Hakutulokset

  1. K

    reilu 2 vuotiaan yölliset hulinat

    Kuuluuko ikään..poika nukkunut vauvaajan jälkeen hyvin mutta nykyään on välillä yöllä pitkiä aikoja hereillä ja äkäinen ja itkeekin usein.Mitään suuria muutoksia ei ole tapahtunut ja samat iltarutiinitkin. Hän ei nuku päiväunia.Lopetti noin 1 vuotiaana :) Olen hoitovapaalla ja hänellä on 8...
  2. K

    Huudatko lapselle - kaduttaa heti jälkeenpäin?

    välillä mene vaan pinna......tolle 2 vuotiaalle tosin kuiskauskin toimii..jää kuunteleen..mut 8 vuotias tekee tahallaan ja ei esitä kuulevan jos pyydän jotain auttamaan tms.
  3. K

    Kuin varma kuparikierukka todellisuudessa on? Onko joku tullut raskaaksi?

    Itselläni oli ennen tätä sterilisaatiota nova-t kuparikierukka ja ei pettänyt =)
  4. K

    Huomaako sen jos kondomi hajoaa?

    meillä hajosi kun niitä ennen kauan sitten käytettiin ja jälkiehkäisyä otin.
  5. K

    Sterilisaatiosta

    Mulla ja tehtiin synnytyksen jälkeen katkaisemalla munajohtimet.(2007)Sama kipu myös puolessa välissä kiertoa.ennen ei ole ollut.
  6. K

    STERILISAATIO JA RASKAUS??

    itselleni ei niin käynyt ja sterilisaatiosta jo 2 vuotta (munajohtimet katkastiin)
  7. K

    pettänyt.voiko aviliitto enää jatkua ..

    .takana rankka kevät.anoppi puuttui,puuttuu joka asiaan ja haettiin eroa ja peruttiin kun on 20 vuotta yhteistä taivalta ja 2 pientä lasta.aika paljon riitaa nykyään.....kuulostaa hullulta mut kuitenkin voin sanoa et rakastan miestäni ja hän kuulemma minua.ollaan vaan niin väsyneitä...
  8. K

    Kun taapero puree

    välillä puree ja raapii.Jos kieltää niin tekee enemmän.Kuitenki kiellän ja estän häntä.Itku tulee ja lohdutan.Siten hän unohtaa ja alkaa tehdä jotain muuta.
  9. K

    vaikeasta synnytyksestä toipuminen

    nyt olen kunnossa.
  10. K

    Pettääkö kaikki naiset?

    en oo minä ainakaan.
  11. K

    Pirte poika 1.5 v :)

    Poitsu jätti päiväunet pois........ :x Yö on 20.30-9.00.. Tossa iltakuuden jälkeen kun syö väsähtää mutta piristyy taas. Pirteä poika :) Onko muilla lapsia jotka jättävät aikaisin päiväunet pois ? :) EsikoisTytär nukkui vielä 3 v :) unoset.Niin ne ovat erinlaisia moi lapset.
  12. K

    Auttakaa puolueettomat mua.En jaksa enää.

    Muutettiin tähän taloon 1999. mieheni suku myi sen meille (asuu nytkin naapurissa omakotitalossa)alusta asti ovat komennelleet ja käskyttäneet mitä pitäisi talossa tehdä jne.vaikka ostettiin omaksi.Miestäni tämä ei haittaa. Sitten syntyi tyttö-2001 ja sairastuin synnytyksen jälkeiseen...
  13. K

    1.5 vuotias vastustaa kaikkea ja on huonolla tuulella.....

    Kuuluukohan ikään vai olisko loput hampaat tulossa... :/ ei ainakaan näy ikenien läpi mitään ja korvat katsottu jne. Poika narisee kaikesta...Miten muut tuon ikäiset "käyttäytyy",Eikös uhmaikäkin ala jo olla tuloillaan :x ja turhautumistakin on kun hän haluaa tehdä jotain muttei "osaa"...
  14. K

    korvatulehdus ja ulkoilu

    Pojalla 1 v 4kk vähän nuhaa ja korvatulehdus (lääkekuuri alkoi tänään ) ei kuumetta.Voiskohan hänen kans käydä senverran ulkona et kaupalla jne.kauppaan matkaa muutama sata metriä ja ulkonakin lämmin....
  15. K

    Geishapallot tms

    sattus joku paikalle =)
  16. K

    poskihampaat ?

    MInkäikäisille tulevat ?
  17. K

    tyttö 7 v ja pituus ja paino

    koulussa oli ekaluokan terveystarkastus ja pituutta 123 cm ja painoa 22. 2 kg. Miten muilla on tuo tarkastus ollut ja verenpaine tytöllä 95/50.
  18. K

    monelta teidän ekaluokkalaiset menee nukkumaan ?

    patistan tytön sänkyyn tohon aikaan =)
  19. K

    Levottomat jalat

    auttoi minulla.

Yhteistyössä