Hakutulokset

  1. O

    Eilen alkoi cambridge-kuuri

    Tsemii Cambridgeläiset! Itse olin viime talvena 12vkoa puhtaalla cambridgepaastolla ja multa lähti 22kg. Kaikkiaan puolessa vuodessa lähti 30kg. Nyt jossain vaiheessa syksyllä tarkoitus ottaa uusi kuuri, tällä kertaa xtravaganzaa ja tavoite sama -30kg. Pudotin eka vaiheessa painoa 136kg:sta...
  2. O

    Kenet SINÄ haluaisit nähdä seuraavassa Tanssii Tähtien Kanssa -kisassa tähtioppilaana?

    Ketäs kaikkia näitä on jotka ovat sanoneet etteivät ikinä osallistu moiseen kisaan? Antero Mertaranta taitaa olla yks...
  3. O

    VLCD, tuletko mukaan?

    Itsellä tarkoitus aloittaa taas vlcd-kuuri (xtravaganza) kunhan elokuu koittaa... Taustaa sen verran että viime vuoden vaihteessa painoin 136kg ja 3.5kk:n cambridge-kuurin jälkeen painoa oli 25kg vähemmän. Matalimmillaan paino on käynyt jo 106kg:ssa mutta nämä helteet ovat pistäneet...
  4. O

    Onko se kovinkin yleistä ettei pk:ssa vahdita pieniä lapsia ulkona?

    Satun asumaan sellaisessa paikassa mistä näen poikani päiväkodin pihalle. Joskus saatan ihan tarkoituksella seurata ikkunasta päiväkotihenkilöstön toimintaa ja kyllä täytyy sanoa että tuossa pk:ssa ainakin vahditaan ja huolehditaan lapsista todella hienosti. Enemmän tuolla ongelmia aiheuttavat...
  5. O

    VLCD-kokemuksia?

    Itse aloitin just Cambridgen tammikuussa-11 ja neljässä kuukaudessa paino putosi 25kg. Viimeisen kuukauden aikana söin jo sekaisin normiruokaa ja pussikeittoja (enimmäkseen normiruokaa) eikä kiloja oo tullut takaisin. Itse asiassa paino putosi myös toukokuussa 3.5kg vaikka ruokailut ovat olleet...
  6. O

    mistä katja koukkula on kotoisin?

    Se on kyllä "Ookko nää Oulusta, syökkö nää sisua?"
  7. O

    mistä katja koukkula on kotoisin?

    No oon itse Oulun alueelta kotoisin ja kyllä meillä siellä ainakin puhutaan ihan noin niin kuin Koukkulan Katja puhuu. :D
  8. O

    mistä katja koukkula on kotoisin?

    Oulusta
  9. O

    mitä kautta parhaiten myydä Linkin parkin konserttiliput?

    Onhan noita muitakin nettikauppapaikkoja esim tori.fi. Katsos olisko siellä yhtään lepposampaa
  10. O

    täh 90% naisista

    En käytä tällä hetkellä hormonaalista ehkäisyä vaan kuparikierukkaa. On mulle kaikkein paras vaihtoehto.
  11. O

    Keskivartalolihavuus! *sis kuva!*

    Kannattaa ennen kävelylenkkien aloittamista vaikka polkea (kunto)pyörällä ettei polvet hajoa. Ensin 15min, sitten siitä hiljalleen pidempään ja pidempään. Myös uiminen on hyvää treeniä ensialkuun. Siinäkään ei paino kohdistu nivelille mutta kaloreita palaa ja paino putoo yllättävän tehokkaasti-...
  12. O

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Moikka pitkästä aikaa! En oo ehtinyt kirjoitella tänne oikeastaan kertaakaan töiden alkamisen jälkeen. Paino on pudonnut tosi hyvin, tällä hetkellä painoa on 26.3kg vähemmän kuin kuurin alkaessa 4kk sitten. Täytyy olla tyytyväinen tuohon painon putoamiseen sillä en ole kovinkaan tarkasti...
  13. O

    Jos alaikäinen tekee työtä josta saa palkkaa...

    Totta helvetissä aikuiset maksaa koko matkan, ei pelkästään omaa osuuttaan. Jos ette voi maksaa koko matkaa niin siirtäkää matka jotta saatte säästettyä koko matkan hinnan tai unohtakaa koko matka.
  14. O

    Apua laihdutukseen, lue oma kokemukseni

    Mä en oikein usko pillereiden voimaan laihdutusasiassa. Mun mielestä laihdutus perustuu kokonaisvaltaiseen elämäntapojen muutokseen eikä pillerit sitä tee. Toki tietysti jos siinä pillereiden käytön aikana opettelee samalla uusia ruokailu- ja elämäntapoja niin sitten varmasti lähteneet kilot...
  15. O

    G: Mikä teillä tuoksuu tällä hetkellä?

    Marjapannukakku jonka mies just nosti uunista.
  16. O

    Kuinka usein on liikaa?

    No ei todellakaan ole liikaa varsinkin kun hoidatte asiat hienosti niin etteivät lasten tarvitse nähdä sitä alkoholin käyttöä. Paremminhan sitä sinä jaksat lastesi kanssa kun tiedät että pääset nollaamaan säännöllisesti.
  17. O

    Kuka ottanut vauvalle vakuutuksen vasta syntymän jälkeen?

    Meilläkin vakuutusyhtiö IF:ssa kaikki vakuutukset, myös pojan. Otettiin kun poika oli 3kk vanha. Ei ollut mitään ongelmaa mutta tokihan noi sairaudet ennen vakuutuksen ottamista rajataan pois. Meillä onneksi ongelmat alkoivat vasta myöhemmin joten vakuutuksesta on saatu kyllä kaikki omavastuun...
  18. O

    1v9kk ja surkeat unet...

    Meillä oli samaa reilu puoli vuotta. Todettiin laktoosi-intoleranssi ja saatiin siihen ruokavalio. Ei auttanut vaan huuto jatkui. Neuvolassakin ehdin asiasta jo puhua (poika nyt 1.5v) ja sain sieltä unikouluohjeet. Unikoulun lisäksi sain ohjeeksi että kannattaa ulkoilla iltapäivällä (ja tietty...
  19. O

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Moro! Täällä duuni ja arjen pyöritys vieneet niin paljon aikaa etten tiedä oikein mitä jättäis tekemättä että kaikki ehtii. Mulla on paino pudonnut ihan kiitettävästi. Vaikka ruokarytmit on sekaisin niin 21.5kg on lähtenyt jo litomaan. =) Eli kun painoin vuoden vaihteessa 135.9kg niin nyt...
  20. O

    Helläkätinen kampaaja Helsingistä?

    Alppilasta löytyy Saksisalonki-niminen yhden naisen kampaamo. Mä kärsin itsekin arasta päänahasta ja olen siellä saanut todella hellää mutta silti hyvää palvelua. Eikä työ ole hinnalla pilattu. Jos sulla on musta nikki niin heitä yv:lla niin laitan osoitteen ja yhteystiedot

Yhteistyössä