Hakutulokset

  1. J

    40+ So what (vol.7)

    Tää on kyllä ihan mahtava ketju kun tänne tulee ihan räjähtämällä tekstiä ettei perässä meinaa pysyä. =) Oon kyllä niiiin innokas taas uuteen yritykseen ja mieskin kiertelee minua kuin kissa kuumaa puuroa kun on pari kuukautta joutunut oleen ilman...vieläkään en uskalla sänkypuuhiin vaan...
  2. J

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    onlydream anna mennä vaan vaikka hampaat irvessä :D tai niin minä tekisin. Siis tarkoitan että pupuilua vaan kehiin kutinoista huolimatta. Loppukierron kerkiää sitten taas lääkitsemään itseään! On mullakin neuvot :laugh: . Tämän kun kirjoittais tuonne "yleiselle" mitäs nyt-puolelle niin saisin...
  3. J

    40+ So what (vol.7)

    Tänään mulla näytti o-testi kahta viivaa ja se testiviivakin oli aika vahva muttei kuitenkaan yhtä vahva kuin kontrolli (mulla ei koskaan ookaan nuo kotitestin liuskat kahta yhtä vahvaa näyttäneet vaikka digitesti on näyttänyt täyttä sarvea). Tuntuu että joka toinen päivä näyttää nuo...
  4. J

    ###KETJUNTAPPAJAT OSA 2###

  5. J

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN TALVIPINO

    Hyvää ystävänpäivää kaikille!
  6. J

    40+ So what (vol.7)

    Hyvää ystävänpäivää kaikille
  7. J

    40+ So what (vol.7)

    Eipä kerro :D . Mutta oli osa porukkaa kuulemma ihan lumihankien kautta ottanut vauhtia kotimatkallaan (kävellen siis) ja muutama kipee olkapää :laugh: .
  8. J

    40+ So what (vol.7)

    Eipä päässyt suomipoika mitaleille mäkihypyssä tänään ei! :|
  9. J

    ###KETJUNTAPPAJAT OSA 2###

    Olivat muuten isännät laulaneet karaokea metsästysmajalla eilen 9 tuntia putkeen (pääasiassa meidän isäntä) ja tänään huomasivat et olivat "laulaneet" johdot meidän karaokelaitteista poikki eli ne olivat kuumenneet liiasta käytöstä ja sulaneet :laugh: :laugh: . Äänikin oli kumman käheä...
  10. J

    ###KETJUNTAPPAJAT OSA 2###

    Olivat muuten isännät laulaneet karaokea metsästysmajalla eilen 9 tuntia putkeen (pääasiassa meidän isäntä ja tänään huomasivat et olivat "laulaneet" johdot meidän karaokelaitteista poikki eli ne olivat kuumenneet liiasta käytöstä ja sulaneet . Äänikin oli kumman käheä ukolla tänään ja...
  11. J

    40+ So what (vol.7)

    Mistä muuten mur-mur sen sitten tunnistaa että mitkä ovat normaalit menkat keskenmenon jälkeen? Eli onko sillä vuodolla sitten jotain eroa johonkin muuhun verenvuotoon? Meinaan vaan sitä että kun mullakin oli yhtenä päivänä kuukautiskivut ja veristä juoksevaa vuotoa ja ne eivät kuitenkaan olleet...
  12. J

    40+ So what (vol.7)

    Olivat muuten isännät laulaneet karaokea metsästysmajalla eilen 9 tuntia putkeen (pääasiassa meidän isäntä) ja tänään huomasivat et olivat "laulaneet" johdot meidän karaokelaitteista poikki eli ne olivat kuumenneet liiasta käytöstä ja sulaneet :laugh: :laugh: . Äänikin oli kumman käheä ukolla...
  13. J

    40+ So what (vol.7)

    Täällä on jo kotiuduttu 60v juhlista pari tuntia sitten (kävin vain syömässä sielläm ja onnittelemassa :laugh: ). Lähdin kun väki kerääntyi boolimaljoojen ja sahdin ympärille ja tulin kotiin vapauttamaan lapsenvahdin. Isäntä tietty jäi sinne juhlimaan...toista päivää peräkkäin, niinpä tietysti...
  14. J

    kysymys toorisista piilolinsseista äkkiä!

    Mulla ekaa kertaa käytössä kertakäyttöiset tooriset piilolinssit ja niissä on sellainen pieni viiva linssin reunassa. Mihin suuntaan sen viivan kuuluu olla silmässä eli onko se alaspäin vai ylöspäin tms.? Laitoin nyt alaspäin! Onko kellään tietoa?
  15. J

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Onnea viivi74 :flower: :flower: :flower:
  16. J

    40+ So what (vol.7)

    oivikki juu ensimmäisten oikeiden kuukautisten jälkeen saa aloittaa yrityksen. Tein taas ovistestin ja nyt se näytti taas ihan todella hailukkaa viivaa...ota noista sitten selkoa.
  17. J

    Lääkk.tyhjennys menossa, mistähän tiedän....

    Ei mullekaan mut menin yksityiselle kun arvelutti asia ja olin lukenut vastaavista huonoista kokemuksista.
  18. J

    Lääkk.tyhjennys menossa, mistähän tiedän....

    Niin jos sulla vielä lääkkeitä on niin ota jotta kaikki poistuisi...pääset vähemmällä...

Yhteistyössä