Hakutulokset

  1. F

    Kuka sanoo, että viikonloppuna pitäis vain "levätä"??!!

    Kuka sen sitten sanoo, että lepääminen on pelkkää löhöilyä. Kyllä mun mieli lepää, kun saan olla sienimettällä tai tehdä kunnon lenkkejä ja haistella aamua tai vaikka nostaa perunaa. Lepoa se on mielenkin lepo ja mun mielestä jopa tärkeämpääkin kuin fyysinen lepo, joka sekin on ihan paikallaan...
  2. F

    Synnyttäneiden parhaat vinkit

    Onkin kiva ketju, itsekin menossa pian toista kertaa synnyttämään ja tää nosti paljon hyviä asioita esiin. Mulle oli tärkeää, että synnytyssalissa oli mieleistä musiikkia, eli hyvä cd mukaan tai mp3 soitin kaiuttimella. Naposteltavaa ja lukemista osastolle ja korvatulpat! Nyt ajattelin...
  3. F

    olin vasta synnärillä ja huonekaveri vei hoitotarvikkeita ym

    Ei mun peräreijässäni ainakaan paskaa ole, se pidetään puhtaana paperilla ja pesemällä säännöllisesti ja etenkin vessareissun jälkeen. Kuinka syvälle sitä suppoakin pitää sitten työntää, jos sormi osuu paskaan?
  4. F

    Paras automerkki näistä?

    Kyllä noista Subarun ottaisin, mutta VW on kuitenkin se mun merkki, ollut jo 15 vuotta, enkä vaihda.
  5. F

    Gallup: Miksi et ole mökillä?

    Mulle tää maalainen kotielämä on melkein kuin mökkeilyä, niin enpä paljoa kaipaa toista maalaismaisemaa vaihteluksi, mutta "mökiksi" voisin kyllä huolia jonkun kivan kerrostalokaksion keskeiseltä paikalta Helsingistä tai Tampereelta, jossa voisin sitten saada vaihtelua arkeen ja käyskennellä...
  6. F

    Voi hitto! Olipa rahvaanomaiset synttäritarjottavat!

    Ihana idea! Kiitos ap:lle taidan ottaakin tästä teeman miehen nelikymppisille. Naposteltavia tikkuihin ja kaaliin ja nakkipiiloja, tuulihattuja ehkä perinteinen leipäkakku ja tavan kermakakku, popcorneja ja sipsejä ja karnevaalikeksejäkin, mokkapalat tottakai ja tuo tiikerikakkukin. Mulla on...
  7. F

    Sienten kerääjät / asiantuntijat kysymys kuivatuista sienistä

    Mä en yleensä liota, kun saatan lisätä niitä ihan mausteeksi tai nomenomaan imaisemaan liikoja nesteitä tai rasvoja itseensä. Jos on tarkoitus sitten tehdä sienistä kokonainen ruoka, silloin laitan kyllä yleensä ihan veden ja voin kanssa pannulle, pehmiävät siinä sopivasti.
  8. F

    Turhaa marinaa, mutta jännittää huomenna, kun pitää

    Niin just, nyt otat itseäsi niskasta kiinni, lähdet Tänään illalla yksinäsi treenaamaan ja huomenna on helpompi ajaa, vaikka lapset kyydissä. Joskus sulla voi olla pakkorako ajaa jokatapauksessa, kaikissa autoissa on erilaiset polkimet, maailmassa on moniakin uusia asioita ja erilaisia kuin...
  9. F

    Turhaa marinaa, mutta jännittää huomenna, kun pitää

    Siihen pitää vain opetella, mies on ihan oikeassa, kun ei lähde heittämään. Lähde ajelulle ilman lapsia, yksinäsi hiljaiseen aikaan ja tutustutte auton kanssa ihan kaikessa rauhassa. Se tuttukin auto sammuu kokeneella kuskillakin välillä, eikä pari turhaa kaasutusta vielä mitään hajota...
  10. F

    Mitä ruokaa mukaan sähköttömälle ja vedettömälle mökille saareen?

