Hakutulokset

  1. H

    Kavereita Hyvinkäältä:)

    Kulkeehan ne, mutta toimivalla julkisella liikenteellä ei kyllä voi käydä pahemmin kehuskelemaan ;)
  2. H

    Kavereita Hyvinkäältä:)

    Missä päin Hyvinkäätä asustelette?
  3. H

    Hyvinkää tai lähiseutu!!

    Onkos tämä ketju vielä hengissä? :) Täällä 30v. hyvinkääläinen kahden lapsen (-08 ja -09) äiti. Puistoilu- ja kahvitteluseura kelpaa aina :) Yv:tä saa laittaa...
  4. H

    Keitä ovat teidän "lastenhoitajat"?

    Anoppi tai minun äitini :) Kiitos heille :flower:
  5. H

    Kysymys kahden pienellä ikäerolla varustetun lapsen äideille:

    Meillä nyt ei aivan tuollainen ikäero, mutta pieni joka tapauksessa. Meillä on pojilla ikäeroa himpun vajaa 1v 2kk. Itse ainakin olin valmistautunut paljon kovempaan pyöritykseen kuin mitä tämä nyt tässä on sitten ollut. Pakko on myöntää, että väsynythän tässä on ollut, mutta ei tämä nyt niin...
  6. H

    Isokokoinen vauva ja perätila...

    En muista mikä meillä oli tuon kuopuksen painoarvio noilla viikoilla, mutta siis oli joka tapauksessa syntyessään 4225g painoinen, joten ei ollut ihan pienimmästä päästä. Poika oli perätilassa vielä rv 35+, kunnes kääntyi ITSE ennen kääntöyritystä. Eli uskon kyllä, että hyvin tuo sinullakin voi...
  7. H

    Rv 6+3 ja edelleen minimioireet, normaalia??

    No enpä olisi huolissani... Itsellä kaksi lähes oireetonta raskautta takana. Ekasta oksensin koko raskauden aikana ehkä 3 kertaa ja tokasta en ollenkaan. Ekassa oli joskus pientä kuvotusta, tokassa ei yhtään mitään. Ei ollut muuta kuin vähän väsymystä, liitoskipuja (puolen välin aikoihin) ja...
  8. H

    Hyvinkääläisiä mammoja tai odottajia?

    Hyvinkäältä täälläkin :wave: Kotona kahden pikkusen kanssa (1v7kk ja 5kk pojat) ;) Niin ja Talvisillan suunnalla ollaan - yv:tä saa laittaa ;)
  9. H

    Onko kokemuksia kaksosten sateenvarjorattaista?

    Meillä on hankinnassa kaksosten/sisarusten sateenvarjorattaat. Hintaa näissä on sen verta kivasti, että mielelläni kuulisin kokemuksia ennen kuin säntään kauppaan ostoksille. Lähinnä kiinnostaisi Basson Baby Travelit, Mamas&Papas Pulse Twin ja Inglesina Twin Shift :) Mutta myös muiden mallien...
  10. H

    Akvaario-asiaa (aloittelija)

    Meillä on lehtikalojen kanssa mm. kiilakylkiä, neontetroja, leväbarbeja, pari panssarimonnia ja muutama partamonni. Akvaariokaupasta kannattaa kysellä vähän, että mitkä kaikki kalalajit käy lehtikalojen kanssa, kun esim. tiikeribarbeja ei voi laittaa, sillä ne näykkivät mielellään lehtikalojen...
  11. H

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    Hei vaan kaikille piiiiiitkästä aikaa! Täällähän on tapahtunut kaikenlaista ;) Meillä on ollu aika haipakkaa täällä näiden pikkumiesten kanssa niin mammakaan ei ole kerennyt roikkua kaksplussan sivulla :laugh: Sitä alkaa olla aika ulkona maailman menosta ;) luckystare: Tohon...
  12. H

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    Ilmottaudun hengissä olevaksi :wave: Hiukkasen on haipakkaa ollut tässä viime aikoina. Oon tässä päässy huomaamaan, että kahdella pienellä pojalla on ihan uskomattoman työllistävä vaikutus :D . Meillä on esikoisella sellanen mukava kausi päällä, että IHAN kaikkialle on kiivettävä. Oon...
  13. H

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    Huomenta! :wave: Ilmottaudun, että hengissä ollaan edelleen ;) Meillä illat on edelleen yhtä rutkuumista ja aamut myös :| Tänä aamunakin toi juniori herätti mut varttia yli 6 ja ei se siitä ala enää nukkumaan.. Tai no, alkaa torkkumaan, mutta rutkuttelee sitte 10 minsan välein niin, että...
  14. H

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    Heippis :wave: Meillä joku ihme tapahtu ja eilinen ilta meni ilman mitään iltarutkuja ton vauvan kanssa :) Siinä se lutkutteli pulloa pitkin iltaa ihan tyytyväisenä ja hymyili kun sille rupatteli :heart: , eli oikein hyvällä tuulella oli. Ysin jälkeen sitte meni unille ja heräs sitte...
  15. H

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    Hyvää huomenta kaikille :wave: Täällä ollaan edelleen hengissä, vaikka vähän koittaa väsymys alkaakkin painamaan. Meillä poitsu täytti eilen 1kk ja sen kunniaksi lyötiin nimi lukkoon :) Huomenna on neukkula ja sillä reissulla kävästään maistraatissa rekisteröimässä nimi :heart: Meillä...
  16. H

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    Millukka: Ukko on takas kuvioissa, mutta enemmän äitistä varmana oli täällä apua ku tosta :laugh: Moneltas sun miekkosen työvuoro alkaa? Sumpittelisin mielelläni! Mulla kun on auto ens viikolla ihan hurjat kaks päivää ja sit se menee TAAS huoltoon.. Eli kotona kökitään... Pitää muuten...
  17. H

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    Päiviä neidit ja rouvat :wave: Täällä on kumpiki jäppinen päikkäreillä, joten tällä mammalla on hetki aikaa palstaille :D Kahvia tässä ryystän samalla ja nautin hiljasuudesta. Ukkoki lähti työmatkalle ja mun äitini on tulossa tänne tässä iltapäivällä jossain kohtaa. Se tulee jelppimään...
  18. H

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    Huomenia :wave: Jaa että Millukkaki pääs eilen viihteelle? Se on hyvä se... Se oiski ollu ku oltais Hyvinkään yöelämässä törmätty :D Oiski ollu hauskaa ku pari juuri synnyttänyttä ois kekkuloinu siellä rinta rinnan alkomahoolin voimalla :laugh: Meillä nimittäin oli eilen miehen ja sen...
  19. H

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    Iltaa naiset :wave: Meillä on ollu koko päivä taas yhtä hullunmyllyä. Miehellä on huomenna 30v. kekkerit ja niitä ollaan järkkäilty.. Huhhuh! Nuppu09: Ei kannata kantaa pahaa mieltä tuosta päätöksestä. Ite tein kanssa päätöksen, että annan tissien pikkuhiljaa tyhjentyä. Pumppaan enää...
  20. H

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    Nuppu09: Nyt on pakko kysyä... Missä neukkulassa käyt? Meilläkin on nimittäin aika vanha ja aika hössö tätsy niin voiko jopa olla sama? Ainakin Millukan kanssa meillä on sama täti ku kerta asutaan tässä melkein naapureina ;) Niin me käydään Urakan neuvolassa... Äh ja kyllä pännii toi ilma...

Yhteistyössä