Hakutulokset

  1. N

    Onko kenelläkään ollut ns. mätäpaisetta tai tukkeutunutta talirauhasta joka vaatinut leikkauksen?

    minulla on raskaus ajan diabetes ja näitä paiseita on ollut jo monen vuoden ajan.. lääkärit ei oikee osannu sanoo et mitä ne on mutta sit selvis.. mulla on karvatupen tulehdus.. ja kuulostaa siltä et monella muullakin on :) mulla tulee myös sellasii paikkoihin missä karva ei kylläkään kasva...
  2. N

    Nyt on 1,5h "syöty" sitten puuroa

    mun mielest toimit oikein:) jos annat tässä periks ni sit lapsi rupee vaatimaan kaikessa periks..
  3. N

    Isabel vaiko Isa?

    isabel ja lempinimeks isa:) miettisin itekkin isadoraa.. ja siitä olis tullu sit isa..:) mut sit heppa sai sen nimen :kieh:
  4. N

    Kiva ja helppo duuni :)

    :laugh: se olis kyl unelma työ :D
  5. N

    tietokone vei mieheni ja lapsikin tulossa!!!!

    oon ite kyl aika paljon vältelly tätä konetta mut sit löysin tän ja tääl tulee käytyy päivittäin =) mut se joko pelaa jotai ilmais pokeria tai pelaa auto peliä..
  6. N

    TOUKOKUUN TUHISIJAT huhtikuussa <3 <3 <3

    kauheeta, tarviiks synnäril noi paljon kaikkee mukaa?? mulle on sanottu et kelakortti ja neuvola kortti on kaikist tärkeimmät ja sit mies tuo kaikkee mitä nyt huomaa tarviivansa.. apua.. :o
  7. N

    tietokone vei mieheni ja lapsikin tulossa!!!!

    eli onnea vaan :'( sieltähän alko formulat nyt.. mut tuntuis seki ehkä vähä paremalt jos oltais edes yhdes olkkaris ja edes vierekkäin.. ehkä..
  8. N

    tietokone vei mieheni ja lapsikin tulossa!!!!

    en kestä enää..!!! olen nyt äitiys lomalla ja vietän kaiket päivät kotona koiran kanssa.. mies on töissä ja kun hän tulee kotiin ni menee ensimäiseks koneelle ja istuu siinä 10 asti illal!!! on sellanen olo et asuis yksin ku toinen ei anna mitään huomiota eikä rakkautta.. illal ku mennää...
  9. N

    Minun tarinani,olisin kiitollinen neuvoista en niinkään haukkuja enää kaipaa

    :hug: nyt otat itteäs niskasta kiinni ja laitat pisteen suhteellenne. olen kokenut saman ilman lapsia ja yhteistä asuntoa kylläkin mut olin riippuvainen miehestä vaikka hän pahoinpiteli mutta en voinut vaa päästää irti, mut sit se meni niin pitkälle et tämä mies on vieläki ehdonalases vaikka...
  10. N

    Mitä maksaa kokoarvio-ultra yksityisellä, pk-seudulla??

    no sit sanot et sä haluat ja jos kerran lähete on laitettu ja kaikkee ni kyl se sulle kuuluu..
  11. N

    Te, ketkä kerrotte miehellenne aprillipilana olevanne raskaana

    no jos soittaa miehelle ja sanoo olevansa raskaana ni miks ei sit odota reaktiota puhelimes ja heti perää "aprillia".. ni ei se mun mielest nii kauhee asia olis koska se kestää vaa sen minutin ja sit molemmat voi nauraa helpotuksesta.. :) et miks se kertominen pitää jättää iltaa(et se oli aprillia)
  12. N

    Viimeinen tavu sinun ja miehesi etunimistä: minkä niminen olisi lapsenne?

    ari tai ria :) hei molemmat on ihan oikeita nimiä :D
  13. N

    EI VOI OLLA TOTTA!

    ja keskustelette et onko oikea aika jne. olin ainaki ite tyytyväinen ku äiti "valais" itelle, 16v ku olin raskaana et mikä olis järkevä päätös tulevaisuuden kannalt ja onko musta todella äidiksi niin nuorena ku ei ollu ammattia viel.
  14. N

    EI VOI OLLA TOTTA!

    soita ennemmin ku vastaat viestii.. :)
  15. N

    V"**un päiväkoti käytäntö!!!

    aika jännä.. :/ no eipä mul sit taida olla valittamist :D
  16. N

    V"**un päiväkoti käytäntö!!!

    jos olet työtön tai äitiys lomal ni kela tai oikeestaa kaupunki maksaa tälle parintunnin hoitajal palkan et ihan ilmanen se on. siskol on 2 yli 2v lasta ja 3 on nyt puolvuotta ja sil tarjottii neuvolasta tätä hoitajaa jotta se saa siivota ja levätä sen aikaa ku lapset on puistos leikkimäs. ja...
  17. N

    V"**un päiväkoti käytäntö!!!

    kaupungin kautta saat lisätietoo. laitat hakemuksen ja sit jonotat mut jos on paljon hakijoita ni herkemmin kaupunki palkkaa sit uusia pph:jia. et melkee varmemmin pääset pph:jalle ku tarhaa.. niin ainaki meil päin :)
  18. N

    V"**un päiväkoti käytäntö!!!

    mulle ainaki neuvolas sanottii et on mahdollista saada ilmainen avustaja kotiin joka viettää lasten kanssa parituntia päivässä tai sit joka toinen päivä JOTTA äiti saisi levätä sen ajan tai tehdä kotitöitä tai mitä nyt ikinä haluuki tehä sen parintunnin "loman" aikana. ni ei pitäis ainakaa pää...
  19. N

    Äidit vm 88

    naantalista löytyy odottava äiti nyt viikol 33:) (väli Oululainen) asuin oulus 10kk :D
  20. N

    Kerro ihanimmat ja kauheimmat lasten nimet mitä tiedät

    melissa on nätti nimi..:) ite vielä mietin et miks nimeän pikku kaverin:) ooteko kertonu lapsen nimen ennen ristiäisii?

Yhteistyössä