Hakutulokset

  1. I

    35+ Lapsettomat

    Lämpimät kiitokset teille kaikille :heart: Tosiaan, onnittelut myös jo maaliin päässeille, ainakin Soulmama ja marinatar :flower: Hoppis ihan mahtavaa, tuplasti onnea! Liisa kiitos. Ihan uskomatonta, että teidän kaksoset on jo 6 kk:n ikäisiä! Aika rientää... pottu tsemppiä...
  2. I

    35+ Lapsettomat

    Heippa vaan kaikille pitkästä aikaa! Uskaltauduin pitkästä aikaa kuulumisille. Olen pysytellyt taustalla, viime kirjautumisesta taitaa olla kulunut jo puoli vuotta. Välillä tosin on tullut käytyä kurkkimassa teidän kuulumisia, mutten silti ole ihan selvillä kaikista tapahtumista. Porukkaa on...
  3. I

    35+ Lapsettomat

    Nopeesti vaan Frangipanille onnittelut! Muille :wave:
  4. I

    35+ Lapsettomat

    Terve taas! Onpas kiva kun täällä on näemmä "vanhoja" tuttuja kömpinyt esiin koloistaan. Samoilla linjoilla ekavekaran ja Sharlinin kanssa. Ei jaksa enää paneutua kaikkien tilanteisiin, kun tuntuu että porukkaa vaan tulee ja meneekin samantien. Ite aina vaan jumittaa täällä. ekavekara...
  5. I

    35+ Lapsettomat

    Pitipä taas kirjautua sisään, kun näin Wäinön uutiset. Joten: Wäinö onnittelut pojasta :flower: Tsempit jokaiselle vaiheisiinne, piinailijoille pitelen peukkuja taustalla. Missähän menee Rosmariini? Näkyillään taas :wave:
  6. I

    35+ Lapsettomat

    Tervehdys taas vaihteeksi! Hiljaista varmaan on tosiaan siksi, ettei monellakaan ole hoidot vielä käynnissä. Omasta puolestani voin sanoa, ettei ole ollut mitään uutta kerrottavaa. Pysyttelen siis toistaiseksi enemmän taustalla. Käyn kuitenkin lueskelemassa täälllä välillä kuulumiset...
  7. I

    35+ Lapsettomat

    Pakko oli kirjautua taas vaihteeksi: Voi ei Hoppis! Oon tosi pahoillani puolestanne. Tässä tilanteessa ei varmaankaan ole sanoja jotka helpottaisivat, joten lämpimiä halauksia sulle lähetän. Mäkin tein ton testin ja sain siitä mukamas 22% :O Tein vielä uusikskin, kun aattelin mokanneeni...
  8. I

    35+ Lapsettomat

    Anja mukava että poikkesit kertomassa kuulumisia. Käyhän jatkossakin päivittämässä miten sujuu. Sharlin :wave: kiva kuulla että olet jossain siellä. Ja tosi kiva kuulla että olet rauhallisin mielin. Chloe laitoin sulle yv:nä sen osoitteen :) Missähän se Miisamari luuraa? Oikein...
  9. I

    35+ Lapsettomat

    Iltaa taas! Soulmama hienoa että kaikki oli hyvin. Chloe vastasin sulle.
  10. I

    35+ Lapsettomat

    Chloe sulle on yksäriä. Toivottavasti Soulmamalla on kaikki ok. Tervehdys myös muille :wave:
  11. I

    35+ Lapsettomat

    Chloe ok, jään kuulolle :)
  12. I

    35+ Lapsettomat

    Tervehdys taas vaihteeksi! En edelleenkään pysy mukana kaikissa tapahtumissa, kun harvemmin tulee poikettua. Uusia ihmisiä on tullut ja osa vissiin mennytkin. Muutama tuttu täällä vielä on ja heidän kuulumiset tietysti eniten kiinnostaa ja jää mieleen. Toivorikas suuret pahoittelut :(...
  13. I

    35+ Lapsettomat

    Heissan taas välillä! Nyt on pitänyt kiirettä niiden muiden isojen juttujen kanssa, joten sorry etten ole ihan kartalla mitä kenellekin kuuluu. Viimeisimmät kuitenkin luin. Sharlin :'( oon tosi tosi pahoillani, ettei vieläkään onnistunut. Jaksamisia teille molemmille. Käyhän kertomassa...
  14. I

    35+ Lapsettomat

    Heippa taas! Pakko oli kirjautua, kun luin Rosmariinin tekstin. Siis ihanko tosi, ettei Nkl ultraa ollenkaan? Miten ne sitten päättää ilman ultraa sen punktiopäivän? Mä olen myös ollut julkisella, ja aina on ollut pistosten alun ja punktion välissä ollut 1-2 ultraa, jossa on tarkkaan...
  15. I

    35+ Lapsettomat

    Sharlin tsempit ensi viikon kyytiläisen hakuun! Soulmama miten kävi, alkoiko menkat oikeaan aikaan? "Kiva" kuulla, et myös muilla on hoidot sekoittaneet kiertoa. Et jos mulla ei olisi tällä kertaa mikään häiriö taas. Taisin sanoa liian aikaisin, ettei ennakkotuntemuksia ole. Nää on kai...
  16. I

    35+ Lapsettomat

    Hoppis onneksi teillä on vielä ne eskimot odottamassa. Peukutetaan sulatuksen onnistumiselle. Ei mulla tosiaan aiemmin ole tällästäkään ihmeellisyyttä ollut, normisti kierto on sen 28 pvää melko tarkkaan. Se hoidon jälkeinen tyhjennysvuoto on tullut vähän myöhemmin, mut eipä sitä oikein...
  17. I

    35+ Lapsettomat

    Sateista lauantaita! Hoppis voi ei, pahoittelut :hug: Polkka tervetuloa joukkoon tummaan! Tää porukka on ihan paras. Sit kysymystä konkareille: onko teillä hoidot sekoittaneet kiertoja? Aiemmat hoidot ei vaikuttaneet mitenkään, mut nyt tän kolmannen kierroksen jälkeen eka luomukierto...
  18. I

    35+ Lapsettomat

    Voi SS, pahoittelut ettei teidän huurunenut jaksaneet sulatusta :hug: Onneksi tosiaan teillä on olemassa se plan-b. Se tietystikin vaatii paljon pohdintaa ja keskustelua miehen kanssa. Meillä myös lääkäri nyt viimeksi kyseli ollaanko mietitty luovutettuja munasoluja. Todettiin ettei olla vielä...
  19. I

    35+ Lapsettomat

    Heippa taas! Kiitos teille kommenteista. Seinäkukkanen kiva kuulla myös susta. Onpa kumma kun se sun lääkäri ei ole mitään vastannut. Josko se viesti onkin kadonnut johonkin nettiavaruuteen? Kerrothan kuinka asiat etenee? SS musta kanssa oli aika outoa siltä lääkäriltä edes mainita...
  20. I

    35+ Lapsettomat

    Kiitos teille kaikille sympatioista :heart: Oli nyt vielä tultava tarkentaan eilistä viestiä. Eli siis kyseessä oli julkisen hoitojen loppukeskustelu, kun kaikki kolme hoitoa on läpikäyty. Tää siis on julkisen puolen lääkäri, jota olen tähän asti pitänyt ihan asiansa osaavana ja tosi...

Yhteistyössä