Hakutulokset

  1. W

    kauan teillä kesti ponnistus vaihe esikoiselta?

    50 min :( Onneksi tekivät lopulta epistomian. (koko synnytys kesti onneksi vain 5h)
  2. W

    Mihin vuorokauden aikaan synnytyksesi käynnistyi?

    Aikaisempaa huomattavasti kipeämmät supistukset alkoivat illalla 21.00 ja jatkuivat vartin välein kahden tunnin ajan. Sitten loppuivat kuin seinään ja kävin nukkumaan. Aamuyöstä heräsin 5.50 järkyttävään supistukseen, joita tuli sitten 10 min välein. Seitsemältä soitin sairaalaan, josta...
  3. W

    Limatulpan irtoaminen..

    Mulla irtosi esikoista odottaessa limatulppa lauantaina (rv37). Kävin sairaalassa näyttämässä tilannetta, sillä luulin että lapsivedet meni. Limatulpan ohessa lorahti kylpyhuoneen lattialle ihan kirkasta nestettä, joka ei sitten kuitenkaan ollut lapsivettä. Siitä meni vielä seitsemän päivää ja...
  4. W

    Muita ennakoivista supistuksista kärsiviä?

    Moi, mulla alkoi kipeät supistelut joskus 20rv tienoilla. Kerroin niistä neuvolassa (joskus 23rv aikoihin) ja pääsin kunnon tarkastuksiin. Tulehdusta ei ollut, mutta kohdunkaula oli pehmentynyt. Nyt käyn säännöllisesti tarkistuksissa. Seuraavan kerran ylihuomenna. Oman mielenrahan kannalta on...
  5. W

    järkkyä pahoinvointia alkuraskaudesta,onko muilla?

    Mulla kesti pahin oksentelupahoinvointi rv 16 saakka. Edellisessä raskaudessa sama homma, mutta ei näin kamala kuin nyt oli. Painokin laski monta kiloa. Sain myös tuota Primperania. Kolme kertaa kaksi tablettia päivässä auttoi, mutta väsytti ihan valtavasti. Onneksi pahoinvointi (mitä nyt...
  6. W

    Seksi raskauden aikana

    Joo, emme käyttäneet mitään ehkäisyä. Hyvä huomio paapelo! Ei kondomista ainakaan mitään haittaa ole. Toisaalta just nyt ei tunnu siltä, että seksi hirveästi enää viimekerran kokemuksen jälkeen innostaa, mutta jos olo tästä vaikka "normalisoituisi", mitä ikinä se raskaudessa nyt tarkoittaakin.
  7. W

    Seksi raskauden aikana

    Hei, mulla olisi tosi arka aihe, mutta haluaisin kuulla teidän muiden kokemuksia aiheesta. Odotan siis toista lasta (rv 24). Mua on supistellut melko paljon ja kipeästi kohta kolmen viikon ajan (10-20krt/päivä ) Kävin päivystyksessäkin, jossa todettiin, että kohdunkaula on kyllä...

Yhteistyössä