    Metwurstit ja pepperonit säilyy aika hyvin lämpimässäkin, ollut vaelluksella aina kova sana nuotiolla grillattuna tulee tosi hyvää, vaikkakin suolaista. Voi tosiaan säilyy vedessä, sulatejuustokin aika hyvin ihan huoneenlämmössä. Pakatut leivät säilyy vaikka tappiin asti. Tuoreet hedelmät ja...
  11. F

    Raskausdiabeteksestä syyllistäminen

    Kyllä allekirjoitan. Mulla rv 35. ja pahempaa syntiä ei olekaan kun ylipaino ja raskausdiabetes, ihan kuin olisin sen itse aiheuttanut. Sokerit on koko ajan pysynyt alle rajojen, painonnousu tähän mennessä 3 kiloa ja siltikään mistään muusta ei neuvolassa puhuta kun ruokavalion merkityksestä ja...
  12. F

    Mies haluaa lomailla yksin!

    Meet omalla viikollasi kanssa sinne mökille rentoutumaan, kutsut vaikka jonkun kaverin mukaan tai lähde kylpylään. Nauti, kun saat tehdä, shoppailla ja reissata ihan minne haluat. Oma vapaa viikko, mä pidän aina sellaisen kun on mahdollista, tosin nyt lapsi on kutistanut sen viikonlopuksi, mutta...
  13. F

    Mikä juusto on paras hernekeittoon?

    Voisikin kokeilla, varmaan leipäjuustokuutioiden tai raejuuston kanssa toimiikin, kiitos vinkistä, tähän mennessä ollu vaan sattumina näkkärinpaloja.
  14. F

    Jos tulee töihin pääkaupunkiseudulle, niin onko kaupungin "pakko" tarjota asunto?

    Kun pari vuotta asuu ja lainaa lyhentää, saa omansa pois ja se 8000, mikä olisi vuodessa mennyt vuokraan, onkin nyt säästettyä rahaa miinus korot tietenkin. Ei oman ostaminen tarkoita sitä, että ei voi koskaan muuttaa tai myydä. Saman se kuukaudessa tekee, maksaa sitten omaa tai vuokraa.
  15. F

    Muita odottajia pinna kireellä? (sisältää valitusta, älä lue jos et kestä!)

    32+5 ja hikoiluttaa, vauva vetää mahassa jotain hölkkää eikä osaa päättää miten päin olis, vessaravaamista ihan koko ajan, eikä tuu kun pikkuliruja vaan, jokaikinen kävely juilii selkää ja aina pitää mennä vessaan kun nousee ylös. Ruoka ei maistu ja huimaa ja heikottaa. Joka nivel turvoksissa ja...
  16. F

    G: Mitä mieluiten syötte kahvin kanssa ?

    Leipäjuustoa sellaisenaan tai tummaa suklaata kakkua, kekseinä, konvehteina. Vaniljajäätelö ja kuuma kahvi on kanssa hyvää.
  17. F

    Ei kuulu mulle, mutta kunhan mietin aikani kuluksi...

    Joillekin miehille voi vaan tulla ihan ikävä omaa perhettään, jopa lapsiaankin ja haluaa ne lähelleen. Onhan se edestakaisin reissaaminenkin raskasta ja syö aina osan yhteisestä viikonlopusta. Kaverisikin varmaan haluaa olla koko perheen kanssa ihan arjessakin, vaikka työpaikka ja vaiva...
  18. F

    pitääköhän sitä ottaa muutama maitotonkka vettä himokselle

    Aina kannattaa ottaa varmuuden vuoksi juomavesitonkka mukaan, ei semmonen 5 litran pullo mitään pyydä ja kesällä sitä voi ihan autokin tarvita.
  19. F

    Kuinka tullaan todella kauniiksi, siis silleen huomiotaherättävästi..

    Siisti huoliteltu olemus, istuva vaatetus, liioittelematon meikki eikä liian avointa tai lyhyttä päälle. Hyvä ryhti, pää pystyyn ja pieni hymy suupieleen. Katso ihmisiä silmiin ja pidä pieni pilke silmäkulmassa. Siten herättää huomiota rumempikin.
  20. F

    Punkki nivustaipeessa? Ottavatko tk:ssa pois?

    Auttaa kun vanupuikolla pyörittelee pari kierrosta punkkia ympäri, se irroittaa sitten itse ja lähtee pois kokonaan.

Yhteistyössä