Hakutulokset

  1. V

    Hammastarkastusten välit lapsilla?

    6kk iässä eka suuhygienistin aika. Nyt kerran vuodessa. Hammaslääkärille pääs nyt 6v kun oli hoitajan aika ja siinä nousi esille jotakin mistä halus konsultoida hammaslääkäriä, sai sitten samalla oikomishammaslääkärille konsultaatio ajan.
  2. V

    Mitä laulaisin karaokessa

    Joku biisi jonka osaat :)
  3. V

    Mikä on kutosluokkaisen tytön kengän koko?

    Riippuu varamasti lapsesta. Mun tytöllä on ollu tuon ikäisenä kengän koko 39 :) 34-35 sillä oli eskarissa :)
  4. V

    En saa koiraani kakkaamaan!

    Anna sille ulostuslääkettä esim just tuo parafiiniöljy käy koiralle. Kannattaa myös tarkistaa sen ruokavalio... mitä se yleensä syö?
  5. V

    Yksi ja sama työkaveri on KOKO AJAN lastensa takia saikulla

    Mulla oli just tollanen tilanne kun läksin hoitovapaalta töihin ja muksut meni päiväkotiin. Ne sairasti ekan vuoden kokoajan |O käytiin läpi ihan kaikki kiertävät taudit mitä vaan voi olla... ja niitä poissaoloja kerty aika kiitettävästi. Onneksi mulla oli sellainen työporukka jossa riitti...
  6. V

    Kuuluuko ilkeys masentuneen ihmisen käytökseen?

    Paljon mahdollista, masennus oireilee usein ärtyisyytenä.
  7. V

    Miksi tämä palsta tökkii nykyään paljon pahemmin kuin ennen?!

    Juu ihmeesti tökkii tää :O tekee noiden Chalan mainitsemien lisäksi sellaista, että kun alkaa vastaamaan ketjuun niin katoaa se vastauslaatikko hetkeksi ja kohta tulee takaisin. Ja tosi hitaasti avatuu ketjut ja sitten vielä nykii silleen kummallisesti sivu.. johtuuko sitten noista mainoksista...
  8. V

    Teettekö jouluruokia pakkaseen?

    En tee pakkaseen joulujuttuja enää nykyään. Aiemmin juhlittiin isolla porukalla koko suku niin silloin tuli tehtyä. Nyt meitä on pienempi joukko niin en enää viitsi tai ei ole tarvetta.
  9. V

    Astmalasten äitejä paikalla?

    Yleensä se helpottaa iän myötä kun röörit kasvaa :) Mun astmapoitsu pelaa jalkapalloa ja touhuaa kaikkea mahdollista kun on tauti tasapainossa. Tsemppiä teille :)
  10. V

    Astmalasten äitejä paikalla?

    Aina oon vieny lääkäriin jos on yhtään epäilyttäny lapsen vointi. Jos ventoline ei auta et on antanu sitä pari-kolme kertaa pari suihketta kerralla tai vähemmän ja edelleen vetää soliskuoppaan, tai yskii niin et oksentaa tai että yleistila näyttää huonolta. Ja aina on päässy lääkäri ajalle...
  11. V

    Astmalasten äitejä paikalla?

    Korvatulehduksia on onneksi ollu tosi harvoin, mutta ne ovat aina kuten infektiot yleensä pahentaneet myös astmaa.
  12. V

    Astmalasten äitejä paikalla?

    Lääkityksen kun saa tasapainoon niin se helpottaa. Raskain vaihe on se kun sitä lääkitystä ei vielä ole tai kun seuraillaan sitä, et tarviiko säännöllistä lääkitystä. Meillä tosiaan se Montelukast kohensi oleellisesti tasapainoa, vaikka Flixotide on edelleen kokoajan käytössä. Sitä sitten...
  13. V

    Astmalasten äitejä paikalla?

    Mulla on kolmella lapsella neljästä astma. Kaikilla todettu vauvana. Kahdella vanhemmalla oli infektioastma joka nimensä mukaisesti oireili vain infektioiden aikana esim. flunssat sun muut sai vinkumaan muuten ei oireita. Molemmilla se pikkuhiljaa helpotti iän myötä ja jäi kokonaan pois. Nuorin...
  14. V

    Astmalasten äitejä paikalla?

    Täällä yks, vastaan jos osaan :)
  15. V

    Toimiiko muilla Veikkauksen sivut?

    Juu näköjään jumittaa..
  16. V

    Lapsenlikka-asiaa!

    Riippuu niistä nuorista :) mutta tuon ikäiset voi olla jo lähihoitaja opiskelijana töissä, että eiköhän :D Itse olen hoitanut pikkusiskoa ihan muutaman päivän ikäisestä 13 vuotiaana.
  17. V

    iltaa palstalle!

    Iltaa ja teretulemast :wave:
  18. V

    älkää avatko ihana kuva tyttärestämme ketjua!!sairas kuva!!

    Varmasti on sama sekopää joka on kaikenpäivää laittanut noita ihan kamalia juttuja :x
  19. V

    Ostin käytetyn puhelimen missä oli jonkun alastonkuvia :O

    Joku saattaa saada siitä kiksejä, et jättää niitä kuvia toisen katottavaksi :D
  20. V

    Ostin käytetyn puhelimen missä oli jonkun alastonkuvia :O

    Oliks se edes hyvännäköinen :D

Yhteistyössä