..Voitimpas vedon!

    Lyötiin miehen kans vetoa etten jaksa tuntia "stepperöidä" putkeen.. Hah, jaksoimpas :D Joo, myönnän kunto on aivan totaalisen huono eikä askeleitakaan tullu kun 2031 mut, jaksoimpas perkele.. :D Hihiii.. B)
  13. E

    On tämäkin uusi trendi; Ulkoistetaan synttärit!

    Niin no.. Edelliset synttärit missä mä olin niin olis ehkä ollu parempikin, et ne olis ollu jossain tommosessa. Asunto oli niin piukassa vähee, ettei edes isovanhemmille löytyny enää istuma paikkoja, suurin osa seisoi. Pulla oli raakaa ja kakkukin loppu kesken.. :xmas:
  14. E

    Siis mikä tuossa Seikkailija Dorassa viehättää?

    Meillä tykätään kans. Ehkä se on just se, et se on semmonen selkee ja tavallinen. :)
  15. E

    Pidätkö kalliina?

    No pidän, pidän todellakin! :o
  16. E

    Miten saa 11kk syömään kiinteämpää ruokaa?

    Annat vaan, kyllä se siihen tottuu. :) Hitaasti hyvä tulee.
  17. E

    manducan käyttäjät

    Mä tykkään niin, et ne olkaimet on ihan tavallisesti. :)
  18. E

    Kattooks kukaan enää amazing racea??

    Voihan kökkö. Toivottavasti ne ei nyt putoa! :/
  19. E

    Onkos täällä muita, jotka "uskaltavat" olla uskovaisia, uskaltavat uskoa Jumalaan?

    Ei se ole mulle ainakaan kysymys uskaltamisesta. Kyllä mä jollain tavalla uskon johonkin, mut en siihen kirjoitettuun. Se ei vaan milläänlailla tunnu omalta.
  20. E

    Kattooks kukaan enää amazing racea??

    :flower: siis ne homppelipojat vai se tumma pariskunta?

Yhteistyössä