Hakutulokset

  1. marabou

    HuOmenta !!!

    Ihanaa, välillä arkeen Jouluvapaiden jälkeen :) . Oikein kivaa työpäivää kaikille töihin menijöille !! :)
  2. marabou

    HuOmenta !!!

    Oikein suloista pakkasaamua ! :) Ihana raikas talvisää houkuttelee taas aamulenkille. Joten, kohta lenkkarit jalkaan ja juoksemaan ;) :D:D Lähde sinäkin !! :)
  3. marabou

    hirveä vatsatauti apuja??

    Voin kertoa, että mustikat ja tai mustikkamehukeitto on oiva apu !!!
  4. marabou

    HuOmenta !!!

    " Taas valkeata Joulua ... mielessäin ootan minä vain ... " NO niiin,,, ei tarvitse enään odotella Joulua ! Se on täällä... ja kuin tilauksesta valkea sellainen täällä etelässäkin . Ihanaa. Oikein, oikein ihanaa ja lämmintä Jouluaattoa teille kaikille, joka kotiin ja työpaikalle...
  5. marabou

    HuOmenta !!!!

    Ihanaa tiistai aamua !! Yksi yö Jouluun on !!! :) Ja mulla alkoi nyt Jouluvapaa... Kiitos reilun työnantajan :xmas: Moooonta päivää läheisten kanssa. Ja lunta tuli kuin tilauksesta !!!! Ei vois taas elämä enempää antaa :). Tänään kinkku uuniin. nams.
  6. marabou

    HuOmenta !!!

    Kiva pieni lumikerros tulikin eilen tänne etelään :) , Heti jouluisempaa. Eilen käytiin kuusiostoksilla ja koristeltiin :) Tuli joulu taloon.
  7. marabou

    HuOmenta !!!

    Makoisaa maanantaita !!! :) Viimosia työpäiviä viedään, sitten Jouluvapaat !!! Ihanaa aikaa perheen ja läheisten kanssa, monta päivää. :) :heart: :heart:
  8. marabou

    Joulukuusi !

    Nyt on HIENO kuusi... koristeltiin juuri :xmas: Tuli Joulu taloon !
  9. marabou

    Huomenna on talvipäivänseisaus!!!

    Ihanaa... aletaan mennä taas valoa kohti :D
  10. marabou

    HuOmenta !!!

    Suloista sunnuntaita ! :) Tuossa herätessä olin varma , että on maanantai .... Mikä ihana yllätys kun ei ollutkaan :D:D Ulkona satanut ohut lumikerros, oikein oiva juoksusää :) ... kohta lenkille. Muu perhe vielä koisailee jokusen tuntia :D:D Mitäpäs teille kuuluu...
  11. marabou

    HuOmenta !!!

    Pipo päähän :) !!! Mulla kaurapuuroa ja hedelmäpaloja... päärynää, omenaa, persimonia :P
  12. marabou

    HuOmenta !!!

    Leppoisaa lauantaita !!! Viikon paras aamu :) Ei kiirettä minnekään. Kohta puuroaamiainen perheen kanssa :heart: :heart: Aamun juoksulenkki jo takana :D .. jokos siellä on aamu alkanut reippaana :D ?
  13. marabou

    HuOmenta !!

    Ja oikein ihanaaa perjantaita !!!! :):) pääsee taas perheen kanssa viikonlopun viettoon :heart:
  14. marabou

    HuOmenta !!!!

    TÄh .... taas on torstai ! Ja odotettu viikonloppu tuossa tuokiossa :D Eli touhukasta ja mukavaa torstaita kaikille !!!!:) Ihanaaa, ei sada vettä- pakkasaamu :)
  15. marabou

    Ihana talo...

    Oho. Ei paha hinta ... mutta mitä maksais jos tuo olisi täällä pk- seudulla .
  16. marabou

    HuOmenta !!!

    " Seitsemän yötä Jouluun on, laskin aivan itse eilen... " :) Kyllä se on jo lähellä. Vaikka ei niin Jouluinen ilma tänäänkään... sataa vettä ja mittarissa melkein +4 :D Mutta mitäpä tuosta :) Kohta töihin. :):) Oikein mukavaa päivää sinullekin !
  17. marabou

    HuOmenta !!!

    Mukavaa työpäivää !! ;) Ja illalla Glögisiä juhlia :D
  18. marabou

    HuOmenta !!!

    Tiiiiistai !!! KOhta on viikko Jouluun :xmas: JA hups vaan ollaan taas sen paremmalla puolella.. eli ohi on tuossa tuokiossa :D:D . Tässä nautin taas aamiaista, sitten töihin. :) Oikein mukavaa ja antoisaa päivää kaikille !!
  19. marabou

    Hyvää huomenta kaikille :)

    Huomenta !! :) IHanaa... joku on täällä myös aikaisessa . Ulkona on valkoista !!!! Ja lunta sataaa. Heti valoisampaa. hyvää kuuluu näin lauantaiaamuun. Kahvia nautin kaikessa hiljaisuudessa. kohta taidan laittaa töppöstä toisen eteen ja käydä lyhyen juoksulenkin.
  20. marabou

    HuOmenta !!!

    Mukavaa perjantaita ja alkavaa viikonloppua jokaiselle !! :heart: :heart:

Yhteistyössä